Waarom gebruiken Nederlanders zo ontzettend veel parfum?
Alsof ze een halve pot hebben leeggegoid over hun lichaam?
![]()
Is het omdat ze weten dat ze uit zichzelf zo ontzettend veel stinken dat ze dagelijks liters parfum moeten gebruiken?
Ik kom zowat om in die chemische stinkwalmen man.
De portiek naar me flat is afentoe niet meer te betreden zo erg hier bij mij op 1 hoog.
En ik moet er doorheen naar 3.
Het gaat hier om 1 gast ff in het algemeeen. Gister weer, betreed ik de gallerij van m,n flat.
Weet ik ff niet meer of ik door moet gaan naar boven door die chemische-stinbom heen.
Of dat ik terrug naar buiten moet
![]()
Die parfum meurt zo erg dat ik er flink kwaad om kan worden. Het ruikt zo chemisch goedkoop!
Is zijn vriendin het niet zat om dagelijks in diezelfde goedkope stinktroep te moeten zitten?.
Dat vraag ik me dus af he? YUK!
Dat zo een gast met een gezwollen bierbuik en een plat boers accent en tandenstoker in z,n mik denkt dattie dan de
man is met zoveel stinktroep om zich heen. Zouden wetten voor moeten zijn men... En ik had al koppijn.
![]()
Als je een beetje van dat parfum of deo spuit, okay. Maar dit slaat alles!!!!!!
Ik wil niet weten waarom ie dat doet. Ik weet alleen dattie nogal lijdt aan verstandsverbijstering geloof ik.
Ik krijg koppijn van die walmen. Wat de fuck bezielt zulke mensen?
En op straat ook he. Of sochtends fris beginnen in een kantoor dat meurt naar allerlei dure en goedkope stinktroep
door mekaar heen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! De Migráaaaaaaine!!!
(en dat is niet leuk)