Woont u in almelo?quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef plumbum het volgende:
De vriendin van mijn neef die komt uit Almelo zo he.
En die zegt zo grappig koolaa. en thée.
En dan wij iedere keer lachen enzo![]()
finkers. 14.gifquote:Op maandag 25 september 2006 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Woont u in almelo?
Ja, Naast een neger
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb hier trouwens nog geen bier en zeker geen tieten gezien![]()
PALM!quote:
quote:
HJquote:
Heej Fietsquote:
Held.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed bier idd. Drink het nu ook![]()
Morgen weer druk aan den arbeid of school ?quote:
Geen van beide... ik moet opassenquote:Op maandag 25 september 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen weer druk aan den arbeid of school ?
Luxequote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen van beide... ik moet opassen
Zo zie ik dat dan ookquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zie ik dat dan ook
Jij hebt vakantie las ik?
Gedwongen vakantie of buiten je wil om?
Verder lezen PS![]()
Je zoekt een baan.
Te weinig tieten denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tering hier word ook niet veel gepost![]()
Bij de smerissen kan je ook voor een tijdelijke baan terecht?quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een tijdelijk baantje
![]()
Postquote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tering hier word ook niet veel gepost![]()
Niet als echt agent. Daar gaan ze vanuit dat dat voor het leven isquote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij de smerissen kan je ook voor een tijdelijke baan terecht?
quote:
Okay...quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet als echt agent. Daar gaan ze vanuit dat dat voor het leven is![]()
Ik zoek een baantje om de tijd tot of mijn afwijzing of mijn aanstelling bij de politie te vullen![]()
Ohquote:Op maandag 25 september 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke dan. Nu nog iets meer inhoud aan de posts en het is helemaal geweldig
![]()
En dat zijn ?quote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay...
Ik zoek nog iemand voor de kutklusjes in huis
Inderdaad dat denk ik nou ook altijdquote:
Kutklusjesquote:
Ja specificeer dat eensquote:
Ramen wassen, binnen en buitenquote:Op maandag 25 september 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja specificeer dat eensIk ben heel wat gewend hoor
Geen werk is mij te gek
![]()
Ach dat zijn allemaal van die kleine klusjesquote:Op maandag 25 september 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ramen wassen, binnen en buiten
De vijver bijwerken.
Em verder wat kutklusjes
Kan je dan ook nog de hond uitlaten en zorgen dat alles klaarkomt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach dat zijn allemaal van die kleine klusjes![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan je dan ook nog de hond uitlaten en zorgen dat alles klaarkomt?
Damn... 12 euro per uur is dat wat?quote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hoor
Alles komt klaar met mij in huis
Doen wequote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn... 12 euro per uur is dat wat?![]()
Wel in natura uiteraardquote:
Nog beterquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog beterIs het ver fietsen naar je huis ?
![]()
Assen - Zaanstadquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog beterIs het ver fietsen naar je huis ?
![]()
quote:
Ach smorgens vroeg weg en dan een lekkere kan koffie meequote:Op maandag 25 september 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Assen - Zaanstad
Wel een pittig stukkie fietsen lijkt me
Ik zie je woensdag of donderdag dusquote:Op maandag 25 september 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach smorgens vroeg weg en dan een lekkere kan koffie meeBen ik over 3 dagen wel in Zaanstad
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie je woensdag of donderdag dus![]()
Kan ik nu mooi gaan slapen
Trusten allemaaltot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |