quote:Op maandag 25 september 2006 02:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor de mod die straks een slotje zet:
Kusje
[afbeelding]
quote:
Wat een lange E.T. nek, maar goed what the hell het is 3 uur geweest, i would do her.quote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
RrrRRRrrrrRRRRRRrrr![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 03:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een lange E.T. nek, maar goed what the hell het is 3 uur geweest, i would do her.![]()
wakker geworden van de kiespijn.... onstoken boeltje daar in mn mond... ik wacht effe tot de pilletjes werken en ik ga dan weer slapie doen.....quote:
Ibrufen 400 mg toevallig?quote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef murp het volgende:
wakker geworden van de kiespijn.... onstoken boeltje daar in mn mond... ik wacht effe tot de pilletjes werken en ik ga dan weer slapie doen.....![]()
nee, paracetamol.500mg..quote:Op maandag 25 september 2006 03:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ibrufen 400 mg toevallig?
Heb ik nu ook naast me liggen trouwens, heb voor dinsdag een afspraak bij de tandarts gekregen. Same problem here.![]()
oh ja, die zakjes zijn heerlijk, heel soms krijg ik ze bij de tandarts, maar dan heeft 1 van mijn zussies weer kiespijn en dan pass ik het aan hun en vica versa.quote:
ja, dat is echt kut ja, maar bedanktquote:Op maandag 25 september 2006 03:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
oh ja, die zakjes zijn heerlijk, heel soms krijg ik ze bij de tandarts, maar dan heeft 1 van mijn zussies weer kiespijn en dan pass ik het aan hun en vica versa.
Van het weekend ging ik echt kapot van de kiespijn, maar nu is het ff te doen, als een vervelende kriebel, beterschap ieder geval, kiespijn sucks.
Ciao, succes.quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat is echt kut ja, maar bedankt![]()
vooral werken met kiespijn is kut, maarja ik ga weer slapen......![]()
![]()
anders tot zo...![]()
![]()
Yeah, was in de vooravond in slaap gevallen, dus kom nu ff niet in slaap. Jij ook nog wakker zo te zien.quote:
bij mij precies hetzelfde dusquote:Op maandag 25 september 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Yeah, was in de vooravond in slaap gevallen, dus kom nu ff niet in slaap. Jij ook nog wakker zo te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |