Er komt geen normale volzin uit zijn mond.quote:Op zondag 24 september 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Jeroen legt het gewoon verbaal af bij MoniQue! Germ, jongen toch.........
Jeroen klemlullen kan mn zusje van 6 ook.quote:Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen wéér klemgeluld door Rik. Jeroen wil 'open en eerlijk zijn' naar iedereen, maar hij wil nog steeds niet zeggen wie hij nomineerde. Rik, goed bezig.
Dat zou wel mooi zijn he.quote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen krijgt zo wel een cultstatus hier op Fok
quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef pullup het volgende:
Dit is heel ok van Milica
Ze wil haar voormalige groepje absoluut niet afvallenen het andere groepje was net zo erg.
Jammer dat ze dat daarnet niet gewoon zei.
Etienne geeft min of meer toe dat hij tactisch speelt door in te binden. (erg eerlijk)
Huh? Milicia zat net nog helemaal zich te verontschuldigen tegen de andere 2 gelijk als ze weg zijn zegt ze dat ze het niet met ze eens is.quote:Op zondag 24 september 2006 21:09 schreef heksie69 het volgende:
Millica, prikt eindelijk door e10mm heen
Het was erg grappig om te zien dat zodra de andere weg waren ze meteen de waarheid gingen spreken.quote:Op zondag 24 september 2006 21:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Zowel Etiënne als Milicia wilden net alsnog een wit voetje halen bij Rik en Monique en op het moment dat ze weggaan word er over ze geroddeld.
En zie hier de echte Milica.quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef itsme het volgende:
OMG Rik en moon zijn even weg en gelijk begint Milica dat ze het niet met ze eens is. roddelt
Haha nu zijn ze terug en gelijk gesprek gestopt.
Manuela kemp? nee manquote:Op zondag 24 september 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
Zij heeft met deze make-up wel iets weg van ...hoe heetze nou....die van vrienden van amstel live.
[afbeelding]
das marcelquote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 4 (met bewegende beelden) staat helemaal rechts een stilstaande man.
Wel raar gezicht.
Klopt ja. Daarom schaamde ik me ook dat ik 't met 'm eens was.quote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het was erg grappig om te zien dat zodra de andere weg waren ze meteen de wwarheid gingen sprken.
Overigens is Etienne dus blijkbaar een goede speler want daarnet vond iedereen hem ineens wel ok, terwijl hij dus duidelijk en naar eigen zeggen zat mee te lullen![]()
Heb ik ook, en dan die "verhalen"quote:Op zondag 24 september 2006 21:15 schreef funkie-indo het volgende:
Die Milica heeft een ontzettend vervelende uitstraling, ik hoop dat ze morgen oprot!!!
Millicia zei letterlijk.. jij doet het ook alleen maar voor het spel om er langer in te blijvenquote:Op zondag 24 september 2006 21:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? Milicia zat net nog helemaal zich te verontschuldigen tegen de andere 2 gelijk als ze weg zijn zegt ze dat ze het niet met ze eens is.
Milicia wordt door gerpikt
Ik kan ook niet erg kiezen tussen E10 en Millica, de een is saai, de ander zwakbegaafdquote:Op zondag 24 september 2006 21:15 schreef funkie-indo het volgende:
Die Milica heeft een ontzettend vervelende uitstraling, ik hoop dat ze morgen oprot!!!
dat ging over e10 zijn stiefvaderquote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, de man van Sabrina wordt maar weer eens met Pinochet vergeleken![]()
![]()
![]()
Een drama.quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef pullup het volgende:
Zo zijn we weerDat is geen doen met FOK vanavond
maar ze beweert wel dat ze totaal anders is dan dr moeder...........quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Milica was net wel genuanceerd over Hilde, dat ze haar een fijne jeugd gegeven heeft, dat ze een goed hart heeft, maar ook dat ze in conflicten niet haar fouten toe kan geven.
Dat het niet van twee kanten komt, het is iets dat Hilde gewoon echt niet kan.
offtopic: Ja idd, en dat zelfs na het onderhoud, schijnbaar heeft het niet geholpenquote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Coraatje het volgende:
offtopic wat doet dat forum k*t
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Milica was net wel genuanceerd over Hilde, dat ze haar een fijne jeugd gegeven heeft, dat ze een goed hart heeft, maar ook dat ze in conflicten niet haar fouten toe kan geven.
Dat het niet van twee kanten komt, het is iets dat Hilde gewoon echt niet kan.
Ze krijgt eindelijk door hoe ze zich moet handhaven.quote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.
Ik zat al te twijfelen idd.quote:
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroenquote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.
Kortom, Etienne is gladquote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ik al schreef voor dat FOK weer moeilijk deed.
E10 is gevaarlijk en toch wel welbespraakt, iets wat de buitenwereld wel kan zien... "de ideale schoonzoon"
En ik geef toe, hij heeft wel weer wat goeds verteld... en dat maakt het eng
hmmmmmm ik twijfel nogquote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroen
Nah. Er is nu eindelijk op 'commando' een gesprek waarin ze feitelijk gewoon liegt over hoe ze in dit huis is. Dus nee, geef Jeroen maar.quote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroen
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef Capaja het volgende:
[..]ik hoorde hem van de week nog zingen : slik dat ben ik
Hier ook, het is bijna aandoenlijkquote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om Jeroen
quote:
Of Janine.quote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
Rik doelt op de massale marlies nominatie volgens mij
Men vond hem wat dominant tegenover Micheline. Ik heb het gesprek gemistquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Marrije het volgende:
Maar waarom valt Semih door de mand? Ik vat m even niet. Gaat dat over het feit dat ie niet wil dat zijn vriendin met iemand rollebolt?
Ik denk dat Etiënne volgende week helemaal niet op de bank zit. Het word Milicia/Jeroen en Marlies. En ik denk dat Marlies dan haar joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.quote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef BBoon het volgende:
Zo Rik is direct zeg....Wie er ook uitgaat De overblijver kan volgende week met E10 op de bank zitten
Maandag? Ik hoooooop het zo!! Is ze tenminste de joker kwijt en gat ze er de week daarop uitquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Kinga het volgende:
Rik doelt op de massale marlies nominatie volgens mij
asl ik semih vanmiddag goed begreep is dat wat ze hopenquote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne volgende week helemaal niet op de bank zit. Het word Milicia/Jeroen en Marlies. En ik denk dat Marlies dan haar joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.
Als Micheline zich niet weet te gedragen zal het wel terecht zijn geweest. Maar goed, heb het gesprek ook gemistquote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Men vond hem wat dominant tegenover Micheline. Ik heb het gesprek gemist
En laten we hopen dat dan de andere joker-bezitter aangepakt wordt, want die is zeker zo gevaarlijk!quote:Op zondag 24 september 2006 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maandag? Ik hoooooop het zo!! Is ze tenminste de joker kwijt en gat ze er de week daarop uit![]()
Misschien doet m dat wel een toontje lager zingen.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En laten we hopen dat dan de andere joker-bezitter aangepakt wordt, want die is zeker zo gevaarlijk!
Jeroen denkt dat hij nog steeds goed bezig is. Erg hoor. Van mij mag hij dan ook weg, hij gaat toch niet anders doen, hij blijft dus saai.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef itsme het volgende:
Nou Ik heb liever jeroen. Ik vond het goed dat hij in ieder geval niet mee lulde.
(hij werd zo onder tafel gepraat daar niet )![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Hij is heel erg tactisch bezig en dat is niet slim.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En laten we hopen dat dan de andere joker-bezitter aangepakt wordt, want die is zeker zo gevaarlijk!
dat mag je aleen denken en niet zeggen !!!!!!!!!quote:
dat heeft jeroen ook nodig, die snapt het niet als je iets maar 6 keer uitlegtquote:Veel herhaling daar aan tafel trouwens.....
Komt goed uit want ik schakel pas net in.quote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
FOK opeens wat sneller
Veel herhaling daar aan tafel trouwens.....
Ja, ik zie ook liever Milica vertrekken. Ik erger me echt groen en geel aan haar.quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef itsme het volgende:
Nou Ik heb liever jeroen. Ik vond het goed dat hij in ieder geval niet mee lulde.
(hij werd zo onder tafel gepraat daar niet )![]()
Ik was ook te vroeg met die opmerking merk ik nuquote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat mag je aleen denken en niet zeggen !!!!!!!!!
nee, volgens mij nietquote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Hij is heel erg tactisch bezig en dat is niet slim.
Was helemaal niet nodig geweest dit, hij was very populair in het huis en buiten maar ik denk dat dit nog wel eens staartje krijgt
Vraag: Weten ze nu dat dat groepje Tijn hebben genomineerd?
ik erger me ook een beetje aan milica maar juist daarom mag ze nog even blijven ,anders word het echt heel saaiquote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook liever Milica vertrekken. Ik erger me echt groen en geel aan haar.
Maar toch denk ik Jeroen weg moet.
quote:Op zondag 24 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ook te vroeg met die opmerking merk ik nu
kan toch niet anders ze hebben toch verteld wie wie genomineerd heeft dat zei rik net alleen dat jeroen niet wilde vertellen wie hij genomineerd had ,dat zou betekenen dat tijn weet dat hij 2 stemmen had,en simpel nadenkend kan hij daneigenlijk wel opmaken dat jeroen hem ook genomineerd heeft/hadquote:
volgens mij heeft alleen jeroen deze week niet verteld wie hij heeft genomineerdquote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
Vraag: Weten ze nu dat dat groepje Tijn hebben genomineerd?
Het is ook gewoon slap geouwehoer. Het ene moment zegt ie 'nee, dat is zo', een tel later 'ja, dat is zo' om vervolgens af te sluiten met 'geeft allemaal niets'.quote:
Ik irriteerde me mateloos aan Hilde .....maar ik mis haar heel erg in het huis.quote:Op zondag 24 september 2006 21:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik erger me ook een beetje aan milica maar juist daarom mag ze nog even blijven ,anders word het echt heel saai
jeroen vind dat ie populair isquote:Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef yellowfirst het volgende:
Ik doe mijn uiterste best om Jeroen te volgen.....maar ik geef het op....kan het niet vatten...![]()
Oneens. Rik is echt niet non-stop aan het woord.quote:Op zondag 24 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Je komt er bij Rik heel moeilijk tussen. Storende eigenschp wat mij betreft.
ben blij je ziet alleen Marcelquote:Op zondag 24 september 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik zo huh?! wie staat er zolang op stream 4
Ik zo vergroten!
Is het een kartonnen pop![]()
Grappig dat iedereen dat denkt. Ik denk ook wel dat ze haar joker zou gebruiken, maar denk dat ze iemand anders op de bank gooit.quote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne volgende week helemaal niet op de bank zit. Het word Milicia/Jeroen en Marlies. En ik denk dat Marlies dan haar joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.
Lekker voor de nachterlijk uurtjesquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ben blij je ziet alleen Marcel
hilde staat er naast !
nou uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef BBoon het volgende:
uuuuuuuuh uuuuuuuuuuuuuuuu uhhhhhhhu uuuuuuuuuuuuuh Snap je ( Jeroen )
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh zeg maar ...uuuuuuuuuuuuuuuuuuh snap jequote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
kun je het me uitleggen ?
dat is ook de gedachte IN het huis, niet alleen van de fokkersquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat iedereen dat denkt. Ik denk ook wel dat ze haar joker zou gebruiken, maar denk dat ze iemand anders op de bank gooit.
Wat heeft dat laatste er nu mee te maken?quote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen heeft het geprobeerd beter over te komen, alleen had niemand het door. Jammer Jeroen, morgen kun je weer naar je kamer in het huis van je papa en mama in het streng gereformeerde Werkendam.
oooooooooquote:Op zondag 24 september 2006 21:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh zeg maar ...uuuuuuuuuuuuuuuuuuh snap je
Ja dat bedoel ik , zeg maar uhhhh .......quote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
ooooooooo
jij ziet het zo
ja dan euh
ja ja , ja
dan is dat goed dan
ja
De kampers ja. Het is kennelijk een niveau te hoog. Met uitzondering van Etiënne. Die is zo slim om in hun straatje te lullen.quote:Op zondag 24 september 2006 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze blijven wel lang doorzaniken
dan gaan we zometeen even samen douchen, dan mag je het zingenquote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik , zeg maar uhhhh .......
Als je het nou uuuuuuuuuuuuh niet snapt uuuuuuuuuuuuh wil ik wel gaan zingen hoor , zeg maar
Ikheb hier uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh zeg maar eenbrief uuuuuuuuuuuh voor wie ook al weer...( achtergrond koor door Mo ........weet je wel je moederrrrrrrrrrrrrrr )quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik , zeg maar uhhhh .......
Als je het nou uuuuuuuuuuuuh niet snapt uuuuuuuuuuuuh wil ik wel gaan zingen hoor , zeg maar
Ik denk het, jij schrijft het!quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik die afkorting "Sa" toch irritant, vooral als E10 het zegt....:r
deed ze dan ook meteenquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef funkie-indo het volgende:
Nou MIlica, grijp je kans, Mo en Rik gaan weer even weg! Kun je weer even roddelen!
Jeroen heeft álle tijd om een punt te maken, maar dat heeft hij niet, althans, niet verbaal, want er komt niks zinnigs uit. Wat ik ervan kan volgen is dat hij anderen wil laten geloven dat hij echt veranderd is na 3 weken. Echt onzin, want hij is helemaal niet veranderd. En als hij al veranderd is, is het in de afgelopen dagen gebeurt. Jeroen, wij en zij (de rest aan tafel) zijn niet gek...quote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
@BB6kijker
Klopt, maar áls hij aan het woord is laat hij zich niet onderbreken. Ook niet als iemand even een opmerking tussendoor wil plaatsen. Zo wilden een paar aan tafel al op iets reageren, maar Rik praat gewoon door zodat ze het maar weer inslikken/
Tactisch natuurlijk. Of hij het gaat volhouden moet ik nog zienquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan gaan we zometeen even samen douchen, dan mag je het zingen
en nu OT anders krijgen we een ban
zou e10 dit menen of is dit weer zeer tactisch ?
afstand nemen van sa ??????
Ik hoop Tijn. Ben benieuwd of die dan zijn joker meteen ook in kan zetten.quote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat denkt. Ik denk ook wel dat ze haar joker zou gebruiken, maar denk dat ze iemand anders op de bank gooit.
Zo achterbaks is ze welquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef funkie-indo het volgende:
Nou MIlica, grijp je kans, Mo en Rik gaan weer even weg! Kun je weer even roddelen!
Helemaal mee eens Schatje!!quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo achterbaks is ze wel![]()
![]()
.
Wel strak van Monique om tegen haar te zeggen dat indien ze wat zegt wat in feite over hun beide gaat, ze het recht in de ogen moet zeggen. Milica ontkende het vervolgens heel laf, dat ze het algemeen bedoelde.
Ja jongens, laten we vooral Milica achterbaks noemen omdat ze tegen de twee jongens zei dat ze hun toch het allerliefste vindt in het huis. Ontzettend achterbaks inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |