die kwam ik gisteren tegen op een openingsfuif hier. Niks tieten, niks ass, en ze vroeg constant om een stem want dan kreeg je een handtekening(yaaay). Ik keek eens vies en ging door...quote:
Niet iedereen houdt van fat asses & dikke tieten hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
die kwam ik gisteren tegen op een openingsfuif hier. Niks tieten, niks ass, en ze vroeg constant om een stem want dan kreeg je een handtekening. Ik keek eens vies en ging door...
Is is een gulden middenweg he, tietjes van een 12 jarige en een flat reet vind ik zowat het non-vrouwelijkste dat er isquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van fat asses & dikke tieten hoor![]()
Er zitten wel 4-5 deftigere gevallen altijd tussen gelukkig, en de winnaar komt meestal uit die ja, maar om te zeggen "WAW", dat heb ik al in geen jaren meer gedaan. Maar waarom wordt die rest ook geselecteerdquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zit er niet eens een donker gekleurde miss bij, zoals hier altijd het geval is (en meestal nog wint ook)?
Waarom niet ? Zijn dan wel geen supermooie missen maar ik denk dat er maar weinig kerels zijn die deze dames het bed uit trappenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het zijn nou niet bepaald vrouwtjes om mee naar huis te nemen idd..
Psies!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zijn dan wel geen supermooie missen maar ik denk dat er maar weinig kerels zijn die deze dames het bed uit trappen
Weinig inderdaad, maar ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zijn dan wel geen supermooie missen maar ik denk dat er maar weinig kerels zijn die deze dames het bed uit trappen
Ja, dat noemen wij homo's.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weinig inderdaad, maar ze zijn er wel.
quote:
Proest , en dat zegt iemand met zo'n fotoboekquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het zijn nou niet bepaald vrouwtjes om mee naar huis te nemen idd..
Kieskeurig zijn is geen homo eigenschap, het ontbreken ervan is eerder een boeren eigenschap.quote:
Tja, jij hoeft ook niet onder de indruk te zijn van mij, liever niet juistquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Proest , en dat zegt iemand met zo'n fotoboek![]()
Als jij deze meiden het bed uittrapt, wil ik de meiden weleens zien die wel mogen blijven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kieskeurig zijn is geen homo eigenschap, het ontbreken ervan is eerder een boeren eigenschap.
Nou ik voel me niet sexueel aangetrokken tot deze vrouwen, heel spijtig voor mij. Ik heb wellicht een hoge norm voordat ik het bed induik met iemand en om te gaan stellen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik enkel naar uiterlijk kijk is pure onzin!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Als jij deze meiden het bed uittrapt, wil ik de meiden weleens zien die wel mogen blijven.
Natuurlijk, er zijn mannen die op dik, of oud, of wat dan ook vallen. Niets mis mee. Maar de gemiddelde gezonde man wijst deze meiden echt niet af.
Ik vind haar niet buitengewoon knap, wel een mooie vrouw, maar voornamelijk de uitstraling doet het hem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef Thelonious het volgende:
Laat dan een foto van een meid zien die jou wel sexueel aantrekt?
Ok dan!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind haar niet buitengewoon knap, wel een mooie vrouw, maar voornamelijk de uitstraling doet het hem.
[afbeelding]
Tsja, als ik ook homo was, zou ik ook niet met ze naar bed gaan nee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Calyptus het volgende:
Ik durf zeggen dat ik met geneen met die vrouwen naar bed zou gaan, ik vind ze totaal onaantrekkelijk (vooral de eerste, wtf is dat zeg...). Als ik ze in mijn bed zou aantreffe bel ik de flikken
Doe nu maar weer normaal!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, als ik ook homo was, zou ik ook niet met ze naar bed gaan nee.
Vanwaar die seksuele frustatie aan jouw kant?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe nu maar weer normaal!
Iedereen heeft een andere definitie van schoonheid, de 1 houdt van oppervlakkig mooi, de ander van inhoud en een derde van een combinatie van beiden. Dat jullie zo schreeuwerig zijn om iedereen homo te noemen is mijn inziens veel te voorbarig en als je zo´n kenner van homo´s bent moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Eens. En let wel, we hebben het hier over een missverkiezing. Ik had mooiere vrouwen verwacht, so sue me.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ik voel me niet sexueel aangetrokken tot deze vrouwen, heel spijtig voor mij. Ik heb wellicht een hoge norm voordat ik het bed induik met iemand en om te gaan stellen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik enkel naar uiterlijk kijk is pure onzin!
Whehehehehehe wat is haar naam? Kobus??quote:
Ach trek het je niet aan. Je kan er goed mee door als jij degene bent in je foboquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja, jij hoeft ook niet onder de indruk te zijn van mij, liever niet juist
En waar is die van jou?
edit: je bent een vrouw zie ik net
Vind je?quote:Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef Nerdmans het volgende:
Nou,
die derde in de OP is dus echt wel heeeel erg mooi hoor.
Daar wil ik wel eens n aast wakker worden hoor.
![]()
![]()
Meisje 2 en 3 zijn liefquote:
Nou, dan krijgen we nooit problemen als we ze gaan versieren.quote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vind je?
Die eerste is veel knapper man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |