Gewoon, mn vriendin had ooit via haar fitnessvereniging een formuliertje ingevuld van 2 vrouwen die op haar afkwamen van een of ander bedrijf. Voor werk ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
vertel vertel
wtfquote:
Dacht het ff wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wtfFeyenoord kijken en betaald krijgen? Loop 's langs W4 dan, kijken of ik 'n bekertje pis over je kop kan gooien
![]()
Eerst drie uur werken, dan gratis Feyenoord, en dan met je net verdiende centjes bieries doen. echt rieleks
quote:Ingezonden: Afscheid van Dirk = Afscheid van de Kuip?!?
Afgelopen zondag, na het laatste fluitsignaal van de 'kraker' tegen Excelsior, liepen wij nietsvermoedend het vak af om vervolgens beneden opgewacht te worden door een peleton van beveiligingsmedewerkers, politie & stewards. Ik schat een mannetje of twintig!!!
Heel snel wisten zij twee personen uit onze groep te pikken die 'maar even mee moesten komen'. Toch jammer dat dit met zo'n machtsvertoon moest gebeuren, alsof ze met zware criminelen te maken hebben! Op de vraag waarom, kregen we het alom bekende antwoord: 'Dat zul je vast zelf wel weten?!'
Vervolgens werden ze beiden meegenomen naar de politiepost op het terrein van het stadion en een half uur daar vast gehouden. Bij terugkomst bleek wat er aan de hand was...
Tijdens het afscheid van Dirk Kuyt, thuis tegen Heracles, zouden ze een stadionfakkel 'langer dan gemiddeld' hebben beetgehouden, waardoor ze op video stonden.
Resultaat is dat deze trouwe supporters (1 Daimond- & 1 Goldcardhouder) hun seizoenkaart in moeten leveren en waarschijnlijk ook nog eens een stadionverbod mogen verwachten!!!
Waar gaat dit heen?!?!
Dirk --> Bedankt!!!
Bestuur --> Tegen de muur!!!
Elmo Vak T
Ik woon net boven Breda, en ik heb sowieso nooit gesnapt wat die NAC supporters toch uberhaupt tegen Feyenoord hebben........quote:
quote:Stadionverboden
Vandaag hebben reeds een aantal mensen bezoek gehad van een deurwaarder die een stadionverbod voor drie maanden af kwam geven voor het niet in bezit hebben van een ID bewijs op zondag 17 april 2006. Dit als gevolg van de arrestaties bij de wedstrijd Feyenoord - Ajax waarbij ruim 800 mensen zijn opgepakt.
Opvallend dat deze stadionverboden nu worden afgegeven wanneer een nieuwe versie van Feyenoord – Ajax binnen een maand geprogrammeerd staat.
beetgehouden zelfs..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus man... Een stadion verbod voor het aansteken van fakkels![]()
Sterker door Strijd hequote:Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen dat Castelen er de 22ste weer bij is! Kan hij samen met Buijsie en Leonard matten
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zin in 22 Oktober...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Neuh, maar wrs heeft'ie het gewoon opgenomen voor z'n broertje zonder een vinger uit te steken ...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er zit nou eenmaal geen r'dammer tussen daar hehe.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef renz0r het volgende:
Muzieksmaak Feyenoorders:
Pierre van Hooydonk: George Micheal
Jonaas Kolkka: Heavy Metal
Henk Timmer: Frank Sinatra
Patrick Lodewijks: K3 vanwege zn kids
Alle overige spelers (18?) : r&b / hiphop
Daaaaaaaaaan (loekie) hoe krijg jij het eigenlijk voor elkaar om onder een Kloon door te kunnen posten? Mij hadden ze steeds te pakken.quote:
¤ 18 voor vak J. Ik vind het nog best duur voor de 1e ronde. Ik denk dat als ze het wat goedkoper maken er veel meer mensen zullen komen. Enige voordeel is wel dat nu de echte fans komen, en dat is meestal wel bevordelijk voor de sfeer.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat valt wel mee inderdaad, ga zo effe een kaart halen.
Muzieksmaak Feyenoorders:
Pierre van Hooydonk: George Micheal
Jonaas Kolkka: Heavy Metal
Nicky Hofs: Hollandse Muziek
Henk Timmer: Frank Sinatra
Patrick Lodewijks: K3 vanwege zn kids
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:55 schreef Luni het volgende:
[..]
¤ 18 voor vak J. Ik vind het nog best duur voor de 1e ronde. Ik denk dat als ze het wat goedkoper maken er veel meer mensen zullen komen. Enige voordeel is wel dat nu de echte fans komen, en dat is meestal wel bevordelijk voor de sfeer.
Zo een bollocks. Mijn baas in de kuipquote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef Cart_man het volgende:
Werk je dan voor Feijenoord supportervereniging of echt voor Feijenoord? Had van het weekend van die irritante wijven voor me zitten van de FSV. Vrouwen horen niet in een stadion.
Lijk me wel, waar heb je die samenwerking dan voor?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk wel dat als meerdere clubs hetzelfde bedrag bieden, Feyenoord voorrang krijgt. Dat hoop ik, in ieder geval.
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe camera? Vind de kwaliteit niet best als eerlijk ben..quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik stond 90 min op het veld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |