Nee, dat het een knullige actie isquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus je klacht is, dat je gewoon dom bent?
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef koemleit het volgende:
verkapt ik-ben-stoer-want-ik-blow topic
toetsenbord, like duh!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Ik gok op toetsenbord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een tobo?
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is nerdstuff, net als graka en mobo enzo![]()
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terugquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Serieus he, ik dacht dat tobo een surinaams woord voor jonko was ofzo
wehehehehquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent echt dom hequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja swa ik space hem nog dik van die boterham met pindakaas van 10 minuten terug![]()
zijn en fuwakka woorden voor boterham? botohamma ofzo?
neuh daar is weinig slang aan idd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he. Woorden zoals graka, tobo en mobo zijn jargon. Daar is nix slang aan
![]()
Mnee. Mijn tarrels hebben zelfs een hogere Steven Seagal gehalte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...
Hier ging het al fout ...... stoer knulletjequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef Nawien het volgende:
Jaa ik zat dus ff een blow te roken
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon domquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier ging het al fout ...... stoer knulletje
![]()
Comma of komma? Wie was er ook weer dom?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon dom![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Comma of komma? Wie was er ook weer dom?
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je commaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit volgens mij op elk toetsenbord nog een < boven je comma. Je bent gewoon dom![]()
Ik vind je ook dom.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je comma![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus? Dan zou er geen vuiltje op kunnen zitten? en ik begin niet eens over je comma![]()
Je hebt het tog mis helaasquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt
Tjah lullig iemand aanvallen en dan zelf zoiets posten
![]()
Ik vindt Nawien ook een wannabe popi-jopie met z'n wieriequote:
Ik een wannabequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik vindt Nawien ook een wannabe popi-jopie met z'n wierie
Er staat me iets bij van een topic waarin je ook al zo hard afgaf op iedereen en je superieur voelde aan de nederlandse mensch...quote:Op zondag 24 september 2006 04:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik een wannabeIk geef de richtlijnen aan kill
![]()
Ok, ik geef toe dat ik niet thuis ben in straattaal, maar heb je nou net een joint gerookt met iemand zijn string?quote:Op zondag 24 september 2006 04:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net zo'n tanga met wie ik had gesmoked, 'hey vuurwerk! ohnee, 't is de tram'![]()
![]()
.
Nee, met een chickyquote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe dat ik niet thuis ben in straattaal, maar heb je nou net een joint gerookt met iemand zijn string?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef Nawien het volgende:
Jaa ik zat dus ff een blow te roken en wat te leren en op een gegeven moment zie ik iets op mijn toetsenbord liggen. Dus ik denk wat is dat nou? Dus ik probeer het weg te vegen maar het ging niet. Dus een beetje krabben, maar dat hielp ook niet. Toen ik dacht van "laat maar hangen" realiseerde ik mij dat ik de komma weg probeerde te krassen![]()
daar ga je al, dat denken doet je niet zo goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat lukt me uitstekend.quote:Op zondag 24 september 2006 09:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daar ga je al, dat denken doet je niet zo goed![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 10:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat lukt me uitstekend.
oh ik zie nu pas dat jij die knul bent waar ik een topic van sloot, vandaar dat je me nu in elk topic volgt en quote
Whehe das ook zo een actiequote:Op zondag 24 september 2006 05:57 schreef oshiro het volgende:
Ja de F5 toets van mij is dus afgesleten en dus stond er alleen nog een 5 en toen wilde ik dus F5-en en toen drukte is dus op de 5 () en dat werkte niet en toen flashte mijn toetsenbord dus ook enzeau
Combinatie van beide. Vaak alleen en relaxte oudersquote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef XiChico het volgende:
Ben jij altijd alleen thuis, of heb je hele chille ouders?
Ja en dan die fles kapot slaan en in je aarsch duwen. Heerlijk die pijn die jij dan moet hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 13:54 schreef vamos1 het volgende:
conclusie: Je kan niet tegen drugs...ga je nu maar weer overstappen op de breezer?
Das het Nederlandse woord ja. Maar dat klinkt vind ik voor geen meter. Alsof je iets bottled ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 11:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
geflest bedoel je
het hele woord geflashed is niets meer dan een niet bestaande fonetische (of zoiets) schrijfwijze van het woord geflest, met marokkaanse tongvalquote:Op donderdag 28 september 2006 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das het Nederlandse woord ja. Maar dat klinkt vind ik voor geen meter. Alsof je iets bottled ofzo![]()
je vader zegt net dat hij 7 !!!! klappen op je billen gaat geven...quote:Op zondag 24 september 2006 04:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik een wannabeIk geef de richtlijnen aan kill
![]()
hehe, dat denk ik niet. Ik zei dat al voordat de rel rondom marokkanen uberhaupt was opengebroken. Dat is zo een 12 - 14 jaar geledenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
het hele woord geflashed is niets meer dan een niet bestaande fonetische (of zoiets) schrijfwijze van het woord geflest, met marokkaanse tongval
Maar okee. Hard terugflashen!
Nee, wat hij daarmee bedoelt is dat iedereen die mijn aanvalt 7 tarzans anaal krijgt toegediend. Mijn pa is coolquote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef SlyTraX het volgende:
[..]
je vader zegt net dat hij 7 !!!! klappen op je billen gaat geven...
[afbeelding]
Ja ik heb het ook over een jaar of 15 geleden... En het is gewoon 'geflest' met marokkaanse tongvalquote:Op donderdag 28 september 2006 11:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
hehe, dat denk ik niet. Ik zei dat al voordat de rel rondom marokkanen uberhaupt was opengebroken. Dat is zo een 12 - 14 jaar geleden![]()
Wat ben ik tog mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 12:02 schreef SlyTraX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
IM WITH STUPID!
Mja nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook over een jaar of 15 geleden... En het is gewoon 'geflest' met marokkaanse tongval
Ik zal je niet missen, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hee! Je bent een boeler!
Ik split 'm
Laters.
Hoe voelt dat nou? Stoer doen mbv je muis en toetsenbord?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef GoldFinch het volgende:
Wat een nerd die nawien
dat doe jij toch ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Stoer doen mbv je muis en toetsenbord?![]()
Als jij dat stoer vindt ben jij vast een bleke nerd op een zolderkamer die nooit buiten komt. Blowen is normaal, net als bieren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:09 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
dat doe jij toch ook. "OOo net een flinke blow gedraait kijk hoe stoer ik ben" nerdje.
Ik denk niet dat een dergelijke confrontatie het niveau zal overstijgen van krabben, bijten, knijpen en hysterisch gillen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinders.... doen we beide even niet zo stoer .....
als jullie het uit willen vechten doe ff via mail een grasveldje afspreken waar jullie elkaar even de oren wassen!
Gelukkig is denken niet een van je sterkste punten, gezien je replyquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een dergelijke confrontatie het niveau zal overstijgen van krabben, bijten, knijpen en hysterisch gillen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs zonder te blowen steek ik kwa stoerheid boven de gemiddelde mensch uit, duss...
hij komt niet eens opdagenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou wanneer gaan jullie vechten... en wie komt het filmen want ik wil het wel zien
Vechten? Wie heeft het daar over? Waarom zou ik willen vechten met hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou wanneer gaan jullie vechten... en wie komt het filmen want ik wil het wel zien
Als ik het nut ervan inzag had ik je ook lens geslagen met je grote bekquote:
Er zal niet veel te zien zijn. Ik neem me boksbeugel mee. Sla em ontiegelijk hard op ze smoel en dan ga ik weer. Althans dat zou ik doen als het zo ver zou komen. Gelukkig weet ik dat ik daar alleen maar mee in de problemen kom, dus doe ik dat maar nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow ow ow ... jij bent echt een mietje he!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er zal niet veel te zien zijn. Ik neem me boksbeugel mee. Sla em ontiegelijk hard op ze smoel en dan ga ik weer. Althans dat zou ik doen als het zo ver zou komen. Gelukkig weet ik dat ik daar alleen maar mee in de problemen kom, dus doe ik dat maar niet![]()
Ik heb namelijk een boksbeugel met punten erop. Dan breek je niet alleen zijn kaak, maar verneuk je ook ze gezicht
en met een beetje pech sla je hem dood......quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er zal niet veel te zien zijn. Ik neem me boksbeugel mee. Sla em ontiegelijk hard op ze smoel en dan ga ik weer. Althans dat zou ik doen als het zo ver zou komen. Gelukkig weet ik dat ik daar alleen maar mee in de problemen kom, dus doe ik dat maar niet![]()
Ik heb namelijk een boksbeugel met punten erop. Dan breek je niet alleen zijn kaak, maar verneuk je ook ze gezicht
Jaaa oooh wat ben ik bang. Nee debiel, het is zo ontzettend kansloos om het uit te vechten. Er valt trouwens nix uit te vechten en die mentaal gestoorde zit er echt op te aasen. Nou dan kan je het krijgen tog? Alleen niet zeiken achterafquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow ow ow ... jij bent echt een mietje he!
ja ik ben bang dat hij me anders slaat... ik neem me boksbeugel mee...
word eens een keer een echte kerel!
ja ik ben bang dat ik niet kan winnen... ik rij hem wel omver met mijn auto
kansloos
Met een beetje pech ja. Hij zou alleen niet de eerste zijn die daar klappen mee krijgt, dus ik weet echt wel hoe ik moet slaan ermee om hem even te laten zien dat je niet zomaar een grote bek moet hebben. Ik heb best lang vechtsporten gedaan namelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en met een beetje pech sla je hem dood......
kijk in mijn ogen ging het topic zo:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaaa oooh wat ben ik bang. Nee debiel, het is zo ontzettend kansloos om het uit te vechten. Er valt trouwens nix uit te vechten en die mentaal gestoorde zit er echt op te aasen. Nou dan kan je het krijgen tog? Alleen niet zeiken achteraf![]()
HAha in mijn ogen ging het anders.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk in mijn ogen ging het topic zo:
jij zegt iets heel doms ( haha ik heb trouwens wel eens hetzelfde gehad... echt kansloos van ons)
hij zegt : jezus je bent dom
jij zegt: hou je bek internet gangster ( kortom... dat durf je niet te zeggen als je voor me staat.. waarom niet? ik denk dat er een stukje fysieke dreiging de oorzaak is.)
hij zegt: tsss ik kan je hebben
ik zeg: nou wanneer gaan jullie knokken?
jij zegt: hoezo knokken ik wil niet vechten
jij zegt: ik neem me boxbeugel mee en breek zn schedel
ik zeg: vechten met wapens is voor huilies
jij zegt: Barra je bent een debiel!
ik zeg: je moeder!
en daarna geven we elkaar een knuffeltje en een kusje en is alles weer over!
als je echt bijna zwarte band hebt weet je dat je daar veel meer aan hebt dan aan een boksbeugel...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Met een beetje pech ja. Hij zou alleen niet de eerste zijn die daar klappen mee krijgt, dus ik weet echt wel hoe ik moet slaan ermee om hem even te laten zien dat je niet zomaar een grote bek moet hebben. Ik heb best lang vechtsporten gedaan namelijkHad bijna de zwarte band
Maar ik wil niemand doodmaken, sterker nog ik ben niet zo een vechter. Ik praat dingen liever uit.
Kwa techniek ja, maar als je snel 1 harde klap wilt uitdelen kan je dat mooi met de boksbeugel. Als ik de "vechtsport" technieken gebruik ben je denk ik verder van huis. Dan breek je namelijk ook dingen, die wel vervelender zijn als je kaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je echt bijna zwarte band hebt weet je dat je daar veel meer aan hebt dan aan een boksbeugel...
dingen uitpraten is goed.. maar dan moet je wel constructief bezig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nawien je hebt er nog steeds niks van geleerd, hè? Altijd maar denken dat mensen je persoonlijk aanvallen.
Ik lach echt de ballen uit m'n broek om de reacties van jou.Heet je toevallig in het echt Johnny?
Ok, hoe noem jij dit: "Wat een nerd die nawien", dit is persoonlijk en ook wel bekend als op de man spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch ook dat je lacht. Ik maak dingen op een leuke confronterende manier duidelijk
Still Pimpin' .. Ahaaight
Niet echt, meer de triestheid ervan maakt me aan het lachen. Jongen, juist dat jij dat soort aanvallen serieus neemt, toont aan dat jij je erg druk maakt hoe mensen over je denken. Zou jij in 't echt ook reageren als ik je een bleekscheet noem? Nee, want je bent niet blank. Dus, waarom reageer je op zo'n aantijging?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ok, hoe noem jij dit: "Wat een nerd die nawien", dit is persoonlijk en ook wel bekend als op de man spelen.
Logisch ook dat je lacht. Ik maak dingen op een leuke confronterende manier duidelijk![]()
als je een topic opent gaan mensen er op reageren.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ok, hoe noem jij dit: "Wat een nerd die nawien", dit is persoonlijk en ook wel bekend als op de man spelen.
Logisch ook dat je lacht. Ik maak dingen op een leuke confronterende manier duidelijk![]()
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je een topic opent gaan mensen er op reageren.....
als je daar niet tegen kan moet je geen topics openen
Ok dan mail ik je nu mijn adresquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als ik het nut ervan inzag had ik je ook lens geslagen met je grote bek
Ik neem het niet serieus. Ik reageer erop. Als je nergens op reageert heb je op een forum nix te zoeken of wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet echt, meer de triestheid ervan maakt me aan het lachen. Jongen, juist dat jij dat soort aanvallen serieus neemt, toont aan dat jij je erg druk maakt hoe mensen over je denken. Zou jij in 't echt ook reageren als ik je een bleekscheet noem? Nee, want je bent niet blank. Dus, waarom reageer je op zo'n aantijging?
Er is trouwens niks confronterends aan jouw manier van discussiëren, het is eerder hopeloos.
"Kijk mij en m'n boksbeugel, ik heb er eerder al iemand mee in elkaar geslagen!"![]()
Inderdaad, en de bedoeling is om ONTOPIC te reageren. Daar voldoet 75% van de reacties niet aan. Ik kan de stelling ook omdraaien. Als je niet ontopic kan reageren, reageer dan niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je een topic opent gaan mensen er op reageren.....
als je daar niet tegen kan moet je geen topics openen
Dude, je doet net alsof iedereen hier de pik op je heeft. Oké, nu ondertussen wel ja. Je kunt nu geen topic meer openen in ONZ zonder de volle laag over je heen te krijgen. Heb je helemaal aan je eigen ego te danken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus. Ik reageer erop. Als je nergens op reageert heb je op een forum nix te zoeken of wel?![]()
SUKKEL! Het is ONZ. Het percentage dat je noemt is nog redelijk goed voor ONZ. Newbie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Inderdaad, en de bedoeling is om ONTOPIC te reageren. Daar voldoet 75% van de reacties niet aan. Ik kan de stelling ook omdraaien. Als je niet ontopic kan reageren, reageer dan niet.
HET TOPIC GAAT TOCH OVER JOU!?!!!!?!?!?!? WTF!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Inderdaad, en de bedoeling is om ONTOPIC te reageren. Daar voldoet 75% van de reacties niet aan. Ik kan de stelling ook omdraaien. Als je niet ontopic kan reageren, reageer dan niet.
Weer een invulling. Zo doe ik helemaal niet. En ook al zou dat zo zijn, dat zou me aan reet roestenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dude, je doet net alsof iedereen hier de pik op je heeft. Oké, nu ondertussen wel ja. Je kunt nu geen topic meer openen in ONZ zonder de volle laag over je heen te krijgen. Heb je helemaal aan je eigen ego te danken.
Als je niet tegen kritiek kan heb je op de wereld niks te zoeken!
Dag Nawien!
![]()
Ah we beginnen met waardeoordelen, dit strookt niet met je eerdere betoog. Hoofdstukje tegenstrijdigheden waar ik het over hadquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
SUKKEL! Het is ONZ. Het percentage dat je noemt is nog redelijk goed voor ONZ. Newbie.
Nee, het topic gaat over wat voor actie ik had. Die actie hoort thuis in ONZ en alleen in ONZ. Hopelijk is het nu duidelijk voor jequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HET TOPIC GAAT TOCH OVER JOU!?!!!!?!?!?!? WTF!!!!
Jezus man, je bent echt onverbeterlijk. Begrijp nou eens dat ik godverredomme niks tegen je heb. Ik probeer je godverredomme niet de volle laag te geven. Achterlijke kutallochtoon! Nu heb je me wel pissed weten te krijgen. God, laat me raden, heb je MAVO/VMBO gedaan? Zo traag van begrip, jezus.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weer een invulling. Zo doe ik helemaal niet. En ook al zou dat zo zijn, dat zou me aan reet roesten![]()
Het verschil tussen kritiek en persoonlijk worden is jou, gezien je reply ook onduidelijk. Als je dit trouwens de volle laag noemt, ben je weinig gewend. De posts barsten van de aannames/tegenstrijdigheden en weet ik wat nog meer. Als je mij de volle laag wilt geven moet je wel beter je best doen![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ah we beginnen met waardeoordelen, dit strookt niet met je eerdere betoog. Hoofdstukje tegenstrijdigheden waar ik het over had![]()
Kutgrap met je matige toetsenbord. Haha. Ga nou maar weer naar KLB, je hebt geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, het topic gaat over wat voor actie ik had. Die actie hoort thuis in ONZ en alleen in ONZ. Hopelijk is het nu duidelijk voor je![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, het topic gaat over wat voor actie ik had. Die actie hoort thuis in ONZ en alleen in ONZ. Hopelijk is het nu duidelijk voor je![]()
OMFG IK HEB HET NIET OVER JOU. IK HEB HET OVER DE ALGEMENE REACTIES HIER. Ik hoop dat het duidelijk is, ik heb ook nix tegen jou ofzo. Jammer dat je zo makkelijk pissed ben. Maarja, dat zegt weer wat over jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jezus man, je bent echt onverbeterlijk. Begrijp nou eens dat ik godverredomme niks tegen je heb. Ik probeer je godverredomme niet de volle laag te geven. Achterlijke kutallochtoon! Nu heb je me wel pissed weten te krijgen. God, laat me raden, heb je MAVO/VMBO gedaan? Zo traag van begrip, jezus.![]()
Pfff, ik hoop serieus dat je ergens onder een trein valt, de wereld is echt beter af zonder jou.![]()
Stilzwijgend akkoord gaan, of geef je mij ongelijk en kan je dat aantonen?quote:
jaa ik weet wel dat ik lief ben hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch ben je wel lief hoor....
maar af en toe ook een beetje dom!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, ik word namelijk helemaal niet makkelijk pissed. Je zegt wel degelijk dat je mijn reacties niet lust. En dat terwijl ik je probeer te behoeden voor fouten. Wat voor reactie krijg ik daarop van jou? - "Toon het maar eens aan, bewijs het maar eens."quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMFG IK HEB HET NIET OVER JOU. IK HEB HET OVER DE ALGEMENE REACTIES HIER. Ik hoop dat het duidelijk is, ik heb ook nix tegen jou ofzo. Jammer dat je zo makkelijk pissed ben. Maarja, dat zegt weer wat over jou![]()
Enne ik ben half NL dus een allochtoon ben ik per defintie niet
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Stilzwijgend akkoord gaan, of geef je mij ongelijk en kan je dat aantonen?
Niet makkelijk pissed? Zo zie ik dat wel. Ik heb weinig hoeven doen om je zover te krijgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, ik word namelijk helemaal niet makkelijk pissed. Je zegt wel degelijk dat je mijn reacties niet lust. En dat terwijl ik je probeer te behoeden voor fouten. Wat voor reactie krijg ik daarop van jou? - "Toon het maar eens aan, bewijs het maar eens."
Wat de fuk man, je bent echt een stakker.![]()
Want? Deze "allochtoon" maakt het jou er moeilijk mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Allochtonen moeten van clichés afblijven.
![]()
nee ik ben het niet met je eens...maar als ik nu met een argument kom lul je er weer overheen omdat je niet op mijn argument ingaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
jaa ik weet wel dat ik lief ben hoor![]()
En je noemt mij dom omdat je geen zin hebt om toe te geven dat ik weer een punt heb?![]()
Het besbetreffende stukje:
[..]
Hopeloos, ik geef het op. Misschien was het beter geweest als je goed was opgevoed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niet makkelijk pissed? Zo zie ik dat wel. Ik heb weinig hoeven doen om je zover te krijgen![]()
Lief dat je je om mij bekommert maar ik kan voor mezelf zorgen, daar heb ik echt geen ander voor nodig
Het is geen toeval zeker dat je geenstijl als voorbeeld neemt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben het niet met je eens...maar als ik nu met een argument kom lul je er weer overheen omdat je niet op mijn argument ingaat.
kijk neem dit als voorbeeld:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/017990.html
als je de reacties daaronder leest gaat het ook niet over een citta....
maar het is wel ontopic.
want wat moeten we zeggen over een komma die je eraf probeerde te krabben?
dan krijg je 100 posts met : "is het gelukt?"
PS je gaat zelf ook onwijs offtopic dan in je eigen topic
Nee, deze (kut)allochtoon is frustrerend. Er valt niet met je te praten of je trekt alweer een doos clichés open. Je zeurt wel dat ik nooit op je argumenten in ga, maar volgens mij heb je nog nooit gereageerd op mijn stelling+vele lappen argumentatie over jouw egocentrisme. Praat je daar eerst maar eens onder uit, gebruinde vriend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Want? Deze "allochtoon" maakt het jou er moeilijk mee?
ik ben goed opgevoed. Zeer laf dat je het je er zo makkelijk mee afmaakt. Kan je inhoudelijk nog iets toevoegen of blijf je gissen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hopeloos, ik geef het op. Misschien was het beter geweest als je goed was opgevoed.
Je bent niet goed opgevoed. Lees je eigen posts maar eens. Goed opgevoed zijn is ook onderscheid kunnen maken tussen persoonlijke aanvallen en onzin. Tevens betekent het ook dat je weet dat niet alles om jou alleen draait.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
ik ben goed opgevoed. Zeer laf dat je het je er zo makkelijk mee afmaakt. Kan je inhoudelijk nog iets toevoegen of blijf je gissen?
Weet je man, ga een inburgeringscursus doen ofzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
ik ben goed opgevoed. Zeer laf dat je het je er zo makkelijk mee afmaakt. Kan je inhoudelijk nog iets toevoegen of blijf je gissen?
truequote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Weet je man, ga een inburgeringscursus doen ofzo.
En ga thuis de Koran lezen en Allah aanbidden maar laat ons met rust want je loopt zelf te kankeren dat wij persoonlijk worden.
Jij bent degene die erin doorgaat, jij wil steeds confronteren.
Als je het vervelend vind zit er zo'n geel bordje met een ! teken, klik erop en topic word gesloten.
Allah en daa rmee basta
ach weet je ik wordt moe van kindjes die doordrammen en gelijk proberen te hebben of altijd het laatste woord willen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die ZaadSnor van je levert puik werk.![]()
![]()
Klopt, ik snap ook niet waarom hij reageert op die posts tegen hem. Het is ONZ en daarin moet je gewoon niet serieus zijn. Als ik hem dat probeer duidelijk te maken probeert hij me te 'dissen'. (Ik zeg dissen want zo noemt hij het waarschijnlijk.)quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:49 schreef Bilbao het volgende:
[..]
ach weet je ik wordt moe van kindjes die doordrammen en gelijk proberen te hebben of altijd het laatste woord willen.
En als hij zo is om dingen uit te praten wil ik wel naar Den Haag komen om deze trauma samen te verwerken.
(ik bied hem steun)
Goed, iemand die op basis van een paar posts kan concluderen dat de opvoedende partij gefaald heeft is imho geen discussie waard wegens kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent niet goed opgevoed. Lees je eigen posts maar eens. Goed opgevoed zijn is ook onderscheid kunnen maken tussen persoonlijke aanvallen en onzin. Tevens betekent het ook dat je weet dat niet alles om jou alleen draait.
Ik weet precies welke reacties jij had willen hebben op dit topic. Zoiets als:
![]()
![]()
Haha! Geflashed! ROFL! en LollerEinzZweiDreiPolizei!1111!!!11
![]()
Helaas voor jou, maar jij bezit niet de potentie om dat soort topics te maken. Zelfs in KLB word je amper serieus genomen dus ga lekker vissen ofzo. Dus slik die reacties en hou je ego eens in toom.
Zoals eerder gezegd is in deze topic: Als je er niet tegenkan START DAN GEEN TOPICquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook niet waarom hij reageert op die posts tegen hem. Het is ONZ en daarin moet je gewoon niet serieus zijn. Als ik hem dat probeer duidelijk te maken probeert hij me te 'dissen'. (Ik zeg dissen want zo noemt hij het waarschijnlijk.)
Chickening out? Doe nou niet de hele tijd hetzelfde. Je blijt maar roepen dat ik kortzichtig ben, te weinig 'bewijs' heb. Kijk gewoon eens naar wat je aan het doen bent. Zegt genoeg, dunkt mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Goed, iemand die op basis van een paar posts kan concluderen dat de opvoedende partij gefaald heeft is imho geen discussie waard wegens kortzichtigheid.
Ik heb geen imburgeringscursus nodig, waar basseer je dat op? De Koran en Allah zijn ook nix voor mij gezien het feit ik niet geloof. En IK ben niet degene die doorgaat, iemand kickte dit topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Weet je man, ga een inburgeringscursus doen ofzo.
En ga thuis de Koran lezen en Allah aanbidden maar laat ons met rust want je loopt zelf te kankeren dat wij persoonlijk worden.
Jij bent degene die erin doorgaat, jij wil steeds confronteren.
Als je het vervelend vind zit er zo'n geel bordje met een ! teken, klik erop en topic word gesloten.
Allah en daa rmee basta
het geeft je zeker een kick om aangevallen te voelen of een weerwoord krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb geen imburgeringscursus nodig, waar basseer je dat op? De Koran en Allah zijn ook nix voor mij gezien het feit ik niet geloof. En IK ben niet degene die doorgaat, iemand kickte dit topic![]()
En ik vind het niet vervelend hoor. Ga vooral door![]()
Pink je daar een traantje uit je ooghoek?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb geen imburgeringscursus nodig, waar basseer je dat op? De Koran en Allah zijn ook nix voor mij gezien het feit ik niet geloof. En IK ben niet degene die doorgaat, iemand kickte dit topic![]()
En ik vind het niet vervelend hoor. Ga vooral door![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pink je daar een traantje uit je ooghoek?![]()
Dus ik ben de enige die reageert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:43 schreef Bilbao het volgende:
En deze topic begon over je toetsenbord maar het is ondertussen een topic over respect hebben voor elkaar.
En wie gaat erin door?
NAWIEN.
Ik denk dat je ook niet op school goed hebt opgelet want daar leer je ook om elkaar te respecteren.
(tenzij je op een termiete, oeps, islamietenschool hebt gezeten)
Maar man trek het je niet aan en zoek een leven.
nee..... ga er nu eens inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is geen toeval zeker dat je geenstijl als voorbeeld neemt?Dat is zeker de enige site waarmee jij je argument kan bekrachtigen?
Ik ben aan het werk, ik kan niet full time fokken. En nee ik kan om 13:30 niet op het station zijn. Ik ben pas om 17:00 vrij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Bilbao het volgende:
Je bent wel stil opeens.
Goed zo wees bang en zie je domme fouten maar in.
En ik zie dat je in Den Haag woont.
Dat komt mooi uit, ik ook ik moet vanmiddag toch naar Mediamarkt om een 1TB HDD te kopen.
Dus mischien kan jij om 13:30 op station perron I zijn?
Dan zullen we zien of jij zo stoer bent.
Dan kunnen we lekker met een bakkie leut over deze traumatiserende topic praten
Waar zeg ik impliciet dat ik er niet tegen kan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:52 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is in deze topic: Als je er niet tegenkan START DAN GEEN TOPIC
De reden dat ik dat blijf roepen is omdat jij je zo blijft gedragen. Nogal wiedes dan hequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Chickening out? Doe nou niet de hele tijd hetzelfde. Je blijt maar roepen dat ik kortzichtig ben, te weinig 'bewijs' heb. Kijk gewoon eens naar wat je aan het doen bent. Zegt genoeg, dunkt mij.
Als ik frustrerend ben, reageer je tog niet? Maar ergens lukt dat je niet. Over zwakheden gesprokenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, deze (kut)allochtoon is frustrerend. Er valt niet met je te praten of je trekt alweer een doos clichés open. Je zeurt wel dat ik nooit op je argumenten in ga, maar volgens mij heb je nog nooit gereageerd op mijn stelling+vele lappen argumentatie over jouw egocentrisme. Praat je daar eerst maar eens onder uit, gebruinde vriend.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:57 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
Hij rent nu naar zijn moeke omdat hij het niet aankan.
OH DIE TRAUMA ME REPUTATIE IK GA DOOD (aan *****)
Euh nee, helaas daar kick ik niet opquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:54 schreef Bilbao het volgende:
[..]
het geeft je zeker een kick om aangevallen te voelen of een weerwoord krijgen.
Damn jij bent echt zielig.
SLOTJE
Toepasselijk voor jou, http://www.gaylife.comquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef Bilbao het volgende:
Toepasselijk voor Nawien:
http://www.core-hosting.eu/Got no Life.mp3
Omdat jij altijd het laatste woord wil hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Zoals eerder gezegd, daar is veel meer voor nodig. Snap nu dan dat jullie zelfs met ze 4en 5en, mij de mond niet eens kunnen snoeren![]()
Sorry vriend,quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Toepasselijk voor jou, http://www.gaylife.com![]()
Echt, wat wil je daarmee bereiken, en je noemt mij triest![]()
Jaa, maar met woorden kan je het niet afquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Omdat jij altijd het laatste woord wil hebben.
Maar als ik je mond wil snoeren zal het me zeker lukken.
Maar die mogelijkheid wil ik niet toepassen.
http://www.core-hosting.eu/listen/
Ik vind je daar neit stoer door hoor maar hoogstpersoonlijk zielig omdat je daarmee op de koop looptquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaa, maar met woorden kan je het niet af
Ik kan ook iemand letterlijk de mond snoeren, maar das geen kunst. Zoals je eerder had gelezen heb ik lang vechtsporten gedaan + een boksbeugel![]()
Een kutmongool? even relatieveren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef Bilbao het volgende:
Echt zo'n kutmongool ben je.
Altijd gelijk proberen te hebben.
Maar je bent te bang op mijn oude post te reageren:
KOM 13:30 NAAR DEN HAAG CS PERRON I
Als je zo stoer denkt te zijn om mensen neer te raggen.
Dan heb je aan mij de verkeerde
Egotripper.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaa, maar met woorden kan je het niet af
Ik kan ook iemand letterlijk de mond snoeren, maar das geen kunst. Zoals je eerder had gelezen heb ik lang vechtsporten gedaan + een boksbeugel![]()
Ik zeg ook niet dat het stoer is, iets wat geen kunst is is namelijk niet stoerquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:15 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Ik vind je daar neit stoer door hoor maar hoogstpersoonlijk zielig omdat je daarmee op de koop loopt
Jij begon met dreigen vriend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een kutmongool? even relatieveren.
Ik ben aan het werk en een of ander hyperactief mannetje wilt matten bij centraal. Ik heb hier geen behoefte aan en IK ben de kutmongool.
Aha![]()
1 woord, provoceren. Het werkt welquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Egotripper.
De mond snoeren op het internet gaat niet, iedereen kan gewoon door blijven posten. Zeker als het op een dergelijk niveau gaat. Wat een newbie ben je toch ook. Je komt hier aan in Januari en je hebt al een hoop mensen tegen je. Wat denk je dat je aan het doen bent?
Je vindt jezelf wel stoer met je boksbeugel, zwarte band, geile kop en praatjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het stoer is, iets wat geen kunst is is namelijk niet stoer![]()
1 tip voor je LE-ZEN, en dan vooral tussen de regels door
Die geld dan voor ons beiden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het stoer is, iets wat geen kunst is is namelijk niet stoer![]()
1 tip voor je LE-ZEN, en dan vooral tussen de regels door
Allochtonen werken niet. Hij zit gewoon thuis uitkering te trekken en dat noemt hij werk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Jij begon met dreigen vriend.
dus dan moet je ook op de blaren voor zitten.
En jij werkt?
Wat doe jij dan op FOK! je houd je dan niet bezig met je werk
EUhm ik begon niet met dreigen hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Jij begon met dreigen vriend.
dus dan moet je ook op de blaren voor zitten.
En jij werkt?
Wat doe jij dan op FOK! je houd je dan niet bezig met je werk
Sorry maar die kop vind ik neit geil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel stoer met je boksbeugel, zwarte band, geile kop en praatjes.
nee dat laat ik aan anderen overquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel stoer met je boksbeugel, zwarte band, geile kop en praatjes.
En waarom provoceer je zo graag? Heb je geen leven ofzo? Wij willen gewoon een relaxte ONZ sectie en jij loop het met je botte allochtonenkop te verzieken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
1 woord, provoceren. Het werkt wel![]()
Hij vindt 'm zelf geil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Sorry maar die kop vind ik neit geil.
nawien
Geile kop van Nawien
Ego
Boksbeugel
Bijna zwarte band
Laatste woord hebben
Zo zo nu ben je stoer, ik heb ook een leidingevende functie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
EUhm ik begon niet met dreigen hoor![]()
Wederom mijn tip voor je. Enne ik kan Fokken omdat ik teamleider ben. Ik heb mensen onder me die het werk uitvoeren. Ik moet er alleen voor zorgen dat het goed gebeurd
![]()
Weer opscheppen dat je teamleider bent. Van de fukking kindercrèche, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
EUhm ik begon niet met dreigen hoor![]()
Wederom mijn tip voor je. Enne ik kan Fokken omdat ik teamleider ben. Ik heb mensen onder me die het werk uitvoeren. Ik moet er alleen voor zorgen dat het goed gebeurd
![]()
LISTEN: http://www.core-hosting.eu/listen/quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En waarom provoceer je zo graag? Heb je geen leven ofzo? Wij willen gewoon een relaxte ONZ sectie en jij loop het met je botte allochtonenkop te verzieken.
Doet het niet. (In Firefox iig)quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:20 schreef Bilbao het volgende:
[..]
LISTEN: http://www.core-hosting.eu/listen/
http://www.core-hosting.eu/Got no Life.mp3quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doet het niet. (In Firefox iig)
Haha, klopt zo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef Bilbao het volgende:
[..]
www.core-hosting.eu/Got no Life.mp3
Tja, het is gewoon grappig he. Ik ben ook niet de enige, ik ken meer van die typesquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En waarom provoceer je zo graag? Heb je geen leven ofzo? Wij willen gewoon een relaxte ONZ sectie en jij loop het met je botte allochtonenkop te verzieken.
Denk jij dat maar lekker he, dan krijg ik aan het einde van de maand netjes mijn salaris als teamleider zijndequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:22 schreef Bilbao het volgende:
En als je teamleider bent, heb je het veel te druk met mensen leiden dus heb je geen tijd op FOK!
Maar volgens mij leid jij je familie waar ze uitkeringen moeten aanvragen en leid jij je oma en opa op kruispunten waar ze aanstekers moeten verkopen
begrijpend lezen blijft lastig hequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:20 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Zo zo nu ben je stoer, ik heb ook een leidingevende functie.
maar goed ik loop er niet mee op de koop.
Maar als je dat zo stoer vind.
Ik heb 950 mensen onder mij die ik op pad moet sturen
Denk jij dat maar lekke, like i carequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk gewoon dat hij hier zit te fok!ken omdat niemand van zijn allochtone vrienden hem nog moet met zijn gladde praatjes.
Nee duh, op die site ben je al uitgekeken uitgetrokken, maar dat wil nog niet zeggen dat je die voorkeur niet genietquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Sorry vriend,
Ik klik er niet op en ik heb de drang ook niet omdat ik er geen behoefte aanheb
![]()
Wow sexiej zou je baas leuk vinden, dingen doen die niets met het werk te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:01 schreef Nawien het volgende:
Ik reageer trouwens even niet. Heb een afspraak met een klant waarmee ik nog wat dingen moet afstemmen![]()
Ga jij nu maar vluchten en foto's maken he. Hou je nou maar bij je core business, om er wat jargon bij te gooienquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:35 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Wow sexiej zou je baas leuk vinden, dingen doen die niets met het werk te maken heeft.
Ik zou me maar geen gekke dingen in het hoofd halen finchy. Kan nare gevolgen hebben en dan heb ik het niet over mezelfquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef GoldFinch het volgende:
den haag om 17:00 dus
hahaah gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Sorry maar die kop vind ik neit geil.
nawien
Geile kop van Nawien
Ego
Boksbeugel
Bijna zwarte band
Laatste woord hebben
nou 17:00 DH Centraal ik zie je daar wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik zou me maar geen gekke dingen in het hoofd halen finchy. Kan nare gevolgen hebben en dan heb ik het niet over mezelf![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:22 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
nou 17:00 DH Centraal ik zie je daar wel!
nee nawientje niet terugkrabbelen nu, kom maar met je boksbeugel die je hebt en dan zien we wel verderquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Kom je uberhaupt wel eens op centraal om 17:00?Daar vind je niemand
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
nee nawientje niet terugkrabbelen nu, kom maar met je boksbeugel die je hebt en dan zien we wel verder
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
nee nawientje niet terugkrabbelen nu, kom maar met je boksbeugel die je hebt en dan zien we wel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |