ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Nuongirl het volgende:
Die mensen zelf vinden misschien dat ze dat compliment niet verdienenZe doen gewoon hun job/werk/whatever en that's all. Of ze houden er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Gewoon zoeken met taalvouten erinquote:Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: ricky
Telefoon: knipperdeknip
Beschrijving:
hoi ik hep te ruil tegen een mooie schaaden scooter een heelen mooie telen foon sagem 401x
Hoeft niet altijd met onzekerheid te maken hebben hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.
idd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd met onzekerheid te maken hebben hoor
soms krijg je het ook niet van thuis mee of je hebt het niet geleerd hoe je er mee moet omgaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach ze moeten niet zo zeiken, moeten ze maar wat meer zelfvertrouwen krijgen, ik word zo moe van onzekere mensen, doe gewoon normaal ofzo.
das gewoon te triestquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gewoon zoeken met taalvouten erin
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een fantastisch topic heb je toch geopend RedFever
dat dusquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef Xennia het volgende:
...willen vaak enkel het compliment 2 keer horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |