snif, mijn leven is niet meer hetzelfde sinds die trieste dagquote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef vipergts het volgende:
op welke maand en jaar gingen barbie en ken uit elkaar
Vond m ook wat tegenvallen maar niet zo erg als jij volgens mijquote:Op zondag 24 september 2006 14:30 schreef vipergts het volgende:
Ik ben halverwege de sneak weggelopen bij the weather man zo slecht en toen de vent zijn zoon ging fotograferen kon ik het niet meer aanzien
Toen kwam hij eindelijk uit de kastquote:Op zondag 24 september 2006 14:57 schreef vipergts het volgende:
ChrisJX+1 12 februari 2004 gingen Barbie en Ken na 43 jaar uit elkaar doordat Ken niet wilde trouwen
Jeen van den Berg, voor meiden die alles willen wetenquote:Op zondag 24 september 2006 15:10 schreef tong80 het volgende:
Jeen van den Berg ?
Het is dus gewoon Barbie die de relatie heeft beëindigd! Ze wilde gewoon niet met een manke gast in een rolstoel trouwen. En vervolgens maar een beetje in de pers gaan roepen dat het Ken was die niet wilde trouwenquote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef vipergts het volgende:
Ik heb Ken zijn poten een keer gebroken volgens mijn zusje paste Ken niet in de Barbie Jeep en ik zei van wel.
toen het niet lukte wilde ik mijn zusje geen gelijk geven en heb ik even wat kracht gezet met als resultaat dat Ken in tweeen brak.
Helaas Ken heeft een autoongeluk gehad en zijn benen moesten worden afgezet
Hét grootste contactadvertentieblad van Nederland! Dit hét blad voor de actieve sexgenieters onder ons! Naar een parenclub, buitensex of een tikkeltje S.M., alles kan in de Candy. En natuurlijk elke maand vele opwindende advertenties!quote:Op zondag 24 september 2006 15:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tina bestaat ook en is voor een jongere doelgroep. Candy ken ik niet.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg lolbroek, jij dacht dat ik van de instinkersbrigade was?
quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg lolbroek, jij dacht dat ik van de instinkersbrigade was?
Da's al jaren een strip in de Tinaquote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Noortje?
Daarom gokte ik er ook op, ik wist dat het een strip was in een meisjesblad. Misschien was het goedquote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's al jaren een strip in de Tina
Jawelquote:
Yes bestaat ook nog steeds.quote:
dat meen je toch niet serierus?quote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef Yurithemaster het volgende:
¤5?
Weet ik veel hoe duur iets isquote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat meen je toch niet serierus?![]()
![]()
Ach, dat kan je jezelf van de helft van alle vragen hier afvragenquote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dat ook al onder algemene kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |