Wil je mij ook PM-en? Het zat me zondag ook niet mee (en wacht nog steeds op een password...)quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Zn start was wel knudde, zit nu de race te kijken........lang leven torrentsites
PM ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Zn start was wel knudde, zit nu de race te kijken........lang leven torrentsites
Lang leve de digitale televisie met Eurosport 2, Livequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
eurosport 2 is dat een engelstalig of hebben die ook een nederlandse taal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Lang leve de digitale televisie met Eurosport 2, Live![]()
De vis? Welke is dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef sasquatsch het volgende:
Ben hem nu van die torrentsite met een vis aan het downloaden. Kan hem straks of morgen gaan bekijken. Mijn samenvatting vanochtend was de mist in gegaan. In plaats van Champcar alleen maar Tell Sell op Eurosport.
Alleen Engelstaligquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
eurosport 2 is dat een engelstalig of hebben die ook een nederlandse taal?
ok, tis jammer dat het niet bij de TV digitaal in zit maar dat je TV digitaal extra abbo moet nemen.quote:
En dat is maar goed ook. Leuk trouwens dat ze Oriol Servia in de commentaarbox haddenquote:
jeps, zowel de ELMS als de ALMS en DTM volgens mij ook, veel rally en wat ook gaaf is om te zien CorrProquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
ok, tis jammer dat het niet bij de TV digitaal in zit maar dat je TV digitaal extra abbo moet nemen.
dus dat gaan we ook doen als we TV digitaal hebben. en voordeel je krijgt ook motorsTVen volgens mij zenden die LeMans veel live uit.
![]()
Veel? Ze zenden de hele 24 uur non-stop uit, alleen af en toe een beetje reclame. Echt heerlijk om op elk moment van de dag even te kijken hoe het er voor staat in de racequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
motorsTVen volgens mij zenden die LeMans veel live uit.
![]()
ik dub nog of ik dit jaar naar Lemans ga of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel? Ze zenden de hele 24 uur non-stop uit, alleen af en toe een beetje reclame. Echt heerlijk om op elk moment van de dag even te kijken hoe het er voor staat in de race.
Ik wil ook wel, maar er is eigenlijk niemand die met me mee wilquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dub nog of ik dit jaar naar Lemans ga of niet.
Het is LMS (komend weekend 1e race, live op Motors), het ELMS bestaat al een jaar of 6 niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, zowel de ELMS als de ALMS en DTM volgens mij ook, veel rally en wat ook gaaf is om te zien CorrPro
ach met zo'n General acces pass kan je ook op leuke plekjes komenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij is Le Mans al bijna uitverkocht? Als ik de site bekijk lijkt het in ieder geval daarop
Dat je daar in Hongarije op een mooie plek mee kon zitten, wil nog niet zeggen dat dat op Le Mans ook zo is. Hoop toch wel dat ik enig zicht op de bochten krijg, dat heb ik liever dan dat ik alleen tegen een recht stuk aankijk..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef WEST het volgende:
[..]
ach met zo'n General acces pass kan je ook op leuke plekjes komen![]()
dat hebben we in hongarije wel gemerkt
![]()
Dat commentaar heb ik gehoord met de Race Director, is dus gewoon van eurosport2.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Leuk trouwens dat ze Oriol Servia in de commentaarbox hadden.
Lees je PM.quote:
Doornbos is een goeie gozer, niet teveel gelul, beetje amicaal en niet gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Nog sfeerplaatjeZelfs verstappen deed een petje voor m af.
hier ookquote:
Tuurlijk Rotterdam heeft bijna allesquote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef sanger het volgende:
hebben jullie dan al digiTV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tuurlijk Rotterdam heeft bijna allesJullie hebben Excelsior toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
22:00quote:Op zondag 15 april 2007 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe laat begint de race op tv?
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |