Kan deze TT dan worden gewijzigd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
Ik laat dit topic mergen met deze: Adrie Koster, geweldenaar!.
Inderdaad, het een rijmt niet echt lekker met het anderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan deze TT dan worden gewijzigd?
Je kan een enkeltje Tennessee krijgen, moven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan deze TT dan worden gewijzigd?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan een enkeltje Tennessee krijgen, moven.
Acuut ontslaan als interim trainer dan natuurlijk mocht hij met PSV rondkomen.quote:PSV zet in op Adrie Koster
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
Adrie Koster (54) is de voornaamste kandidaat om assistent-trainer bij PSV te worden onder Huub Stevens.
De Ajax-trainer heeft de clubleiding in Amsterdam toestemming gevraagd om met de Eindhovenaren te praten. „Maar dat gesprek heeft niet zo veel haast”, aldus Kees Ploegsma, die Stevens én Koster begeleidt. „Zowel HSV als PSV speelt UEFA Cup en heeft competitieverplichtingen. Als de drukte achter de rug is, wordt er een datum geprikt.”
De keuze van PSV voor Koster is – gezien het Eindhovense verleden van de voormalige rechtsbuiten – niet vreemd.
De in Zierikzee geboren aanvaller debuteerde op 2 oktober 1982 (PSV-NAC 8-1) als vervanger van Jurrie Koolhof en kwam in vier seizoenen tot veertig competitieduels. Een ernstige knieblessure maakte een einde aan zijn voetballoopbaan, waarin hij ook drie interlands speelde.
Koster was als (assistent-)trainer eerder actief voor Eindhoven, Willem II, Roda JC, Helmond Sport, TOP Oss, Excelsior, VVV en RKC.
Dit seizoen had hij Jong Ajax onder zijn hoede en werd hij na het vertrek van Henk ten Cate naar
Chelsea interimhoofdtrainer. Onder Stevens zou hij de veldtrainingen voor zijn rekening moeten nemen.
quote:ADRIE KOSTER KOOPJE VOOR PSV
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, woensdag
PSV heeft niet diep in de buidel hoeven tasten om Adrie Koster over te nemen van Ajax. Tot verbazing van de Eindhovenaren zelf verlangde de concurrent geen afkoopsom voor het tot 2009 doorlopende contract van de interim-coach, die na dit seizoen zou terugkeren naar Jong Ajax. In Eindhoven gaat Koster de nieuwe trainer Huub Stevens assisteren. Dwight Lodeweges staat op de nominatie voor tweede assistent.
Het nieuws over de komst van Koster wordt in Eindhoven nog angstvallig stilgehouden. „Half maart maken we het hele technische plaatje voor komend seizoen bekend”, zei algemeen directeur Jan Reker. De reden is duidelijk. Zondag staat de topper PSV-Ajax op het programma. En nu Ajax terug is in de titelrace, komt Koster als hoofdtrainer van Ajax in een spagaat.
De Zeeuw zal afscheid van Ajax willen nemen met het landskampioenschap, maar met het oog op volgend jaar (Champions Leaguevoetbal) is hij er net zo goed bij gebaat dat PSV de kampioensschaal in ontvangst neemt. Formeel zijn PSV en Koster er nog niet uit, omdat de trainer een hoger salaris verlangt dan een assistent normaal gesproken kan krijgen. Direct na de topper van zondag zal die laatste plooi worden gladgestreken.
In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
Als hij ons gewoon kampioen maakt, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Valt me nog mee dat Ajax geen geld hoeft bij te leggen om van die waardeloze kerel af te komen.
Vreemd dat ze de mening vragen van een interim-trainer die komend seizoen (waarschijnlijk) niet meer bij Ajax actief is.quote:In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
Ook ik ben volgend jaar (waarschijnlijk) niet actief voor Ajax, maar heb het idee dat ze best weleens naar mijn mening zouden kunnen luisteren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:02 schreef dndiek het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij het in Eindhoven gaan doen. Assistent-trainer is toch net even anders als hoofdtrainer.
[..]
Vreemd dat ze de mening vragen van een interim-trainer die komend seizoen (waarschijnlijk) niet meer bij Ajax actief is.
quote:Koster: 'Niet bezig met PSV'
AMSTERDAM - Adrie Koster ontkent dat hij zondag met gemengde gevoelens als hoofdtrainer van Ajax aan de uitwedstrijd bij PSV begint. De Zeeuw sluit zelfs niet uit dat hij volgend seizoen nog steeds in dienst is van de Amsterdammers.
,,Ik ben in dienst van Ajax en zal er dan ook alles aan doen dat die club zondag gaat winnen,’’ zei hij vrijdag.
PSV ziet in Koster een uitstekende kandidaat voor de functie van assistent-trainer voor het volgende seizoen. ,,Ik heb deze week ook overal moeten lezen dat ik er bij gebaat ben dat PSV kampioen wordt en volgend seizoen in de Champions League speelt. Neem nu maar van mij aan dat ik daar niet mee bezig ben. Ik wil maar één ding en dat is kampioen worden met Ajax.’’
Koster sluit ook niet uit dat hij bij Ajax blijft. ,,Mijn contract loopt hier nog een jaar door. Ik heb die verbintenis met mijn volle verstand getekend. Het zou dus zo maar kunnen dat ik volgend seizoen gewoon weer trainer van Jong Ajax ben,’’ aldus de interim-trainer die in de zomer plaats moet maken voor Marco van Basten.
quote:Koster blijft bij Ajax
Adrie Koster, interim-trainer van Ajax, ziet af van een overstap komende zomer naar PSV. Hij heeft ervoor gekozen om zijn contract in Amsterdam, dat tot medio 2009 duurt, uit te dienen. Komend seizoen keert de Zeeuw terug naar zijn oude functie, als trainer van Jong Ajax.
Bondscoach Marco van Basten, die komende zomer na het EK in de ArenA als hoofdcoach aantreedt, was een groot voorstander van een verlengd verblijf van Koster bij Ajax. Huub Stevens, komend seizoen de nieuwe trainer van PSV, wilde Koster graag als assistent aan zijn technische staf in Eindhoven toevoegen.
Erwin komt ook niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de deal nog niet rond?
Liever Koeman dan Koster overigens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |