ik begrijp je probleem volkomen, takje, twijgje, kwakje... twakje. ik kan het ook niet uitlegggen verder, je had er bij moeten zijn! dat ontneemt op zich het bestaansrecht van dit topic, maar aan de andere kant, als je het niet snapt kan je ook gewoon niet reageren, toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:39 schreef bolivian het volgende:
Wederom ontgaat de noodzakelijkheid me.
En nee, ditmaal geen woordgrap,.
jezus je klinkt net als jogy nuquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik begrijp je probleem volkomen, takje, twijgje, kwakje... twakje. ik kan het ook niet uitlegggen verder, je had er bij moeten zijn! dat ontneemt op zich het bestaansrecht van dit topic, maar aan de andere kant, als je het niet snapt kan je ook gewoon niet reageren, toch?
Maharishi jogi? Sorry je had er bij moeten zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jezus je klinkt net als jogy nu![]()
Als ik OvjL uit m'n active topic list mik, ben jij de eerste die het hoort, okay?quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik begrijp je probleem volkomen, takje, twijgje, kwakje... twakje. ik kan het ook niet uitlegggen verder, je had er bij moeten zijn! dat ontneemt op zich het bestaansrecht van dit topic, maar aan de andere kant, als je het niet snapt kan je ook gewoon niet reageren, toch?
ok, deal!quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als ik OvjL uit m'n active topic list mik, ben jij de eerste die het hoort, okay?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |