Ik krijg steeds meer rust
![]()
Ik zet vandaag nog vaart erachter, maar binnenkort is dat niet meer nodig. Hoewel een beetje snelheid altijd fijn is om te hebben. Daarom nog die koffie, om het denk-proces toch wat sneller te kunnen laten gaan. Is het denk-proces sneller dan kom je ook wel eens tot betere conclusies. Dan denk je vooruit.
Nu laatste bericht, ik wil geen spammer zijn
![]()
Ik wil een goede user zijn
![]()
Dus nu ga ik dit bericht editten de hele tijd. Om toch mijn schrijven naar voren te brengen maar dan geen 100 berichten achter elkaar meer.
Dus ik ga me gedragen. Het is gewoon dat fanatisme het is bijna een bezetenheid te noemen. Maar bezetenheid is een te groot woord. Het is fanatisme en gedrevenheid. En motivatie en hoop plus een doel.
Ik ga naar buiten, kijken of ik misschien tot het slot kom. Misschien dat ik ook ff ga duiken
Even een diepe sprong maken
![]()
Kijken of ik ergens de stekker eruit kan trekken
![]()
Wie weet is er wel een hoofd-computer waar ik naartoe moet gaan. Ik vind dat ding wel. Ooit tijdens een slaap van mij zag ik mezelf verbonden aan een computer en waren mensen mij aan het hersenspoelen. Echt van die agenten als het ware. Die hadden mij vastgelegd aan een computer en toen moest ik vechten. Ze waren dus ook achter het scherm bezig de hele tijd. Terwijl ik aan het slapen was. Dus die agenten pak ik nog wel aan
Nu het systeem induiken
![]()
Een paar pluggen eruit trekken
Even buiten gezeten en een gesprek opgevangen. Ging over tankstations en over de FINA. En over kartel-vorming.
Tevens ging het even over rood en groen. En ook over het leven dat is voorbepaald op de een of andere manier. Tijdens zulke brain-storm sessies gaat het snel met overleggen en conclusie-trekken.
Hoe het zit met het leven kom ik nog wel achter. De opzet van het leven en de voorbedachte rade van alles.
En nog even blup blup blup. De gedachten-politie dus. De gewone politie is niet erg hoorde ik. Ik moet me bezig houden met die agenten die in mijn dromen naar voren kwamen. Politie-agenten in het "echt" hebben ook last van die agenten. Die andere agenten zijn programma's kreeg ik door.
En dan begint het echt op the matrix te lijken. Wie weet wat zich achter de realiteit afspeeld en wat ze aan het doen zijn de hele tijd. Die ronddraaiende dingen die waren echt irritant dus, gelukkig kon ik mijn aandacht ergens anders op vestigen. Ga naar een achterbuurt, ga terug naar een achterbuurt. Ga terug. Ik moest teruggaan.
En dat was dus echt geen goed ding, dat was gewoon een ronddraaiend irritant ding. Ik zal dat eens in flash proberen na te maken. Pest-dingen waren het. Voor mijn netvlies, zomaar uit het niets kwamen ze naar voren en het ging mijn hele denken aanpakken.
Maar goed!!!!
This battle can only be won by us
Dat oog van die tijger was dus wel okey. Dat oog is krachtig en gaat helpen dus. Dat oog van die tijger gaat nog van goede dienst zijn. Wie weet dat alle mensen door dat oog gaan kijken nog. Dat het gezamelijke kijken gecombineerd gaat worden door het alziend oog. En dan hebben we allemaal een alziend oog en zien we alles
![]()
![]()
Het beloofde land
Maar goed, wat nu
![]()
Nu niets
![]()
Scheren en tanden poetsen
![]()
Straks enteren we allemaal the matrix, dat wordt een invasie door ons allemaal. Taking the power back. We gaan straks allemaal tegelijk erin en dan zien we wel wat komen gaat. Ik verwacht veel vuurwerk en het wordt een wilde strijd waarbij de vijand kansloos is.
Het wordt een veldslag waar je U tegen zegt. Waar Kill Bill en Braveheart niet aan kan tippen
![]()
Het wordt een snelle veldslag ook.
Maar dat is voor later. Alles komt goed
![]()
Ik ga scheren. Het wordt kamikaze straks
![]()
Higher and higher, deeper en deeper. Tot het hart van het systeem. En daar wordt de dodelijke steek uitgedeeld
![]()
![]()
Mijn hond wilt de tanden niet gepoetst krijgen omdat tandpasta naar kots smaak
Ik zeg tegen hem dat zijn adem nu meer naar kots zal smaken dan frisse honden-tandpasta. En nu wilt hij het een keer proberen. Heb al eens geprobeerd om zijn tanden te poetsen maar toen weigerde hij dus echt helemaal. Geen beginnen aan.
Zodra mijn hond zijn tanden gepoetst laat worden poets ik van mijn part 3 keer per dag zijn tanden.
Frisse adem voor een hond dus
![]()
En nu even niets meer
![]()
Toch wel
![]()
What's the mean purpose vroeg iemand me in het Engels. En ik zei:
" Freedom of choice"Freedom dus ook. Maar vrijheid is een groot en ruim woord. Vrijheid in keuze wilt zeggen dat je onbeperkt veel mogelijkheden hebt.
Nu met deze gedachte zometeen ff lopen met de hond weer, moet ook gebeuren. Kijken of het nog regent. Vandaag ga ik nog ff door en dan ga ik morgen nog ff door en daarna is het bijna klaar. Hoewel het nog steeds door moet gaan.
We zullen doorgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan
[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 06:33:57 ]