WAT ZEG JE???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, ik ben een obsessief perfectionist. Helaas komt dat alleen opzetten op momenten dat je er het minste aan hebt.
Tijdens het bikken zaten stukjes regelmatig in de weg waardoor ik weer langer moest bikken. Daarnaast wilde ik steeds zo kort mogelijk de boor aanhebben aangezien hij er dankzij oververhitting al eens een keertje mee stopte. Bij wandtegels vallen de stukjes gewoon en dan kun je strak in één keer door.Ach ja, ieder z'n neuroses.
Het lawaai vond ik nog wel te harden en ik doe het ook niet iedere dag, dus een gehoorbeschadiging zal wel iets meevallen. Die bril is overigens absoluut geen overbodige luxe. Met regelmaat voelde ik scherpe projectieltjes in m'n gezicht.
Maar verder voel ik me niet aangesproken ofzo.
quote:
WAT TYP JE? IK HEB STOF OP M'N BRIL!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:05 schreef Duderinnetje het volgende:
WAT ZEG JE???
Man de stress! Ik bewaar al dagen een vaat omdat ik eindelijk EINDELIJK weer een vaatwasser dacht te hebben vandaag! Ik heb de Groningse fanfare besteld en de burgemeester zou een praatje komen doen en plechtig het spoelprogramma aanzetten. Daarna zou een buffet volgen met warme en koude gerechten, met vele gasten uit binnen- en buitenland, een big band om de boel muzikaal aan te kleden en vuurwerk boven gans Groningen op het moment dat de vaat klaar is!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef gronk het volgende:
[..]Dude zal in 't weekend wel bekaf zijn. Heeft ze twee dagen niet kunnen slapen van nieuwsgierigheid
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man de stress! Ik bewaar al dagen een vaat omdat ik eindelijk EINDELIJK weer een vaatwasser dacht te hebben vandaag! Ik heb de Groningse fanfare besteld en de burgemeester zou een praatje komen doen en plechtig het spoelprogramma aanzetten. Daarna zou een buffet volgen met warme en koude gerechten, met vele gasten uit binnen- en buitenland, een big band om de boel muzikaal aan te kleden en vuurwerk boven gans Groningen op het moment dat de vaat klaar is!
Kan ik allemaal afzeggen!
* Van de weeromstuit een drie-in-één-blokje opeet *
De meneer van 't RIAGG belde net of-ie wat later mocht komen. Z'n keuken wordt vandaag geinstalleerd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan ik allemaal afzeggen!
* Doordraait *quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:26 schreef gronk het volgende:
[..]
De meneer van 't RIAGG belde net of-ie wat later mocht komen. Z'n keuken wordt vandaag geinstalleerd.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:26 schreef gronk het volgende:
[..]
De meneer van 't RIAGG belde net of-ie wat later mocht komen. Z'n keuken wordt vandaag geinstalleerd.![]()
Je kan beter de vaat draaien en spoelenquote:
Datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Je kan beter de vaat draaien en spoelen![]()
Lukte 't trouwens nog een beetje om de tegeltjes van de vloer af te krijgen door met je hoofd op de vloer te bonken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
* Met stokje in mond typt omdat de dwangbuis vrij strak zit *
a) omdat het afwasmiddel in het keukenkastje staat. Eh, stond.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:14 schreef Marsepein het volgende:
Maar waarom is het niet gelukt eigenlijk?
Ik zou voor D gaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef gronk het volgende:
[..]
a) omdat het afwasmiddel in het keukenkastje staat. Eh, stond.
b) omdat er 3 cm dikke pluizige schimmel op de vaat staat, die je beter door de vaatwasser kunt laten verwijderen.
c) omdat de waterleiding al drie dagen is afgesloten.
d) iets anders?
Ja dit is wel een soort van mijlpaalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi!
Ik ben benieuwd naar het echte eindresultaat. Maar wat moet dit al een heerlijk gevoel geven!
Grijnzzzzz, die zelfde hoeveelheid kwma ik tegen in het halletje boven. Hadden ze op de originele planken vloer een stuk spaanplaat vastgeschroefd, vervolgens van dat marmeleum erop gelijmt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Nou is mijn vraag: voor een stukje vloer van 1.80m bij 2.30m, is het dan nodig meer dan 300 schroeven te gebruiken?!? Komaan zeg, wat-een-tering-werk. Nou ja, 't is bijna klaar. Morgen nog de laatste loodjes.
K&W FAQ, SC, FB, de hele handel en nog meer zelfs, deel 11!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hoe ik dit van de muur krijg zonder het kapot te maken?
[afbeelding]
Ja maar dat wordt toch weer ietsje anders.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zag ik ergens anders foto's met knalgroene muren...
Tip, denk aan die pijl als je die RVS achterwand schoonmaakt! Met de borstelrichting mee dusquote:
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Juleh het volgende:
[..]
Tip, denk aan die pijl als je die RVS achterwand schoonmaakt! Met de borstelrichting mee dus... of er tegenin maar niet haaks erop
![]()
'Muurvuller, jij en ik gaan samen wat moois maken. Vanavond.'quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
(hij is in het stadium dat hij tegen de muurvuller praat. "Niet doen! Blijf zitten." Moet ik al een hulpverlenende instantie gaan bellen?)
Supercool! Met zo'n afwasbak (en zo'n kraanquote:Zien jullie die mooie vierkante afwasbak?
Als ik hem dát hoor zeggen, bel ik subiet de GGDquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:06 schreef gronk het volgende:
[..]
'Muurvuller, jij en ik gaan samen wat moois maken. Vanavond.'![]()
[..]
O jawel hoor! Er is verdomd weinig dat mij af kan houden van het gebruik van een vaatwasser. Ik hou echt oprecht van onze afwasmachinequote:Supercool! Met zo'n afwasbak (en zo'n kraan) wil je toch heul geen afwasmaschine meer
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:06 schreef gronk het volgende:
[..]
'Muurvuller, jij en ik gaan samen wat moois maken. Vanavond.'![]()
[..]
Supercool! Met zo'n afwasbak (en zo'n kraan) wil je toch heul geen afwasmaschine meer
De Duitse spelfouten in elke TT zijn een beetje een running gag om Marsepino te pestenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:01 schreef Sitethief het volgende:
Die keuken ziet er goed uit, ook een lekker frisse kleur,.
pssst
Dat glasplaatje lijkt mij eigenlijk helemaal niet storend. Ik denk zelfs wel mooi. Eventueel een stukje draadglas, of melkglas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Duitse spelfouten in elke TT zijn een beetje een running gag om Marsepino te pesten testen![]()
@ Obli: wat zou je wel nemen dan?
Glas (op tweederde hoogte van het achterwandje en ietsje breder dan de wasbak) lijkt ons de minst 'storende' optie. Ja of gewoon nooit de kraan gebruiken![]()
De kookplaat komt over maximaal een week of drie. Er hangt nu nog even een andere in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:02 schreef Gurb het volgende:
heel deftig zo, exact mijn smaak!
Paste de kookplaat ook?
Ja maar dat wordt te dik. dan kan het pieletje van de kraan niet meer ver genoeg naar achteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Evt. ene stukje natuursteen zoals jullie blad?
Je kunt dat voorstuk van de kraan ook een kwartslag met de klok meedraaien, dat staat dat pieleke voor je kraan ipv rechtsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt te dik. dan kan het pieletje van de kraan niet meer ver genoeg naar achteren.
En het glasplaatje is lekker al besteld meiden![]()
![]()
O dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je kunt dat voorstuk van de kraan ook een kwartslag met de klok meedraaien, dat staat dat pieleke voor je kraan ipv rechts![]()
Dan beweeg je dat pieleke naar links of naar rechts ipv naar voor en naar achter.
quote:
Marsepein, die van ons is links én rechtsdragend en het is idd wel irritant om onder de kraan naar de koude kraan te moeten pielen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef Marsepein het volgende:
Wij hebben dat piemeltje ook rechts maar het lijkt ons steeds handiger wordne als we hem links doen. Omdat we rechtshandig zijn heb je altijd iets in je rechterhand waar water in moet. Dan moet je met je linkerhand onder de kraan door om hem open te doen.
Laat eens weten of jullie dat ook zo ervaren.
We hadden hem eerst links, en toen waren de meneren van het aanrechtblad geweest en toen zat hij rechts!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef Marsepein het volgende:
Wij hebben dat piemeltje ook rechts maar het lijkt ons steeds handiger wordne als we hem links doen. Omdat we rechtshandig zijn heb je altijd iets in je rechterhand waar water in moet. Dan moet je met je linkerhand onder de kraan door om hem open te doen.
Laat eens weten of jullie dat ook zo ervaren.
Ik zou hier ook voor kiezen Goed idee BEquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Evt. ene stukje natuursteen zoals jullie blad?
Ik zou dat zelf iets te zwaar vinden. Dan wordt het zo'n grafzerk (o nu snap ik het BE!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik zou hier ook voor kiezen Goed idee BE
Dun als in max 5 mm?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan overigens ook dun hoor Dude... Mijn ouders hebben overal vensterbanken van hetzelfde spul laten maken en die zijn gewoon dun itt het aanrechtblad. Maar het is maar net waar je van houdt. Een glasplaatje kan ook heul prima hoor!
*virtuele massage geeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Klein pietsie stukkie glas zie je niks van![]()
Mijn zenuwinzinking is natuurlijk nog steeds dramatisch aanwezig (ik moet veel massages en verse jus en kusjes in de nek en nog meer massages - niks anders helpt, zucht), maar ik ploeter dapper voort in deze bouwput des levens, deze leeuwenkuil die Parkplatz heet!
Ook een beetje jus gevenquote:
Nee!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
*virtuele massage geeft
Aiai. Daar heb je het al. Nou, daar zit ik de komende dagen weken mooi mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook een beetje jus geven![]()
...
*Lijst met diva-gedrag*
...
Kgeloof dat je d'r op tijd bij bent. Zo heb ik ooit eens in een dronken bui m'n creditcardgegevens aan haar doorgespeeld. Die usernotes heb ik natuurlijk nooit gekregen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee!!!
Vinger -> hand -> arm -> alles.
You 've inspired me woman!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend. Ik tune weer in.
Tussen het afstellen en afhangen van de deur uiteraard.
Nee maar die is ook nog niet af namelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef Marsepein het volgende:
Hee stoer een nieuw project maaaar hebben we al foto's van de keuken gezien terwijl het af was?
Denk het niet. We schuiven nu weer zo heen en weer met rommel dat het overal een zooitje is. Dan zou ik met oude foto's moeten meedoen, toen het net even geen bouwput was, en dat is ook weer zo flauw vind ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Doe jullie nog mee met onze wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |