Ik wist het wel.quote:
B-E-A-UTIFULLquote:
.. Triestquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef koentje.k het volgende:
Dit ziet er al weer beter uitals het nog mooier wordt moet ik toch maar weer eens in de portomonee gaan kijken
Ja, ik heb geen oneindige inkomsten en moet kiezen, en als dat is tussen een wii kopen + Redsteel of 2/3 spellen voor de 360 met Xbox Live! materiaal dan weet ik het wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef BMH het volgende:
[..]
.. Triest.. Enkel als het spel nog mooier word ga je het spelen...
![]()
Ik zou gaan voor de beste gamequote:Op vrijdag 29 september 2006 10:31 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen oneindige inkomsten en moet kiezen, en als dat is tussen een wii kopen + Redsteel of 2/3 spellen voor de 360 met Xbox Live! materiaal dan weet ik het wel.
En dan kom je weer uit op meningenquote:
Ik vergelijking tot X360 en PS3? Jawel, maar hoe kun je nou beter verwachten als je naar de hardware kijkt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar grafisch is het heel erg matig, ook de nieuwe screens
Nee maar doe dan ook niet bij een nieuw screenshot, van zo hey het ziet er toch wel goed uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vergelijking tot X360 en PS3? Jawel, maar hoe kun je nou beter verwachten als je naar de hardware kijkt?
Het enige wat hier matig is is de kwaliteit van jouw ogenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik koop de Wii sowieso wel.
Maar grafisch is het heel erg matig, ook de nieuwe screens
Titel heeft weinig effect blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef __Saviour__ het volgende:
moet nou echt in elk topic weer dat graphicsgezeik terug komen
Kom op zeg die hand bij dat geweer, lijkt echt nergens opquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het enige wat hier matig is is de kwaliteit van jouw ogen
Die nieuwe screens zijn gewoon mooi, scherp, redelijk wat detail, geen blurry textures etc. Ja de x360 en ps3 zijn mooier, maar dit is genoeg om een goede sfeer te geven en niet storend te zijn.
't kan altijd slechterquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kom op zeg die hand bij dat geweer, lijkt echt nergens op
Een Nintendo koop je niet voor graphics maar voor originaliteit en speelplezier
Wat is er mis met die hand danquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kom op zeg die hand bij dat geweer, lijkt echt nergens op
Een Nintendo koop je niet voor graphics maar voor originaliteit en speelplezier
Non-believerquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou...
Saai hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nou believe.
Ik ben in een realistische bui vandaag.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
gooi ze anders in hun volledigheid op de pagina.
quote:Ben jij laaiend enthousiast over Nintendo producten en kun je niet wachten tot de lancering van de Wii?
Dan zijn we wellicht op zoek naar jou!
Nintendo zoekt namelijk enthousiaste gamers (j/m) voor het Wii promotieteam.
Lijkt promotiewerk je leuk (of heb je al ervaring) én ben je vanaf begin november 2006 t/m maart 2007 beschikbaar, meld je dan nu aan!
Aanmelden heeft overigens alleen zin indien je voldoet aan de volgende eisen:
Je bent tussen de 18 - 40 jaar (j/m).
Gamen vind je leuk, maar dat is niet het enige wat je doet in je leven.
Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je kunt zelfstandig werken.
Je bent een echte teamplayer en je kunt dus goed samenwerken.
Je bent niet verlegen, maar je hoeft ook niet zelf de show te stelen.
Je komt na wat je belooft. Mensen kunnen op je bouwen.
Je maakt af waar je aan begonnen bent.
Wanneer je in het bezit van een rijbewijs, is dat een pre!
Voldoe je aan deze eisen, klik dan >hier< om je aan te melden voor de screening bij ons.
Rijbewijs is dus niet meer verplichtquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
Kreeg net dit binnen, voor de geïnteresseerden
[..]
quote:No individual friend codes for games on the Wii!
Nintendo Europe have confirmed on their Wii microsite that the Wii won't have specific friend codes for gamers to connect titles online. The fact the DS has seperate codes for each game has arguably been seen unfavourably among Nintendo fans, compared to having one user code which stays constant whatever game you're playing.
The fact Nintendo has chosen this style of online networking has us all very happy indeed. As ever, voice your opinions on the forums by the link below!
quote:The gang over at NeoGAF came across a picture of the Wiimote retail packaging (possibly). The package looks pretty believable when compared to what we posted during the NCL Wii press event (click here to see NCL Wii press event post with picture)
ik kreeg hem ook, 2 keer zelfs, maar ik vertrouw dat hele bedirjf nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
Kreeg net dit binnen, voor de geïnteresseerden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |