Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Je bent een schatquote:Op zondag 24 september 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
Klaar alweer
quote:
Je foboquote:Op zondag 24 september 2006 02:58 schreef NanKing het volgende:.
@termie, ja ik ben er weer.
@PS,woewoe.
Truste PSquote:Op zondag 24 september 2006 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
* Echte SCpost doet plaatsen
Welterusten en sweet dreams voor zo allemaal
Goeie vraag... Dat is bij Linux ook zo kut. installeer je een verrotte driver waardoor het OS niet meer start, krijg je em niet meer wegquote:Op zondag 24 september 2006 03:06 schreef Qunix het volgende:
Ik heb me firefox gesloopt... nu blijft een extension hangen
Wat moet ik doen om de kapotte extension te verwijderen?
jullie hebben gewoon geen verstand van computersquote:Op zondag 24 september 2006 03:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goeie vraag... Dat is bij Linux ook zo kut. installeer je een verrotte driver waardoor het OS niet meer start, krijg je em niet meer weg
Lachequote:Op zondag 24 september 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Qunix...wat vind je van mijn nieuwe ava![]()
Die hebben er nooit ingestaanquote:Op zondag 24 september 2006 03:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, staan geen foto's van jezelf in![]()
Echt welquote:Op zondag 24 september 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jullie hebben gewoon geen verstand van computers![]()
extra ---> extensies--->deinstalleren?quote:Op zondag 24 september 2006 03:06 schreef Qunix het volgende:
Ik heb me firefox gesloopt... nu blijft een extension hangen
Wat moet ik doen om de kapotte extension te verwijderen?
Hij komt waarschijnlijk al niet eens in FFquote:Op zondag 24 september 2006 03:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
extra ---> extensies--->deinstalleren?
Dat maakt het alleen nog maar spannender tochquote:Op zondag 24 september 2006 03:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je verdomme een SEX mod, heb je geen fotos![]()
Jewel, dat wel.... Maar kan de kapotte extension niet verwijderen.quote:Op zondag 24 september 2006 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij komt waarschijnlijk al niet eens in FF![]()
Je houdt van 'blind dates'?quote:Op zondag 24 september 2006 03:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen nog maar spannender toch.
De standaart opties maar niet klikbaar.quote:Op zondag 24 september 2006 03:14 schreef NanKing het volgende:
En rechtermuisknop erop geeft ook niets?
Ik date al lang niet meerquote:Op zondag 24 september 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je houdt van 'blind dates'?
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 24 september 2006 03:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik date al lang niet meer.
Zou ik 't wel doen, was ik er wel voor in.
Die naam zegt al genoegquote:Op zondag 24 september 2006 03:17 schreef Qunix het volgende:
[[url=http://pmklaassen.com/uploads/ff_e_stuk2.JPG]afbeelding][/url]
Die extension is tof en heb ik nodigquote:Op zondag 24 september 2006 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die naam zegt al genoeg![]()
Weet helaas niet hoe je em kan verwijderen...
Ik zou gewoon FF deinstalleren en opnieuw installerenquote:Op zondag 24 september 2006 03:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die extension is tof en heb ik nodig![]()
Als ik dat doe hé.... Ben ik dan al me bookmarks enzo kwijt?quote:Op zondag 24 september 2006 03:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou gewoon FF deinstalleren en opnieuw installeren.
Maar ik heb ook geen geduld voor dat soort dingen.
Ken het niet, maar het is wel kut dat hij kapot is... Heeft FF geen map waar extentions in opgeslagen worden? En anders gewoon nog een keer installeren, misschien werkt datquote:Op zondag 24 september 2006 03:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die extension is tof en heb ik nodig![]()
die kan je toch ook ff opslaanquote:Op zondag 24 september 2006 03:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als ik dat doe hé.... Ben ik dan al me bookmarks enzo kwijt?
Je kent de whoops extensie niet?quote:Op zondag 24 september 2006 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ken het niet, maar het is wel kut dat hij kapot is... Heeft FF geen map waar extentions in opgeslagen worden? En anders gewoon nog een keer installeren, misschien werkt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |