Hah ik sta er ook duidelijk op. Op de eerste rij met mijn Feyenoord Rotterdam trui aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zien we daar Erasmusch dan staan![]()
Wellichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bahia en Vlaar. Moet dus wat achter de hand zijn voor donderdag...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wie dan wel?
Geen idee.quote:http://www.telesport.nl/voetbal/644525/Fans_Feyenoord_zetten_door.html
Stond die foto ook in de papieren versie?
Die krant is van gisterquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
anders ga je nog ergens kijken waar ze die krantjes verkopen![]()
staan er nog meer FOk- Hoolies op![]()
Ik wil nog een beetje anoniem blijven hieroquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Erasmusch wie ben jij op die foto dan?
Die was uit een andere hoek genomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:15 schreef JaWi het volgende:
Die foto heeft in de spits of metro gestaan, tijdje terug.
Die is 3,5 cm meer naar links genomen ofzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die was uit een andere hoek genomen![]()
Jij als jood bent vast wel lid van de Telegraaf?
Vak X4quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
In welk vak zit wie trouwens, komende donderdag? Ik in U
Ah toe.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is 3,5 cm meer naar links genomen ofzo.
En ik heb geen scanner, al zou ik de moeite al doen.
M'n eigen vak.. T..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Maikalo het volgende:
In welk vak zit wie trouwens, komende donderdag? Ik in U
Ja joh dalijk krijg je nog een extra plaats kan je de play offs weer in de prullebak gooien. Slim bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeen heeft die Woerts toch ook. Volgens mij heeft hij wel iets beters te doen op dit moment...
anders ga je naar de Bieb daar hebben ze altijd nog wel oude kranten , en dan leg je hem ff onder het kopieeraparaatquote:
ik sta er wel op iig, al is 't maar een klein, heel klein, stukjequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wat een kul verhaal, Nederland als 6de voetbal economie zo dus redelijk makkelijk zich in de CL moeten kunnen voetballen. Het feit dat we nu maar 1 deelnemer hebben, maakt het alleen nog maar triester door dit betoog.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Wat een goeie ideeen heeft die Woerts toch ook. Volgens mij heeft hij wel iets beters te doen op dit moment...
Dat zou niet eens geheel vervelend zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja joh dalijk krijg je nog een extra plaats kan je de play offs weer in de prullebak gooien. Slim bezig
Je bent een BN'er!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben trouwens met die actie bij Sparta ook op voetbalinsite geweestKreeg meteen 2 smsjes en een belletje. Later spraken mensen mij op school en in het dorp mij nog aan dat ze mij gezien hadden. Het toppunt was wel dat er iemand met een feest naar me toe kwam: "Hey ik heb jou op tv gezien toen ik op vakantie was in Cran Canaria"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |