abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 16:21:41 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42094147

Mekka

Vlag van Mekka en de HedjazMekka (مكة of مكة المكرّمة Makka al-Mukarrama) (1.294.168 inwoners (2004)) is de hoofdstad van de provincie Mekka in Saoedi-Arabië in de historische regio Hidjaz. Het ligt 73 kilometer van Djedda, in de zanderige Abrahamvallei op 277 meter boven zeeniveau en 80km van de Rode Zee.

De stad is de heiligste stad binnen de islam en de hadj, de pelgrimage naar Mekka, is verplicht voor iedere moslim die het zich financieel en qua gezondheid kan veroorloven. Voor een moslim is de al-Masjid al-Haram, de moskee met de Ka'aba de heiligste plaats ter aarde. Zowel de stad als de moskee zijn streng verboden voor niet-moslims.

Het belang van Mekka in de islam

van de vijf zuilen van de islam is de eerder genoemde hadj. Circa 2 tot 3 miljoen pelgrims trekken tijdens de islamitische maand Dhu al-Hijjah naar de stad. Ook de kleinere bedevaart gedurende het jaar, de Umrah, trekt vele miljoenen moslims.

Het belangrijkste gebouw in Mekka is de Ka'aba. Volgens de islamitische overlevering werd een meteoriet, de Hadjar al-Aswad, door de engel Djibril aan Ibrahim gegeven en waren het Ibrahim en Ishma'il die de Ka'aba hebben heropgericht en in een hoek van deze kubus de meteoriet hebben verwerkt. Als onderdeel van de Hadj loopt men o.a. zeven keer rond de Ka'aba en probeert men de Hadjar al-Aswad aan te raken of te kussen. Ook legt de Ka'aba de islamitische gebedsrichting, de qibla, vast. Men behoort vijf keer per dag in de richting van de Ka'aba te bidden, dus in de richting van Mekka.

Pelgrims gaan tijdens de Hadj ook naar de bron Zamzam om van het water aldaar te drinken. Het water wordt geacht een heilzame werking te hebben. Vaak wordt ook wat van dit water mee naar huis genomen.

Geschiedenis van Mekka

Voor Mohammed
Voor de islam was Mekka een belangrijke handelsstad op het Arabisch Schiereiland. De stad trok van verschillende kanten handel aan. Volgens veel Arabische historische bronnen was er ook handel met de toenmalige Byzantijnse, Perzische en andere rijken, maar in andere talen wordt nooit over Mekka gesproken. De stad lag niet erg gunstig op een handelsroute, omdat daar de geografische situatie niet naar was[1]. De nabijgelegen stad Taif lag daarvoor bijvoorbeeld veel gunstiger.

Mekka trok veel handel aan door de Ka'aba. Dit heiligdom - tegenwoordig het heiligste in de islam - was toentertijd een heidens heiligdom. De Ka'aba verschilde van de andere heiligdommen in Arabië, doordat het pretendeerde een universeel heiligdom te zijn. Naar verluidt verbleef elke god van het voor-islamitische Arabië in dit heiligdom, circa 360. Dit heiligdom trok bezoekers aan en daarmee weer handel. De stam de Koeraisj controleerde in de zesde eeuw de Ka'aba en daarmee ook de handel.

De Abessijnen, christenen die oorspronkelijk uit Ethiopië kwamen, hadden in de loop van de zesde eeuw een kerk gebouwd in Sanaa, nu de hoofdstad van Jemen. Zij waren jaloers op Mekka's dominante positie en in het Jaar van de Olifant, vermoedelijk 570 of 571, vielen zij met olifanten Mekka aan.

Mohammed
In datzelfde jaar werd volgens de overlevering de profeet Mohammed geboren in Mekka. Zijn precieze geboortedatum is onbekend en hij wist deze zelf waarschijnlijk ook niet, omdat dat toentertijd nu eenmaal niet gebruikelijk was.

In zijn veertigste levensjaar ontvangt hij de eerste openbaring in de grot Hira, zo'n 3 kilometer buiten de stad Mekka. Vele openbaringen volgen nog en deze zijn later vastgelegd in de koran. De Mekkanen moeten niets hebben van Mohammed. In 622 besluit hij dan ook naar Jathrib (het latere Medina) te trekken. Deze zogenoemde Hidjra vormde later het begin van de islamitische jaartelling. Later keert Mohammed naar Mekka terug.

Na Mohammed
Na Mohammeds dood regeerden de vier rechtgeleide kaliefen nog vanuit Mekka, maar daarna verplaatst het centrum van de macht zich naar Damascus en later Bagdad. Hoewel Mekka de meest heilige stad blijft, blijft haar economische positie beperkt.

Tot 1924 regeerden de Sjarifen van Mekka over Mekka en de Hidjaz. De sjarif was een lijnrechte afstammeling van Mohammed. De laatste sjarif die over het gebied regeerde was Hoessein Ibn Ali. Na de periode van de Sjarifen werd het land een onderdeel van Saoedi-Arabië.

Niet-moslims en Mekka
Niet-moslims mogen de stad Mekka niet betreden. De toegangswegen tot de stad worden dan ook gecontroleerd. Toch blijkt de stad een bijzondere aantrekkingskracht voor niet-moslims te bezitten. Een van de weinigen die het lukte de stad te bezoeken was de Britse ontdekker Sir Richard Burton in 1853. Door zichzelf als Afghani moslim te vermommen wist hij Mekka binnen te komen. Hij legde zijn ervaringen vast in Personal Narrative of a Pilgrimage to Al Madinah and Meccah. De Nederlander Christiaan Snouck Hurgronje bezocht de stad in 1887 terwijl hij zich uitgaf als bekeerling.

Uitdrukking
In het Nederlands wordt mekka ook als soortnaam gebruikt voor plaatsen die ergens zeer belangrijk voor zijn, in de uitdrukking het mekka van .... Zo wordt Las Vegas wel het mekka van het gokken genoemd, en Silicon Valley het mekka van de IT-industrie.

Spelling
In de jaren ' 80 heeft Saoedi-Arabië de Engelse trancriptie van de naam Mekka veranderd in Makkah. In het geschreven Arabisch bestaat er geen onderscheid tussen Mekka en Makkah: de a wordt in diverse dialecten een è-klank als de a volgt op bijvoorbeeld de m.

In Psalm 84, vers 7, is sprake van het Baka-dal. Er is wel eens een verband gelegd met de aanduiding Bekka voor de stad Mekka die op enkele plaatsen in de koran voorkomt als oudere naam voor de stad, maar dit is controversieel.

[ Bericht 49% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-09-2006 17:13:43 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 24 september 2006 @ 16:40:37 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42094472
2 tegelijk omdat die ene niet meteen verscheen dus, en tevens had ik een fout nummer genomen bij de vorige.

Excuses voor het ongemak

Ik zal een plaatje posten van Mekka nu
  zondag 24 september 2006 @ 17:11:53 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42095026
De familie van oranje is bekakt

Ik was voorstander van die familie. Maar ze zijn nog te bekakt.

Al zijn ze 0,0000000000001 procent bekakt. Dan nog zijn ze te bekakt.

Beatrix is bekakt en alexander ook.

Ze hebben het te hoog in de bol.

Ik heb wel eens de neiging om bepaald gedrag ten onrechte goed te keuren en dat is niet juist.

De oranjes moeten burgers worden. Het kleinste promillage van bekaktheid moet eruit.

En zijn ze burgers dan zijn ze niet meer van adel.

Mensen zijn mensen.

Mensen die bekakt zijn en zich boven anderen plaatsen

Mensen die genieten van aandacht

Ik geniet niet van deze aandacht dus. Ik heb te schrijven en te veroveren.

Ik heb gelijkheid na te streven.

Beatrix mag dan wel schrijven dat ze de gratie van God heeft. Of dat het geval is dat is de vraag.

Ze heeft zich te gedragen als een zwerver, burger en productie-medewerker.

En niet als koningin.

Ze heeft zich te gedragen als een mens. Een mens met rood bloed, en niet met blauw bloed. Zoals ze dat zo graag noemen.

Arrogantie
  zondag 24 september 2006 @ 17:19:39 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42095183
Zo

Moest eruit

Adel
  zondag 24 september 2006 @ 17:42:18 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42095491
De oranjes weten niet beter en voelen zich vertrouwd daar.

Dat kreeg ik door. Het biedt hun vastigheid en vertrouwen, daarom zijn ze zo graag daarboven. Ze kunnen misschien niet zonder?

Maar ik ga nu offline. Ben moe

Morgen verder.

In de naam van Allah

Of straks verder.

Veldslagen plegen.

Zometeen ff eten en dan verder toch.

In de naam van Allah moet gestreden worden. In de naam van de Islam

In de naam van het Chistendom heb ik genoeg gedaan, nu is de Islam aan de beurt.
pi_42095511

Nee Mohammed was een lekker figuur wil je zeggen. Wollah!!
  zondag 24 september 2006 @ 18:05:48 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42095994
Ik ga offline

Ben kapot

Allah gesproken.

Er komt een periode na de Islam dus De islam is niet het laatste dat komt.

Het modernisme

Alle mensen en volkeren gelijk

Ik ga morgen verder.

Moderne tijden komen eraan. Alles en iedereen gelijk aan elkaar. Geen verschillen meer. Vrede op aarde komt eraan Geen verschillen dus ook geen koningshuis meer Niemand die zich boven anderen plaatst of die een andere naam draagt of functie.

Moderne tijden

1 geloof. Geloof in de mensheid.

Moet wel zeggen dat Allah een betere God is. Maar zoals Allah zei. Er komt een tijd van gelijkheid.

1 God, 1 mensheid, 1 geest, 1 ziel, 1 gedachte en 1 ras

Eenheid

Eenheid

Alles en iedereen gelijk aan elkaar

Geen verschillen meer

En met die hoopgevende gedachte ga ik de computer uitzetten

Muziek luisteren dus

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-09-2006 18:11:22 ]
pi_42096100
Meen je dat nou?
  zondag 24 september 2006 @ 19:02:36 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42096608
Yep

Moderne tijden

1 visie, 1 waarheid en 1 gedachte

Geen verschillen meer.

Eenheid.

Eenheid en toch onafhankelijkheid en eigen domein.

Verbondenheid en verdraagzaamheid. En toch onafhankelijkheid met behoud van het individu.

Was even buiten en ik wil nog ff doorgaan. Anders ga ik om 20:00 naar bed en ben ik weer om 0300 wakker.

Het wordt modern. Geen afzonderlijke Godsdiensten meer. Misschien helemaal geen godsdienst meer.

Als de Islam voorbij is, dan blijft er misschien de mensheid over.

Ik weet het ook niet zeker.

Moderne tijden staat ervoor dat mensen zelf krachtig zijn. Waar mensen zelf verstandig zijn. Waar mensen op zichzelf kunnen bouwen en rekenen. Waar mensen onafhankelijk zijn. Misschien is de taak van God dan voorbij en kan God zijn estafette stokje geven aan de mensen.

En tevens is er 1 waarheid dus. De enige echte waarheid. De ultieme waarheid. En heb je te maken met de ultieme waarheid, dan is die waarheid voor iedereen geldig. Dus vanzelf worden mensen gelijk aan elkaar. Dezelfde gedachtes en dezelfde visie ook.

Dezelfde gedachtes en dezelfde visie, maar toch alleen.
  zondag 24 september 2006 @ 19:07:34 #10
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_42096721
Dromenvanger, je bent een spammer
Waar haal je al die verhalen vandaan joh
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zondag 24 september 2006 @ 19:08:05 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42096736
Weet je wat het is. Het kan niet altijd zo zijn zoals nu.

En dat weten veel mensen dus. Het kan niet altijd zo blijven. Het moet en zal veranderen

En het gaat ook nog veranderen.

Eenheid

Ik ga koffie pakken even. Ik wilde om 1900 naar bed gaan maar ik wil niet te vroeg gaan slapen, ik wil tot 2200 opblijven of tot 2300. In 1 keer in slaap vallen en dan om 0900 opstaan als het ff kan. Ik wil niet iedere dag om 0600 wakker zijn
  zondag 24 september 2006 @ 19:09:03 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42096753
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromenvanger, je bent een spammer
Waar haal je al die verhalen vandaan joh
Ik ouwehoer alleen maar. Ik zal voortaan meer tekst in 1 bericht gaan zetten Voortaan zal ik meer gaan editten

Even koffie pakken.

Die verhalen die verzin ik zelf. Ik probeer logisch na te denken over een goede wereld
  zondag 24 september 2006 @ 19:10:31 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42096775
Even weggehaald

[ Bericht 49% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 04:36:05 ]
  zondag 24 september 2006 @ 20:06:14 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42097589
edit

Domme post

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 04:08:55 ]
  zondag 24 september 2006 @ 20:21:09 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42097947
edit

Domme post nogmaals. Dus ik haal die even weg uit zicht.

[ Bericht 56% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 04:09:38 ]
  zondag 24 september 2006 @ 20:53:27 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42098637
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitler

Een lastig mannetje was het

Nu naar bed

Een lastig mannetje

Maar goed, hij speelt nog altijd mee ergens. Hij kan niet verbannen worden. Hij leeft nog ergens.

Net zoals Kennedy nog leeft en iedereen.

Nu naar bed en Sarah Brightman luisteren

Opera luisteren en morgen verder

Kijken en zien wat mijn dromen te vertellen hebben

Oet Morn
  maandag 25 september 2006 @ 04:11:18 #17
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_42105698
whoa .. dromenvanger ..
geen koffie meer voor jou

ik kom ff .. werd wel tijd na bijna 8000 (26 draadjes * 300) posts in truth ouwehoer
(ik neem aan dat het me vergeven wordt als ik niet ga teruglezen )

maargoed , anyway
veel

( waar is het hartje smiley ding heen ? )

ah well .. anyway . ik ga weer verder met druk zijn met vanalles en niets
nu eerst
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 25 september 2006 @ 04:11:35 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105699
Zo, 2 berichten verwijderd. Ik ga mijn nachtelijke bezigheden zometeen ff laten zien. Hele nacht bezig geweest Nacht niet geslapen maar wel uitgerust. Eerst ff koffie zetten nu. Of ik alles ga vertellen weet ik niet. Ik hoef geen compleet open boek te wezen.

Komt ie dan. Mijn opa had pijn omdat ik zei in een domme bui dat hij op iemand leek. Hij lijkt op niemand zei hij, hij lijkt op zichzelf. Mijn opa zag ik gewoon pijn hebben en er kwam witte etter uit zijn lichaam. Mijn opa is dood dus.

Mijn opa zei dat alles een reden heeft, dus ook mijn fout wat ik online maakte hier. Mijn opa heeft een reken-apparaat dus, gevonden in een berg. Hij gaf me een getal van 4 cijfers door en deelde dat getal door 4 en gaf me de uitkomst.

Mijn opa is aan het rekenen wat ik hem doorgekregen. Hij is blij dat hij mijn peet-oom is en dat ik zijn naam in mijn naam draag. Hij wilt dus ook helpen om contact te leggen. Hij zegt ook dat ze alles kunnen zien van bovenaf, ze kunnen alles zien en kunnen ook ingrijpen. Ze zullen bij mij gaan ingrijpen vaker en advies geven zodat ik niet teveel fouten meer maak.

Het is daarboven vol hoorde ik ook, heb met Hitler nog gesproken even en die zei dat ik niet teveel moest aandacht schenken aan zijn verleden. Hij is anders nu. Hij is compleet anders en wilt er niets meer mee te maken hebben.

Verder zag ik op een gegeven moment van die draai-dingen in de realiteit. Die dingen wilden mij hypnotiseren en bepaalde zaken laten denken. Dat ik terug moest gaan naar een achterbuurt. En meteen kreeg ik advies dat ik die dingen moest ontwijken dus. Die dingen waren ronde draaischijven en leken net op hypnotiserende dingen. Gedachten-sturende zaken waren het.

Nog meer meegemaakt maar ik drink even de koffie rustig leeg. Gesprekken gevoerd nog en veel meer.

Wie weet dat ik om 0600 weer naar bed ga Ik kon even mijn draai niet meer vinden boven.

Heb nog foto's liggen bekijken van een zangeres en ze leek net in leven te komen, de foto leek tot leven te komen en ze leek mooier eruit te zien ineens, alsof ze meerdere gezichten had. Ze vroeg me dus ook of ik die foto eens wilde bekijken. En wat ik zag in die foto. En ik zag een compleet andere vrouw op de foto. Ik was dus aan het staren in die foto.

En nu koffie en teletekst

Xebrozius had trouwens gereageerd in mijn fotoboek, de tactloze lul hoe hij zichzelf noemd. Ik kreeg meteen binnen dat hij mensen graag in de zeik zet en dat hij daarop doet kicken. Dat ik zo'n mensen niet serieus moet nemen en zeker geen energie erin moet stoppen. Dat zulke mensen waarschijnlijk nooit echte vrienden zullen krijgen als ze zich zo blijven gedragen en tevens dat ik dus mijn eigen weg moet op blijven gaan, zonder dat ik me moet laten afleiden.

Rechttoe rechtaan. En advies vragen als het nodig is en tevens nadenken voordat ik wat schrijf.

[ Bericht 80% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 04:34:43 ]
  maandag 25 september 2006 @ 04:38:02 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105768
quote:
Op maandag 25 september 2006 04:11 schreef coz het volgende:
whoa .. dromenvanger ..
geen koffie meer voor jou

ik kom ff .. werd wel tijd na bijna 8000 (26 draadjes * 300) posts in truth ouwehoer
(ik neem aan dat het me vergeven wordt als ik niet ga teruglezen )

maargoed , anyway
veel

( waar is het hartje smiley ding heen ? )

ah well .. anyway . ik ga weer verder met druk zijn met vanalles en niets
nu eerst
Slaap ze

Dat je niet alles doet lezen maakt dus niet uit Niemand hoeft het te lezen, ik wil alleen vertellen wat mij zoal bezig houdt door de dag heen. Waar ik mee bezig ben dus. Puzzelen is het dus ook. Het schrijven is nodig om verder te komen in de puzzel. Van me afschrijven en ruimte maken weer. Als ik niet opschrijf dan is er straks plaats-gebrek en er mag geen plaats-gebrek zijn. Het schrijven is om ruimte te scheppen dus

Ik ben nog actief omdat ik op zoek ben, ik ben bezig met spitten en daarom die activiteit. Tis nog ff nodig maar ooit zal ik iets anders gaan doen dus. Maar het blijft gewoon nodig om de ogen open te houden en op te letten ook.

Vannacht heb ik ook het alziend oog gezien. Geen akelig oog maar het is wel een oog als een soort tijger. Een krachtig oog. Ik zag gewoon een oog voor mijn ogen, ik ga het geen gevaarlijk oog noemen maar het is een oog waar je niet mee moet spotten. Dat oog ziet dus echt alles, het was een groot oog dus ook, en dat oog keek me strak aan de hele tijd

Dat oog doet mij dus niets Ik kan dat oog straks alleen maar gaan gebruiken nog

Slaap ze

Ik kreeg dus weer steken op de borst vannacht, en toen hoorde ik ineens. " Niet ongerust wezen, hij gaat niet dood, hij ligt alleen fout, hij moet op zijn zij gaan liggen en niet op zijn rug". Volgens mij zijn ze van bovenaf alles in de gaten aan het houden

Volgens mij zijn ze daarboven dus ook constant bezig Wie weet wat ze allemaal aan het doen zijn

In ieder geval willen ze terug keren nog. Ik hoorde ook van mijn opa dat daar veel water is waar hij verkeert. Het barst daar van het water. Hij wilt bier en geen water zei hij. Dat is dus ook een reden dat hij eens terug naar aarde wilt komen. Om lekker gezellig een biertje te komen drinken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 04:43:06 ]
  maandag 25 september 2006 @ 04:47:14 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105778
Van alles en niets is goed. Niet teveel doen en ook niet te weinig. Ik heb de neiging om teveel te doen, ik wil een einde eraan maken. Niet aan het leven dus. Aan het hele gebeuren.

Het ging vannacht ook nog over http://nl.wikipedia.org/wiki/Apocalyps

De apocalyps dus.

Daar ging het ook even over.

En over een tweede oerknal. Alles zal vervagen en weer samenkomen. Hemel en aarde worden 1 geheel en alles en iedereen wordt herenigd.
  maandag 25 september 2006 @ 04:56:36 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105795
Ik kreeg even door of ik de trein moet halen, dat ik zo bezig ben alsof ik constant achter de trein aanren. Ik moet in de trein gaan zitten volgens hen.

Dus ik ga rustig doen Maar alsnog neem ik plaats in de lekkere trein en ga ik door.

Vannacht was een vrouw bezig dat ze even de stad in ging om een borduur-werk van pinokkio te gaan kopen. Ze trok haar spijkerbroek aan en ging iets kopen waarmee ze pinokkio ging borduren, dan krijg ik dus echt berichten binnen. " Sharon hier, ik ga even de stad in om borduurwerk te kopen, even mijn spijkerbroek aantrekken". Om ook mee te helpen. Pinokkio was een leugenaar waardoor zijn neus groeide. En die vrouw had plannen om daar wat mee te gaan doen

En zo helpen veel meer mensen mee

Boudapest kreeg ik binnen buiten, ik moet me bezig houden met boudepest en radicalen. Volgende opdracht is het onderzoeken wat het woord radicaal precies doet inhouden. En dan mijn conclusie verder trekken en verder zoeken.

En zo krijg ik steeds een nieuwe boodschap of opdracht binnen.

En de nodige hulp. Ze willen dus echt dat ik een paar versnellingen lager ga Dat ik in de trein ga zitten

Het is nog steeds humor

Als de aarde vergaat dan hoeft niemand zich zorgen te maken, je krijgt in no time een nieuw en beter bestaan. De overgang zul je niet eens merken straks. Je gaat dan richting het paradijs en dat doet geen pijn. Je merkt het niet. Je zult ineens daar staan en je zult denken van, hier heb ik mijn hele leven op gewacht

Maar zover is het nog niet. Het is team-work. En niet alleen tussen de levenden maar ook de overleden. En het alziend oog. Wie weet dat meer mensen te maken gaan krijgen met het alziend oog. Dat mensen een kijkje mogen gaan nemen door dat oog.

Je moest eens weten hoeveel mensen meewerken Niet te geloven

Straks komt het in een stroom-versnelling terecht volgens mij. Dan gaat het uit elkaar vallen en gaat het steeds sneller uit elkaar vallen. Totdat er alleen maar stof overblijft.

En laatste wat ik schrijf. Ik kan dus Frans spreken zonder dat ik kennis heb van die taal. Ook vannacht een gesprek in het Duits gevoerd, alsof ik vloeiend Duits kon, de woorden kwamen gewoon naar voren.

En nog gesprekken afgeluisterd Maar dat was onschuldig.

Hoewel je bij gesprekken afluisteren misschien wel de juiste gesprekken kunt gaan afluisteren. Wie weet kostbare informatie onderscheppen

Gesprekken afsluisteren die op het hoogste niveau worden gepleegd. Heb ik kostbare informatie dan laat ik dat uiteraard weten hier

Wat de buren vertellen aan de telefoon wil ik niet weten. Het gaat me om kostbare informatie.

Een gesprek dat ik afluisterde was een Duits gesprek. Dat ik architect ben. De beste architect die bestaat. Een architect die zowel kan kraken als maken

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 05:09:38 ]
  maandag 25 september 2006 @ 05:21:55 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105824
Ik kreeg net een Engelstalig bericht door. Iemand wilt het systeem induiken maar het systeem zit op slot. Werd mij gevraagd of ik het systeem wil unlocken. Het slot zit in het midden. Als ik dat doe is hij mij eeuwig dankbaar net zoals de rest van alle mensen.

Hij zei dat we dan eindelijk Goddelijk zijn en nog meer. Dat dan de wildste dromen gaan uitkomen en de grootste fantasieën.

Hij noemde zichzelf Neo

Maar hij zei dus dat in het midden een lock zit op het systeem. Dan zal ik met behulp van alles en iedereen gaan uitzoeken hoe je het kunt unlocken allemaal. Komt vanzelf wel goed

Die dingen die vannacht in mijn zolderkamer waren die zijn straks verleden tijd nog. Mostvaluableprincess is niet eens zo slecht, maar goed, soms maak je ruzie met de foute mensen en dat gebeurt gewoon als het oorlog is. Het is geen oorlog tussen mensen maar tussen mensen en iets anders.

Ik ga lekker door rustig

Het systeem moet unlocked worden, het slot moet eraf. En wat dan gebeurt is maar de vraag. Wie weet kunnen we dan met z'n allen helemaal gaan spitten om de complete waarheid te achterhalen

Dat we dan alles kunnen maken en bouwen wat we willen. Dat er dan uiteindelijk helemaal geen grenzen meer zijn aan ons kunnen. Dan is the sky niet meer de limiet, dan is er geen limiet meer.

Tot zo

Koffie en roken. Kijken of ik nog een gesprek kan gaan voeren met die persoon die in het systeem wilt gaan duiken. Iedereen mag contact zoeken met mij. Als jij wilt duiken in het systeem dan verzendt je maar een berichtje. Ik ben makkelijk te bereiken. Zonder telefoon

Ik heb een goed systeem met ontvangst van berichten. Een zuiver ontvangst ook. Ik zet gesprekken ook zo in de wachtrij als ik wil. Ik handel ieder gesprek 1 voor 1 af. En dan gaat het nu even om het zakelijke aspect van het hele gebeuren.

Het systeem kraken

Eerst zullen we het systeem compleet moeten kraken, en vervolgens kunnen wij wat nieuws gaan maken

Dan kunnen we allemaal architect worden. Maar eerst zullen we allemaal hacker moeten zijn

Hacker, cracker en architect.
  maandag 25 september 2006 @ 05:26:23 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105832
Ik krijg steeds meer rust

Ik zet vandaag nog vaart erachter, maar binnenkort is dat niet meer nodig. Hoewel een beetje snelheid altijd fijn is om te hebben. Daarom nog die koffie, om het denk-proces toch wat sneller te kunnen laten gaan. Is het denk-proces sneller dan kom je ook wel eens tot betere conclusies. Dan denk je vooruit.

Nu laatste bericht, ik wil geen spammer zijn Ik wil een goede user zijn Dus nu ga ik dit bericht editten de hele tijd. Om toch mijn schrijven naar voren te brengen maar dan geen 100 berichten achter elkaar meer.

Dus ik ga me gedragen. Het is gewoon dat fanatisme het is bijna een bezetenheid te noemen. Maar bezetenheid is een te groot woord. Het is fanatisme en gedrevenheid. En motivatie en hoop plus een doel.

Ik ga naar buiten, kijken of ik misschien tot het slot kom. Misschien dat ik ook ff ga duiken

Even een diepe sprong maken Kijken of ik ergens de stekker eruit kan trekken

Wie weet is er wel een hoofd-computer waar ik naartoe moet gaan. Ik vind dat ding wel. Ooit tijdens een slaap van mij zag ik mezelf verbonden aan een computer en waren mensen mij aan het hersenspoelen. Echt van die agenten als het ware. Die hadden mij vastgelegd aan een computer en toen moest ik vechten. Ze waren dus ook achter het scherm bezig de hele tijd. Terwijl ik aan het slapen was. Dus die agenten pak ik nog wel aan

Nu het systeem induiken

Een paar pluggen eruit trekken

Even buiten gezeten en een gesprek opgevangen. Ging over tankstations en over de FINA. En over kartel-vorming.

Tevens ging het even over rood en groen. En ook over het leven dat is voorbepaald op de een of andere manier. Tijdens zulke brain-storm sessies gaat het snel met overleggen en conclusie-trekken.

Hoe het zit met het leven kom ik nog wel achter. De opzet van het leven en de voorbedachte rade van alles.

En nog even blup blup blup. De gedachten-politie dus. De gewone politie is niet erg hoorde ik. Ik moet me bezig houden met die agenten die in mijn dromen naar voren kwamen. Politie-agenten in het "echt" hebben ook last van die agenten. Die andere agenten zijn programma's kreeg ik door.

En dan begint het echt op the matrix te lijken. Wie weet wat zich achter de realiteit afspeeld en wat ze aan het doen zijn de hele tijd. Die ronddraaiende dingen die waren echt irritant dus, gelukkig kon ik mijn aandacht ergens anders op vestigen. Ga naar een achterbuurt, ga terug naar een achterbuurt. Ga terug. Ik moest teruggaan.

En dat was dus echt geen goed ding, dat was gewoon een ronddraaiend irritant ding. Ik zal dat eens in flash proberen na te maken. Pest-dingen waren het. Voor mijn netvlies, zomaar uit het niets kwamen ze naar voren en het ging mijn hele denken aanpakken.

Maar goed!!!!

This battle can only be won by us

Dat oog van die tijger was dus wel okey. Dat oog is krachtig en gaat helpen dus. Dat oog van die tijger gaat nog van goede dienst zijn. Wie weet dat alle mensen door dat oog gaan kijken nog. Dat het gezamelijke kijken gecombineerd gaat worden door het alziend oog. En dan hebben we allemaal een alziend oog en zien we alles

Het beloofde land

Maar goed, wat nu

Nu niets

Scheren en tanden poetsen

Straks enteren we allemaal the matrix, dat wordt een invasie door ons allemaal. Taking the power back. We gaan straks allemaal tegelijk erin en dan zien we wel wat komen gaat. Ik verwacht veel vuurwerk en het wordt een wilde strijd waarbij de vijand kansloos is.

Het wordt een veldslag waar je U tegen zegt. Waar Kill Bill en Braveheart niet aan kan tippen

Het wordt een snelle veldslag ook.

Maar dat is voor later. Alles komt goed

Ik ga scheren. Het wordt kamikaze straks

Higher and higher, deeper en deeper. Tot het hart van het systeem. En daar wordt de dodelijke steek uitgedeeld

Mijn hond wilt de tanden niet gepoetst krijgen omdat tandpasta naar kots smaak

Ik zeg tegen hem dat zijn adem nu meer naar kots zal smaken dan frisse honden-tandpasta. En nu wilt hij het een keer proberen. Heb al eens geprobeerd om zijn tanden te poetsen maar toen weigerde hij dus echt helemaal. Geen beginnen aan.

Zodra mijn hond zijn tanden gepoetst laat worden poets ik van mijn part 3 keer per dag zijn tanden.

Frisse adem voor een hond dus

En nu even niets meer

Toch wel

What's the mean purpose vroeg iemand me in het Engels. En ik zei: " Freedom of choice"

Freedom dus ook. Maar vrijheid is een groot en ruim woord. Vrijheid in keuze wilt zeggen dat je onbeperkt veel mogelijkheden hebt.

Nu met deze gedachte zometeen ff lopen met de hond weer, moet ook gebeuren. Kijken of het nog regent. Vandaag ga ik nog ff door en dan ga ik morgen nog ff door en daarna is het bijna klaar. Hoewel het nog steeds door moet gaan.

We zullen doorgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 06:33:57 ]
  maandag 25 september 2006 @ 07:31:34 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42105988
Even een nieuw bericht. Spam-gehalte is al lager, er komt een tijd dan ga ik het anders aanpakken. Een eigen topic is beter maar ik heb geen zin meer in kritiek of om voor gek verklaard te worden dus, tijden was ik gek, maar die gekte wordt vervangen door wijsheid nu, ik zal dus ook proberen om zo verstandig mogelijk en tactisch mogelijk te handelen voortaan, zo min mogelijk fouten maken ook.

Met de hond wezen lopen dus. Contact met God is optimaal nu. Christus en Allah die zijn aparte Goden. Ik kan zowel met Chritus als met Allah praten. Daarnaast zijn er nog meer Goden maar op dit moment zijn Christus en Allah het belangrijkste te noemen. Beide weten super veel dus. Ze stellen mij dus ook vragen en dan vragen ze mij om antwoord te geven de hele tijd.

Over het korte lontje dat mensen vaak hebben, en dan moet ik gaan aanvullen over kort lontje, agressie, woede en geweld plus oorlog en nog meer. Dan geven ze me een opdracht waarover ik moet nadenken en zo praat ik dan tijdens het lopen met de hond de hele tijd met ze. Afgewisseld van Christus richting Allah en weer terug.

Mijn hond is dan ondertussen aan het spoor-zoeken Hij zoekt sporen dus. Hij is een spoorzoeker en neemt zijn werk dus ook serieus en doet dat graag. Een soort politie-hond maar dan van de juiste politie. Politie in Nederland is dus ook juist op enkele corrupte agenten na.

En verder even. Even denken dus. Ben ff de weg kwijt. Ik moet in de trein gaan zitten en genieten van de reis. Ik heb de reis uit te zitten en ik moet genieten. Ik krijg optimale bescherming. Kom ik in gevaar dan wordt er meteen ingegrepen van bovenaf. En zo krijgen meer mensen straks optimale bescherming.

Ik wilde nog vragen over xebrozius zijn probleem maar ik moet me bezig houden met belangrijke zaken. Ik moet die persoon links laten liggen

En zo gaat het verhaal verder en verder. Ik vergeet nog een aantal zaken maar ik ben rustiger. Stap voor stap dus.

De kern van het probleem moet aangepakt worden dus. En ik mag me niet meer met 666 bezig houden ook. Ik moet dat getal laten links liggen.

Tevens moet ik bewuster gaan kiezen tussen welke producten ik neem.

En als laatste ben ik vrijwillig in dienst. Ze hebben mij een contract aangeboden en dat weigerde ik uit mezelf en toen kreeg ik grote complimenten Ik mag nooit in mijn leven een contract ondertekenen zeiden ze. Nooit meer in mijn leven mag ik een handtekening onder een contract zetten.

Dus die test heb ik doorstaan. Ik mag alles maar moet niets

En die gedachte is prettig te noemen

Nu ga ik rusten. Doet goed die gesprekken Ze gaan me op weg helpen en meer mensen worden op weg geholpen.

De weg naar mekka Mekka is het ultieme. En mekka kun je overal in zien.

Open sesame zei ik toen ik de electrische garage-deur deed openen

Nu rust

Alles komt goed Alle problemen worden nog opgelost
  maandag 25 september 2006 @ 07:51:00 #25
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_42106070
Dromen vanger.. Maar 4 mensen hebben kans gehad in dit topic te posten. 24 posts waarvan 20 voor jou en 4 vor die andere 4..
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')