quote:Op zondag 24 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ook te vroeg met die opmerking merk ik nu
kan toch niet anders ze hebben toch verteld wie wie genomineerd heeft dat zei rik net alleen dat jeroen niet wilde vertellen wie hij genomineerd had ,dat zou betekenen dat tijn weet dat hij 2 stemmen had,en simpel nadenkend kan hij daneigenlijk wel opmaken dat jeroen hem ook genomineerd heeft/hadquote:
volgens mij heeft alleen jeroen deze week niet verteld wie hij heeft genomineerdquote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
Vraag: Weten ze nu dat dat groepje Tijn hebben genomineerd?
Het is ook gewoon slap geouwehoer. Het ene moment zegt ie 'nee, dat is zo', een tel later 'ja, dat is zo' om vervolgens af te sluiten met 'geeft allemaal niets'.quote:
Ik irriteerde me mateloos aan Hilde .....maar ik mis haar heel erg in het huis.quote:Op zondag 24 september 2006 21:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik erger me ook een beetje aan milica maar juist daarom mag ze nog even blijven ,anders word het echt heel saai
jeroen vind dat ie populair isquote:Op zondag 24 september 2006 21:48 schreef yellowfirst het volgende:
Ik doe mijn uiterste best om Jeroen te volgen.....maar ik geef het op....kan het niet vatten...![]()
Oneens. Rik is echt niet non-stop aan het woord.quote:Op zondag 24 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Je komt er bij Rik heel moeilijk tussen. Storende eigenschp wat mij betreft.
ben blij je ziet alleen Marcelquote:Op zondag 24 september 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik zo huh?! wie staat er zolang op stream 4
Ik zo vergroten!
Is het een kartonnen pop![]()
Grappig dat iedereen dat denkt. Ik denk ook wel dat ze haar joker zou gebruiken, maar denk dat ze iemand anders op de bank gooit.quote:Op zondag 24 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne volgende week helemaal niet op de bank zit. Het word Milicia/Jeroen en Marlies. En ik denk dat Marlies dan haar joker gebruikt om Janine op de bank te zetten.
Lekker voor de nachterlijk uurtjesquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ben blij je ziet alleen Marcel
hilde staat er naast !
nou uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef BBoon het volgende:
uuuuuuuuh uuuuuuuuuuuuuuuu uhhhhhhhu uuuuuuuuuuuuuh Snap je ( Jeroen )
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh zeg maar ...uuuuuuuuuuuuuuuuuuh snap jequote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
kun je het me uitleggen ?
dat is ook de gedachte IN het huis, niet alleen van de fokkersquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat iedereen dat denkt. Ik denk ook wel dat ze haar joker zou gebruiken, maar denk dat ze iemand anders op de bank gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |