ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Nuongirl het volgende:
Die mensen zelf vinden misschien dat ze dat compliment niet verdienenZe doen gewoon hun job/werk/whatever en that's all. Of ze houden er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Gewoon zoeken met taalvouten erinquote:Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: ricky
Telefoon: knipperdeknip
Beschrijving:
hoi ik hep te ruil tegen een mooie schaaden scooter een heelen mooie telen foon sagem 401x
Hoeft niet altijd met onzekerheid te maken hebben hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.
idd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd met onzekerheid te maken hebben hoor
soms krijg je het ook niet van thuis mee of je hebt het niet geleerd hoe je er mee moet omgaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.
das gewoon te triestquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gewoon zoeken met taalvouten erin
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een fantastisch topic heb je toch geopend RedFever
dat dusquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef Xennia het volgende:
...willen vaak enkel het compliment 2 keer horen.
Mijn complimenten voor de kick, alleen jij kan dat zo briljant voor elkaar schoppen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
niemand valt op dat dit een kick van 9 maanden was
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Spacehamster het volgende:
zoals het welbekende "het eten was heerlijk!" terwijl het bijv. uit de magnetron kwam....
Wat scherp dat je dat opmerktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
eensch isquote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Spacehamster het volgende:
Sommige complimenten sucken gewoon.
Ik haat het als mensen me complimenten geven op iets dat heel makkelijk is om te doen want dan voel ik me als debieltje behandeld.
Ik haat het ook als mensen liegen tijdens het complimenten maken. Er bs bij halen die er niets mee te maken heeft.
Of als ze clichee complimenten maken, zoals het welbekende "het eten was heerlijk!" terwijl het bijv. uit de magnetron kwam....
Heel herkenbaar. Het ene moment was Pietje een held, vet tof en stoer terwijl het een week later de grootste pauper van de school was. En drie weken daarna was ie weer je beste vriendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:25 schreef gerron23 het volgende:
Weet je wat ik vroeger altijd haatte op de basisschool? Van die kneuzen die voor één dagje vriendjes waren met iemand en 'em dan helemaal gingen ophemelen, vaak ten koste van anderen, waar ze gewoonlijk normaal over zouden praten.
Ik weet niet of dit herkenbaar is voor iemand.
Ik zag hem ineens m'n AT weer induiken, het viel mij wel op dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
Boor ze dan ook de grond in...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Weet je wat pas gaar is?
Vrouwen die niet tegen complimenten kunnen..._!
Precies.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:11 schreef sig000 het volgende:
Ik krijg altijd wantrouwen bij complimenten.![]()
Tjahquote:
Een andere reden kan ik echt niet bedenken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd met onzekerheid te maken hebben hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |