Ja, FOK! en jimbo, wat een feestquote:
Jimbo is best lief zo af en toequote:Op zondag 24 september 2006 01:50 schreef Snakey het volgende:
Jimbo is een kutkloon, las ik laatst.
owja, MSN, ja, wist ikquote:Op zondag 24 september 2006 01:50 schreef Snakey het volgende:
Jimbo is een kutkloon, las ik laatst.
quote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jimbo is best lief zo af en toe![]()
Hallo seaofremlofquote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jimbo is best lief zo af en toe![]()
Dacht ik al. Maar ik verveelde me.quote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
owja, MSN, ja, wist ik
"hij ging toch weg, had geen idee waar het over ging, maar ach"
Wie nietquote:Op zondag 24 september 2006 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dacht ik al. Maar ik verveelde me.![]()
Jep, en ik hoorde dat jij zelfmoord had gepleegdquote:Op zondag 24 september 2006 01:54 schreef Jimbo het volgende:
maaruh yvonne wat hoorde ik nou , ga je naar afrika en ga je van fok af ?
Mwah, ik niet. Ik heb een schietpartij met een automatich wapen meegemaakt. Een life kidnap meegemaakt, en vervolgens heel de avond politie over de vloer gehad.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, en ik hoorde dat jij zelfmoord had gepleegd
Ik hoor nooit watquote:Op zondag 24 september 2006 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, en ik hoorde dat jij zelfmoord had gepleegd
quote:
spring van een brugquote:Op zondag 24 september 2006 01:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik hoor nooit wat![]()
o wacht, kben een newbie![]()
en jij woont in NYC of gewoon in dromenland ?quote:Op zondag 24 september 2006 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, ik niet. Ik heb een schietpartij met een automatich wapen meegemaakt. Een life kidnap meegemaakt, en vervolgens heel de avond politie over de vloer gehad.![]()
Niet echt verveeld dus.
je liegtquote:Op zondag 24 september 2006 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, ik niet. Ik heb een schietpartij met een automatich wapen meegemaakt. Een life kidnap meegemaakt, en vervolgens heel de avond politie over de vloer gehad.![]()
Niet echt verveeld dus.
heuj ik zag dat je op moemoe.nl geregged was , ga daar ook eens posten danquote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef NanKing het volgende:
Fok is up het is officieel zondag, dus een prima topic dit.
In afrika is veul spannender męnquote:Op zondag 24 september 2006 01:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]neuh zover was t nou ook weer niet
hmmz had eigenlijk als een andere kloon moeten inloggen , dan was ik langer dood geweestmaar wist geen anders password zosnel
maaruh , waarom afrika ? :/ waarom niet gewoon rotterdam oid ?
Zeg, ik heb al zeker toch bijna 10 posts ofzo daar.quote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj ik zag dat je op moemoe.nl geregged was , ga daar ook eens posten dan
Ja moet ik ook maar weereens veranderen, heb nu een overkill aan remlofquote:
lol ik dacht tog echt 0 , sorryquote:Op zondag 24 september 2006 02:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, ik heb al zeker toch bijna 10 posts ofzo daar.
wtf , je bent zn kwakje of ... ?quote:Op zondag 24 september 2006 02:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja moet ik ook maar weereens veranderen, heb nu een overkill aan remlof![]()
Vanaf nu ben ik twakje![]()
die op het hoekje achter t raam zit ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |