quote:
ik zal ernaar kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 10:22 schreef stukovich het volgende:
![]()
Stelletje dancers, gaat het dan een dezer dagen lukken om de datum vast te stellen.
Haha, dagje vrij inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 10:22 schreef stukovich het volgende:
![]()
Stelletje dancers, gaat het dan een dezer dagen lukken om de datum vast te stellen.
Wel relaxt dat de RET staakt, is mijn school lekker niet bereikbaar![]()
Tot vanavond
quote:
Matigquote:Op maandag 25 september 2006 12:52 schreef Emel het volgende:
even een belangrijke mededeling: ik zal de meet organiseren maar ik kom zelf niet.
Dan ontbreekt het vrouwelijk element en "het verhaal".quote:Op maandag 25 september 2006 12:52 schreef Emel het volgende:
even een belangrijke mededeling: ik zal de meet organiseren maar ik kom zelf niet.
Yvonne is er ook nogquote:Op maandag 25 september 2006 13:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ontbreekt het vrouwelijk element en "het verhaal".![]()
Kan je niet of wil je niet?
En dan heb je nu honger?quote:Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ook honger. Ik zat nog vol van het avondeten en toen moest ik alweer ontbijten.
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yvonne is er ook nog![]()
En triggershot is metro-seksueel![]()
ik kan wel maar ik wil niet.quote:Op maandag 25 september 2006 13:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ontbreekt het vrouwelijk element en "het verhaal".![]()
Kan je niet of wil je niet?
daaromquote:
Mijn voorkeur gaat uit naar doordeweeks, maar de meeste stemmen gelden. Iemand bezwaar tegen een donderdag of vrijdagquote:Op maandag 25 september 2006 13:23 schreef Emel het volgende:
weekend of doordeweeks?
ik wil deze week voor jullie regelen.
ok jij doordeweeks dusquote:Op maandag 25 september 2006 13:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar doordeweeks, maar de meeste stemmen gelden. Iemand bezwaar tegen een donderdag of vrijdag
tuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kom ook![]()
Teminste, mag ik ook
mietjequote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef Triggershot het volgende:
Benjamin meld af.
Mja, gedachtengang is een beetje bekrompen naar mijn smaak.quote:Op maandag 25 september 2006 14:01 schreef IHVK het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo?
Heb echt totaal geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, gedachtengang is een beetje bekrompen naar mijn smaak.
welke gedachte gang, trigger?quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, gedachtengang is een beetje bekrompen naar mijn smaak.
Turkenmeet. Heb liever een Ramadanmeet met alle moslims en Ramadan sympathisanten.quote:Op maandag 25 september 2006 14:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
welke gedachte gang, trigger?
daar heb je opzich gelijk in. Ik ben voorquote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkenmeet. Heb liever een Ramadanmeet met alle moslims en Ramadan sympathisanten.
Dus dacht er aan om een nieuwe basis te leggen in een nieuw topicquote:Op maandag 25 september 2006 14:18 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
daar heb je opzich gelijk in. Ik ben voorEen iftar, heel goed idee
![]()
Als dit turkentopic maar wel blijft bestaan, want ik vind dit ook wel fijnquote:Op maandag 25 september 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus dacht er aan om een nieuwe basis te leggen in een nieuw topic
tuurlijk, maar ik bedoel gewoon iets voor de ramadanquote:Op maandag 25 september 2006 14:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als dit turkentopic maar wel blijft bestaan, want ik vind dit ook wel fijn
Ik vind het een super idee. Trigger, samen organiseren?quote:Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik bedoel gewoon iets voor de ramadan
Is goed al moeten we Emel en Stukovich wel credit gevenquote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik vind het een super idee. Trigger, samen organiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |