Nou en?quote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef Borizzz het volgende:
Beschouw, aan het eind van topic 36 werd nog door iemand om een tussenstand gevraagd.
quote:Op maandag 25 september 2006 07:43 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Bewijs gevonden, Klaas Jan Huntelaar heeft wel degelijk voor De Graafschap gespeeld
Nu zie ik ook niks meer. De onderschriften zijn nog wel van kracht met de nieuwe foto toch? Ik neem aan dat je met de jurering rekening houdt met de twee verschillende foto's. Lijkt me wel zo fair.quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ik zie ook niks en ik had nog wel zon goed onderschrift in gedachte![]()
Zal ik zeker doen. Het onderschrift waar ik het meest om moet lachten wint..quote:Op maandag 25 september 2006 16:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu zie ik ook niks meer. De onderschriften zijn nog wel van kracht met de nieuwe foto toch? Ik neem aan dat je met de jurering rekening houdt met de twee verschillende foto's. Lijkt me wel zo fair.
Ik gebruik ook IE en zag alleen een kruisje. Nu helemaal niks meer. Zal wel aan mij liggen dan... - De andere foto zie ik WEL.quote:Op maandag 25 september 2006 12:36 schreef Maikalo het volgende:
Wat voor browser gebruik je? In I E kan ik hem gewoon zien.
Poedelprijs was nog voor je verjaardag en ipv tegen Beschouw aan te zeiken kan je beter dankjewel zeggen voor (FELICITATIETOPIC) EnGCatjuh is 17quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom krijg ik nou weer de poedelprijs, Beschouw? Je weet niet dat de knieschijven van Nedved uit twee delen bestaan waardoor hij zo slepend loopt?![]()
(Maar verder heb ik geen commentaar op de leiding natuurlijk
)
Beschouw zat op deze reactie te wachtenquote:Op maandag 25 september 2006 17:25 schreef toma het volgende:
waarom heb je geen topic voor mij gemaakt
Tussenstand vanavond na uitslag huidige rondequote:Op maandag 25 september 2006 17:26 schreef toma het volgende:
Zou Beschouw de tussenstannd nog maals kunnen posten? Dit verhoogt het competitie gehalte
Ik had gewoon mijn eigen verjaardagstopic gemistquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Poedelprijs was nog voor je verjaardag en ipv tegen Beschouw aan te zeiken kan je beter dankjewel zeggen voor (FELICITATIETOPIC) EnGCatjuh is 17![]()
quote:~Mwanatabuh~
~Kluivert sluit zijn carrière alsnog feestelijk af in Nederland~
quote:~EnGCatjuh~
~Ronaldinho vertoont zijn paardenbek nu ook bij de Superboeren~
quote:~denthemen~
~Bewijs gevonden, Klaas Jan Huntelaar heeft wel degelijk voor De Graafschap gespeeld~
-2ptquote:~dVTB~
~De Graafschap - RBC Roosendaal 0-1. Van zeepaard naar zeperd~
Klopt, maar ik kan nu eenmaal niet tegen een nederlaag van de Graafschap!quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef dVTB het volgende:
Hmmmm... ik vond 'm wel grappig, eigenlijk. Maar ja, ik houd van woordgrapjes...![]()
ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Beschouw één keer in de week een tussenstand publiceert. Mijn voorstel is, om dit op zondagavond te doen. Misschien dat iemand nog creatief kan zijn met het maken van een opmaak voor de tussenstand?
Stel jij altijd dingen voor die anderen met meer werk opzadelen? Slimmerik, die Maikaloquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Beschouw één keer in de week een tussenstand publiceert. Mijn voorstel is, om dit op zondagavond te doen. Misschien dat iemand nog creatief kan zijn met het maken van een opmaak voor de tussenstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |