Grijnzzzzz, die zelfde hoeveelheid kwma ik tegen in het halletje boven. Hadden ze op de originele planken vloer een stuk spaanplaat vastgeschroefd, vervolgens van dat marmeleum erop gelijmt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Nou is mijn vraag: voor een stukje vloer van 1.80m bij 2.30m, is het dan nodig meer dan 300 schroeven te gebruiken?!? Komaan zeg, wat-een-tering-werk. Nou ja, 't is bijna klaar. Morgen nog de laatste loodjes.
K&W FAQ, SC, FB, de hele handel en nog meer zelfs, deel 11!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hoe ik dit van de muur krijg zonder het kapot te maken?
[afbeelding]
Ja maar dat wordt toch weer ietsje anders.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zag ik ergens anders foto's met knalgroene muren...
Tip, denk aan die pijl als je die RVS achterwand schoonmaakt! Met de borstelrichting mee dusquote:
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Juleh het volgende:
[..]
Tip, denk aan die pijl als je die RVS achterwand schoonmaakt! Met de borstelrichting mee dus... of er tegenin maar niet haaks erop
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |