Alsof je dat weg krijgt met parfum, dat gaat alleen maar harder stinken man.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
Nee zweetlucht is lekker wil je zeggen ?
Ik heb nu last van ontzettende koppijn. En dan ben ik er nog gevoeliger voor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef robert-dirksen het volgende:
mensen die deo vies/chemische zooi vinden!
Zoals ze het stellen in Man on the moon: "Oh, some one's wearing a lot of parfum tonight - must be that time of the month again"...quote:Op zondag 24 september 2006 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn buurvrouwen houden er ook van om royaal parfum te gebruiken.Soms als ze voor mij lopen krijg ik daadwerkelijk ademnood.
Waarom moeten ze zoveel opspuiten?Moeten ze bepaalde luchtjes maskeren ofzo?
Jij stinkt vast naar zweetquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, maar heel weinig mensen weten hoe ze een parfum moeten dragen, laat staan dat ze enige kennis hebben van wat een goede geur is. De meesten hebben er ook geen interesse in omdat ze het verschil toch niet opmerken. Dat het kennelijk een populair middel is tegen 'verdoezeling van een zweetlucht' slaat kant noch wal, de moderne mens hoeft echt niet opgezadeld te zitten met dat probleem. Als dat wel zo is heb je of een medisch probleem of is er (in de meeste gevallen) gewoon sprake van een slechte hygiëne.
Helaas, veel mensen hebben geen smaak/manieren..
nou nou.quote:
/agree, dit maak ik zo vaak mee. Te ranzig gewoonquote:Op zondag 24 september 2006 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn buurvrouwen houden er ook van om royaal parfum te gebruiken.Soms als ze voor mij lopen krijg ik daadwerkelijk ademnood.
Klein beetje parfum is lekker, maar overdaad schaadt.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
Liever dat dan een zweetlucht.
Vaak helpt het wel tegen de vliegen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Klein beetje parfum is lekker, maar overdaad schaadt.![]()
Ik denk idd. dat wc-eend nog lekkerder ruikt dan wat die gast voor spul op heeft!quote:
Het gaat om TEVEEL en dus echt TEVEEL van het spul, newb! zoals een halve literquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef robert-dirksen het volgende:
mensen die deo vies/chemische zooi vinden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |