alles wat TS eigenlijk heeft gezegt tot nu toe, herken ik in mijn moeder, die is precies echt precies net zo, doe je iets uit jezelf voor haar, is het nog niet goed ,krijg je wel kritiek naar je hoofd, laatst had ik uit mezelf ik doe het eigenlijk elke avond uit mezelf maargoed afgewassen, en het aanrecht enzo schoongemaakt, later komt me moeder terug van haar werk, en zoals gewoonlijk zegt ze er niks van, later pakt ze koffie, en zegt ze ,er zat ook nog koffie ofzo op het aanrecht, maar dan niet op de normale manier , maar echt schreeuwend tegen mij, dus ik zo , van ja ik heb de hele afwas gedaan , en het aanrecht schoongemaakt, en nou sorry dat er nog één klein drupje van nog geen cm op het aanrecht lag, wordt ze nog kwader, flapt er van alles uit, dat ik nooit wat doe in huis, en dat ik uberhaupt wel wat meer doen blablabla..
Ze zeikt echt letterlijk over alles.. ik ben vorig jaar ook puur door situatie thuis op mezelf gegaan, nog zaten ze te zeiken hoor.. of wat eerder ook al door iemand was gezegd, heb ik ruzie met me moeder, en scheld ze mij uit voor van alles, en ik gewoon brutaal terug reageer, omdat ik gewoon niet ALLES van haar pik, en dan komt later mijn vader thuis en zegt ze tegen hem ,dat ik haar uit heb gescholden voor hoer en weet ik veel wat allemaal niet..
Krijg ik weer een beste preek van me vader...
Alles wat mijn broer doet is perfect, hij komt met ideeen, gejat soms van mij, maar bij hun wordt alles wat hij zegt goed gekeurd, zeg ik precies het zelfde ook op de zelfde manier een paar minuten ervoor, krijg ik de grootste kritiek, waar ik het allemaal wel niet vandaan haal om zulke dingen te bedenken..en mijn broer zegt het, en het is perfect.. goed hoor!
Ik werk ook nog af en toe bij de wereld winkel, en zij er zo zwaar op tegen dat ik daar werk, want het is vrijwilligers werk....en krijgen mijn ouders over mij leuke complimenten dan praten ze met die mensen mee.. ach ik ga er al niet eens meer veel op in,
en ik weet voor mij zelf dat ik binnenkort weer op mij zelf woon.dus.. klaat ze maar.. maar TS sterkte..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***