quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Hmm, ik heb nog geen beatles vraag gesteld.
Wie heeft de naam van de beatles bedacht?
Echt een vraag voor Majoquote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Yep, ben er ook heel blij meequote:
The, The, The!quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
John Lennon
Ja leef je nog een beetje meisquote:Op zondag 24 september 2006 03:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
The, The, The!
Net thuis van die vergadering-dingesFoto niet meer kunnen maken, doe ik morgen MaJo, inc het Chloëbord
![]()
Watquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
quote:
Ook niet.quote:Op zondag 24 september 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatHij zegt het inderdaad in de anthology... Macca dan?
Ik welquote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet weten![]()
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat danquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja leef je nog een beetje meisDie foto daar hou ik je aan hoor
Ik heb de hele dag naar Lily Allen geluisterd, heb er echt zin in
Duurt nog wel 6 weken maar goed
Klinkt uhm, interessantquote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat dan) en, ehh, nouja, was leuk verder
Viel wel bijna in slaap
![]()
Ojaa, en mensen van het koor uitgelachenDie arme jongens zijn nóg steeds bezig met ontgroening
![]()
Ik zei het toch, in februari heb ik je al Lily (willen) sturen/gestuurd
quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Stu Suttcliffe?
Ja, was gezellig hoor, 35 meiden in een klein zaaltje op ieniemienieopklapstoeltjesquote:Op zondag 24 september 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt uhm, interessantIk denk dat het inderdaad "geadt" is
Egwelquote:Je hebt me dat heul nooit gestuurdWel veel over gehad
Nopequote:Op zondag 24 september 2006 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
1,5 ?
Ook nietquote:Op zondag 24 september 2006 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
0,5 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |