Naja, lul d'r maar op los kinderen.quote:E17, afrit 17, Gavere Centrum!!!!111!!
Moet jij niet al lang in bed liggen? Kutvent.quote:Op zondag 24 september 2006 19:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
moet dit niet in [GAY]?
Jumpstyle movies!quote:Op zondag 24 september 2006 19:58 schreef Kogando het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=neMeCCdDfSo&search=dj%20post-it
Nope /dev/null is veel beter.quote:Op zondag 24 september 2006 19:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
moet dit niet in [GAY]?
Massiv vs. The Rebel - Like Thisquote:
De josti band is één van de wat bekendere bands uit dit genrequote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef Zyggie het volgende:
Ik kom helaas niet zo vaak in de wat achtergestelde delen van Nederland, maar is dit echt zo in? En wat is het klassieke meesterwerk dat dit genre typeert.
Zoals Hans Teeuwen zo mooi zei 'swingen als een mongool'quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De josti band is één van de wat bekendere bands uit dit genre
Mijn favoriete jumpstyle DJ's zijn o.a. Ruthless, Mystery, Greg C, Vorwerk, Dark-E, Lobotomy Inc., Marcky, Darkraver, Furax en Looney Tunez.quote:Op zondag 24 september 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn leuke jumpstyle nummers? Ik vind het wel toffe muziek, maar weet nooit waar ik op moet zoeken. Acht gigabyte vind ik dan ook vrij veel.![]()
Ik luister momenteel 'Costa del Jump'.quote:Op zondag 24 september 2006 23:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Mijn favoriete jumpstyle DJ's zijn o.a. Ruthless, Mystery, Greg C, Vorwerk, Dark-E, Lobotomy Inc., Marcky, Darkraver, Furax en Looney Tunez.
Goede albums zijn o.a. 3x Hard3r, Jump! (van Ruthless), Harder Mach, Pimp My Bitch, Impact, Tuning Beats en uiteraard de albums van Ruthless & Vorwerk.Bij de meeste CD's zit ook veel hardstyle.
Dj Furax & Redsharks - Desire go Orgusquote:Op zondag 24 september 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn leuke jumpstyle nummers? Ik vind het wel toffe muziek, maar weet nooit waar ik op moet zoeken. Acht gigabyte vind ik dan ook vrij veel.![]()
Frozen Flame blijft een vet nummer.quote:Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ruthless & Vorwerk onder een schuilnaam op TMFTMF
Maar goed. Weer een lekker nummer van die 2 gasten en een leuke clip.
http://www.youtube.com/watch?v=wk3FLB-tU0Q
quote:Square 013:
De nieuwe square beats 13 komt eraan. Genaamd,
Ruthless & Vorwerk - Splendid
De previews van deze plaat zijn te beluisteren in de musicplayer.
Verwachte releasedatum: Maandag 18 September.
Fack! Die zocht ik al een tijdje, Sandie! Ik hoorde 'm opquote:Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ruthless & Vorwerk onder een schuilnaam op TMFTMF
Maar goed. Weer een lekker nummer van die 2 gasten en een leuke clip.
http://www.youtube.com/watch?v=wk3FLB-tU0Q
Waar download jij mee? Ik trek die dingen van Pedroh van usenet af. Zijn echt sets van 8 uur lang enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Y Braun die Dj Pedroh van The Oh draait lekker. Ook even een liveset van 10 Years the Oh gedowned.
En nu even die platen van Square Beats aan het downen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |