quote:Op zondag 24 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
OT: Zeer goed, lekker relaxed, rustig. Ik zou echt een nachtdiertje moeten zijn![]()
Dames eerstquote:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik weet het niet.
Behalve op MSN komen?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:03 schreef jan_onbekend het volgende:
Moe doe echt niks meer vanavond
Idem.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
Een nachtje niet slapen is goed voor de ... tja, waar is het eigenlijk goed voor ??![]()
Het is goed voor de portemonneequote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
Een nachtje niet slapen is goed voor de ... tja, waar is het eigenlijk goed voor ??![]()
Kusje erop?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:49 schreef dawg het volgende:
Bleh, fucking kut. Verkeerde been, is lang geleden dat ik me kut heb gevoeld.
Ben blij als vandaag voorbij is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef Christine het volgende:
Uitermate beroerd.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Helemaal onrustig en onzeker.
Wat hoorde ik nou? Je zit niet meer in Den Haag?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Christine het volgende:
Kut. Maarja, dat went he.
Nee, Utrecht intussen. Sinds anderhalve maand ongeveer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou? Je zit niet meer in Den Haag?
(en kop op hé)
Waarschijnlijk valt t achteraf best mee, succesquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:03 schreef melismay het volgende:
Ik zie op tegen een heleboel dingen, die ik waarschijnlijk toch zal moeten gaan doen uiteindelijk
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt t achteraf best mee, succes![]()
Goed nieuws?quote:
Ga weekendje weg, en iemand van wie ik hoopte dat hij mee zou gaan gaat gelukkig mee!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed nieuws?
Ontopic: alweer keelpijn, maar erg blij dat het nu weekend is. En ook nog eens mooi weer!![]()
Zorg dat je je eigen klankbord wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:29 schreef melismay het volgende:
Blij dat mijn klankbord vanavond weer terug is....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh![]()
verdomde onzker en alleen
knuffelquote:
Je weet niet half . . .quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:01 schreef Sylvana het volgende:
je hebt het er wel moeilijk mee he de laatste tijd, toch wel regelmatig post hier of op dat andere forum waarin je het over haar hebt
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:19 schreef ThunderChild het volgende:
Eindelijk eens een echt onweersbuitje gehad, niet van die vage flitsen en amper hoorbare knalletjes . . .![]()
hmm cryptischquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
"alsof iemand het ook kan schelen hoe ik me voel"
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
"alsof iemand het ook kan schelen hoe ik me voel"
Was je weekendje niet leuk?quote:
Gefeliciflapstaartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |