Voor zover ik weet is nog niks bevestigd. RTL rept nog met geen woord over Champcar en ondanks Bourdais in de serie zendt zelfs Eurosport Frankrijk het niet eens uit. Vooralsnog ziet het er dus niet zo best uit, maar we wachten af.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:11 schreef mikezwet het volgende:
Doornbos schijnt getekend te hebben voor Minardi.
Worden de wedstrijden nou wel of niet uitgezonden in NL en op eurosport?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is nog niks bevestigd. RTL rept nog met geen woord over Champcar en ondanks Bourdais in de serie zendt zelfs Eurosport Frankrijk het niet eens uit. Vooralsnog ziet het er dus niet zo best uit, maar we wachten af.![]()
Gek dat RTL er nog met geen woord over rept. We zullen zien. *duimen*quote:Op maandag 19 maart 2007 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
op ccws.com ofzo staat dat RTL en Eurosport wel de rechten hebben!!
Misschien houden ze het nog even open totdat ze weten of er Nlérs gaan meerijden...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gek dat RTL er nog met geen woord over rept. We zullen zien. *duimen*
Pastorelli en Doorbos, voor zover ik weet.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Misschien houden ze het nog even open totdat ze weten of er Nlérs gaan meerijden...
Dat denkt hij helaas ieder jaar, totdat hij zijn sponsorbudget moet overmakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:07 schreef mikezwet het volgende:
Kreeg net een berichtje van Nicky Pastorelli. Hij zegt dat hij denkt wel in de champ car te rijden, komt wel goed...
Het is toch mogelijk om de race te downloaden een dag later? Misschien weet iemand hier meer van ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Een week erna uitzenden is echt belachelijkTegen die tijd heb ik de race al 3 keer gezien.. Hoe komen ze er op om te denken dat t zo aantrekkelijk zou zijn? De originele tijden voor de races vind ik juist altijd prettig, zo'n 20.00 of 22.00 op zondagavond, perfect. Toch nog een klein lichtpuntje, Jack is back!
Downloaden is (binnen de EU in ieder geval) NIET verboden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus.. maar ssstt, ies verboten
Als je echt graag live wilt kijken kan je altijd nog een abo nemen op champcar site, kan je via hun site kijken. Best goede kwaliteit en snelheid, maarja.. betalen hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
Downloaden is (binnen de EU in ieder geval) NIET verboden.
Het ter beschikking stellen van auteursrechtelijk beschermd materiaal weer wel.
Dus ik denk dat ik de races (voor zover beschikbaar) lekker ga downloaden en kijken.
En wie weet biedt TVUPlayer oid uitkomst.
bronquote:Op de valreep heeft SBS6 de uitzendrechten van de Champcars Worldseries weten te bemachtigen. Volgende week maakt de zender meer bekend over de programma-invulling. FORMULE 1 RaceReport kan echter al melden dat Jack Plooij betrokken is bij de verslaggeving.
Jack Plooij neemt voor SBS6 een deel van de Champcars-verslaggeving voor zijn rekening.
Jack Plooij wist al langer dat de zender bezig was om de uitzendrechten te bemachtigen. Dat was ook de reden dat hij niet zo rouwig was, toen bekend werd dat Allard Kalff zijn positie bij de Formule 1-uitzendigen op RTL in zou nemen. Plooij mag naar Amerika, naar de Champcars World Series. De tandarts wordt daar herenigd met oud Formule 1-coureur Robert Doornbos die voor de renstal van Paul Stoddart, een andere oude bekende, zal uitkomen.
Hoewel SBS6 de precieze invulling nog niet prijs geeft, mag aangenomen worden dat Plooij de races niet van commentaar zal voorzien. De oud-pitreporter zal net als in de Formule 1 interviews en filmpjes op locatie maken. Wie de races zal becommentariëren is vooralsnog dus onduidelijk.
Eric Dekker, persvoorlichter SBS6: ,,Volgende week maken we alles bekend. Wanneer we gaan uitzenden, of dat live is of via samenvattingen. Dan zal ook duidelijk worden of er naast Jack nog iemand naar Amerika gaat. Maar laat er geen misverstand over bestaan: Jack is degene die de kar gaat trekken.”
Crossen is toch meestal offroad?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Zolang RD maar de sterren van de hemel crosst
Grindbakken heeft de CC gelukkig niet zo veel. Steilewand rijden word het danquote:
1 neem ik aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:45 schreef sanger het volgende:
Eurosport 1 of 2?
ofwel dan heb je er geen donder meer aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef sanger het volgende:
Uitzendingen komen een week na de race heb ik gehoord.........
aldus Champcar.nlquote:SBS 6 heeft de uitzendrechten van de Champ Car World Series voor Nederland verworden. Vrijwel alle Champ Car races worden in een één uur durende uitzending samengevat uitgezonden aan het eind van de zondagochtend, een week nadat de race is verreden. Het TV-station zal enkele races wel live op de Nederlandse TV brengen. Voormalig Formule 1 pitreporter Jack Plooij zal hiervoor de Champ Car races bezoeken. In de uitzendingen van SBS6 zal hoogstwaarschijnlijk ook aandacht zijn voor de Champ Car Atlantic.
Alle races in Noord-Amerika zullen als samenvatting worden vertoond. De races in de Benelux, Australie en China worden live uitgezonden.
Indien Champ Car goed aan blijkt te slaan, zou de mogelijkheid bestaan dat SBS toch alle races live zou willen uitzenden.
Hoewel dit de beste tv-deal ooit voor de Champ Car in Nederland is, mag wel worden aangetekend dat live-uitzendingen noodzakelijk zijn voor een eventuele doorbraak van de serie.
Volgens mij volgt sbs sport gewoon de commentaren op de forums een beetje en weten ze nu dat echt live moeten gaan anders word het niksquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
Dat ziet er al beter uit. Maar waarom zenden ze niet de Noord-Amerikaanse races uit? Die zijn juist op een prima tijdstip om lekker veel kijkers te trekken, de vroege zondagavond.
En de reportage danquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
Dat ziet er al beter uit. Maar waarom zenden ze niet de Noord-Amerikaanse races uit? Die zijn juist op een prima tijdstip om lekker veel kijkers te trekken, de vroege zondagavond.
Dat zou dus betekenen dat de vierde race, in China (zhuhai), pas live wordt uitgezonden.. Natuurlijk lekker vroeg 's ochtends, dus weinig kijkers.. Zeker als het ook nog eens niet goed gepromoot gaat worden door SBS. En de kijkcijfers van die race zouden dan invloed hebben of andere races ook live op de buis komen? Nou, ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef WEST het volgende:
aldus Champcar.nl
Alle wedstrijden live voor dat geld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef mikezwet het volgende:
19,89 betaald aan race director, ten minste verzekerd van beelden
tis jammer dat je een creditcard nodig heb, en die heb ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef mikezwet het volgende:
19,89 betaald aan race director, ten minste verzekerd van beelden
Ik ook niet, maar mijn ouders welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
[..]
tis jammer dat je een creditcard nodig heb, en die heb ik niet![]()
Inderdaad, nooit geen gezeur dat curlingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef sanger het volgende:
Koopie! Ga morgen eens kijken dan!
Vraag je toch even iemand die een creditcard heeft en geef je diegene 19 euroquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
[..]
CCquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef WEST het volgende:
[..]
In ieder geval voor de eerste drie races.quote:Op maandag 2 april 2007 13:12 schreef TimoBasso het volgende:
Mario Dominguez weer terug bij Forsythe?![]()
Maar 18 in de IRL, dus ook al niet veel beter.quote:
Maar dan loopt het aantal niet-oval banen wel drastisch terug.quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar 18 in de IRL, dus ook al niet veel beter.
Ik wacht echt met smart af tot ze weer samengaan en een startveld van 30+ auto's hebben.
Ze mogen wel eens opschieten, want het is maar een zielige vertoning op deze manier. Er is gewoon geen plaats voor twee volwaardige indycar-klasses in Amerika. Fuseren is de enige oplossing. Ze hadden sowieso in 1996 niet moeten splitsen. Vorig jaar was de verwachting dat de fusie in 2008 een feit zou zijn, ik hoop dat ze gelijk hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar 18 in de IRL, dus ook al niet veel beter.
Ik wacht echt met smart af tot ze weer samengaan en een startveld van 30+ auto's hebben.
Rocketsport en RuSport zijn gefuseerd, dus het is nu gewoon één team met twee coureursquote:Op maandag 2 april 2007 18:28 schreef sanger het volgende:
17 of 18 auto's is niet gek veel minder dan de F1 altijd heeft gehad (tot Super Aguri erbij kwam). Dus moet wel degelijk levensvatbaar zijn.
Ik vraag me alleen af waarom Rocketsport en RuSport beiden maar 1 coureur aan de start willen brengen. Er zijn zat coureurs met budget zeg maar.
"Ze hadden niet". Nou de splitsing is te wijten aan ene Tony George:quote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso in 1996 niet moeten splitsen. Vorig jaar was de verwachting dat de fusie in 2008 een feit zou zijn, ik hoop dat ze gelijk hebben.
Die kevin kalkhoven lijkt me wel een aardig ventje, tony george is meer de man die voor het grote geld gaat denk ik...quote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"Ze hadden niet". Nou de splitsing is te wijten aan ene Tony George:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_George
Er komen in de IRL al steeds meer niet oval-banen, dus als ze het na de fusie gewoon fifty-fifty doen hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar dan loopt het aantal niet-oval banen wel drastisch terug.![]()
Maar de fusie is tot stand gekomen omdat beiden in eerste instantie maar 1 coureur wilden inzetten....quote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Rocketsport en RuSport zijn gefuseerd, dus het is nu gewoon één team met twee coureurs![]()
Ook niet helemaal waar denk ik. Een gevecht is ook wanneer iemand er niet voorbij komt doordat degene ervoor goed verdedigt.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef mikezwet het volgende:
Ik vind iets pas een gevecht als je elkaar in ieder geval 1x hebt ingehaald....
En daarom is van de F1 de livetiming zo een leuke toolquote:Op woensdag 4 april 2007 09:12 schreef Atreidez het volgende:
Een gevecht is ook als iemand 20 seconden achter de leiding rijdt maar de lijder moet nog een stop maken.. Je kan op zoveel manieren van racen genieten, jammer dat sommige zich alleen beperken tot het visuele, omdat tijden net zo interessant kunnen zijn![]()
Champcar.nlquote:Vanuit Las Vegas kan ChampCar.nl de kleurstelling en de sponsors op de wagen van Robert Doornbos bekend maken. De DP01 van Minardi Team USA is voornamelijk donkergrijs en heeft verder rode sidepods en groene tinten aan de voorkant van de wagen. De sponsors op de wagen van Doornbos zijn weinig verassend: Naast zijn persoonlijke sponsors Jumbo, Media Mall en Muermans staat ook Ozjet op de wagen.
ChampCar.nl zal later de eerste foto's vanuit Las Vegas, inclusief de Panoz van Doornbos presenteren. OzJet staat op de sidepods en de achterkant van de achtervleugel. Op de voorkant van de achtervleugel staat Muermans terwijl de voorvleugel voor Media Mall is. Jumbo staat op de zijkant van de wagen naast de tankdop.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Champcar.nl
Ik wacht met smart(ies) op foto's!!!
Onlinequote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wacht met smart op de eerste race, al weet ik nog niet waar ik die kan kijken
of op champcar.nl kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef mikezwet het volgende:
Moet ik nog even uitvinden hoe dat zit met tijden in de usa en wanneer ik de Race Director moet afstemmen
Edit, volgens mij scheeld het 6 uur, dus om 22:00 nl tijd kunnen we de race zien. 18:00 warm up
Ja en nee. We zijn van start maar hebben nog maar nauwelijks geraced vanwege spins en crashes. Doornbos 2 plekjes verloren en nu 5e,quote:Op zondag 8 april 2007 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
Is de race al begonnen?
Die zit hier ook niet op de kabel. Heb om kwart voor 10 race director aangeschaft, maar nog steeds geen wachtwoord binnen. helpdesk heeft hem al een keer resent, maar er zal wel delay in zitten. Ik wil kijken!!!quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef vingerplant het volgende:
Nu zijn we aan het racen en is het een stuk spectaculairder dan wat ik vanochtend zag...
Will Power weer aan de leiding, Doornbos was ingehaald door Justin Wilson maar heeft de 5e plek weer terug.
Het is op Eurosport2 btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |