thanks ik heb er erg mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kuttitel en wat een kutOPPerfect GD zeg ik
morgen liefjequote:Op zaterdag 23 september 2006 09:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen Hans.
quote:
Hoho ik ga die rommel echt niet downloaden, wou Kab ff laten weten dattie uit wasquote:
God moge mij verdoemenis brengenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef mordradead het volgende:
godverdomme
Oh ghut. Ik krijg nu direct in mijn hoofd dat chanty de gehele avond alleen maar f5 heeft lopen drukken wachtend tot hier weer wat werkt. Kleine meid die haar f5 knop heeft gemollesteerd vanavondquote:
Haha nee hoor. Zat een avondje te Zelda-enquote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh ghut. Ik krijg nu direct in mijn hoofd dat chanty de gehele avond alleen maar f5 heeft lopen drukken wachtend tot hier weer wat werkt. Kleine meid die haar f5 knop heeft gemollesteerd vanavondWas het leuk ?
correctquote:Op zondag 24 september 2006 09:46 schreef mordradead het volgende:
godverdomme wat is het vroeg
iddquote:Op zondag 24 september 2006 14:41 schreef taart het volgende:
goedemiddag, ik heb ook weer een hectische nacht gehad.![]()
Nummertje uno!quote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welk deel speel je P?
Prijzencircus FTW!quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, ik krijg zo een smsje 'Friends box voor 100 euro bij de V&D' en ik dus als een gek naar de V&D fietsen. Kom ik daar blijkt de aanbieding woensdag pas in te gaan
Nope, dat niet. Moest cadeautjes kopen voor vriendin van me en ik had mezelf ook voorgenomen niets anders te kopen, heb me er prima aan gehouden.quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Poit het volgende:
Nog wat leuks gekocht?
Ja gekkenhuis, kei druk daaroquote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prijzencircus FTW!
Hallo allemaal, mijn voeten doen pijn van al het struinen.
Zie antwoord hierboven! Geen cadeaus voor jou, tenzij je een meisje bent dat 21 wordt?quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja gekkenhuis, kei druk daaro
Wat heb je allemaal gekocht? Kadootjes voor mij toevallig?
Die leeftijd ben ik reeds lang geleden gepasseerd. Ik ben teleurgesteld.quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zie antwoord hierboven! Geen cadeaus voor jou, tenzij je een meisje bent dat 21 wordt?
Maar je bent dus wel een meisje?quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik reeds lang geleden gepasseerd. Ik ben teleurgesteld.
Die heb ik samen met V al een keer voor de PlayStation gekocht, ga ze niet nog een keer kopen.quote:Op zondag 24 september 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best een tof deel inderdaad, alleen het verbleekt een beetje bij deel IV die je ook op de GBA kan spelen.
Niet? Staat op VGP...quote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 oktober? Volgens mij klopt dat niet
mijn leven?!? wat doe je?!?quote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef peristilius het volgende:
HAHAHAHAHAHA!!!
quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
Anders heeft heel utrecht even geen internet/tv voor een uur of 5 lang
verloren zeker?quote:Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik tegen Bill Gates Halo 3 speeldeWat een nare droom was dat
Awwquote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
Verdorie 5x wakker gemaakt vanochtend
Ga er dan ook gewoon in ene uitquote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
Verdorie 5x wakker gemaakt vanochtend
kudos voor jou swaquote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef Poit het volgende:
* Poit aait iedereen over de bol met wakkerwordtproblemen...
gelukkig dat ik niet naar school ben geweestquote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
Anders heeft heel utrecht even geen internet/tv voor een uur of 5 lang
Ik merk echt geen verschil met een standaard potje FPS als ik speel hoorquote:
nog steedsquote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ligt het aan mij of is pokkeFOK! nog steeds zo traag?
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef Morthill het volgende:
Loopt hier prima, niet heel traag enzo
Zou geen gek idee zijn. Gewoon FOK tussen 01.00 en 04.00 afsluiten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, om 0u gaat FOK! altijd ff down
erm 8:57 is ook ochtend!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik was vanochtend internetloos. Dat zuigt.
ga ik ook nog krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:54 schreef peristilius het volgende:
Zit lekker in een werkcollege, SolidWorks is best okee Roy.
360 pagina'squote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, lekker... een zeurtopic
School
Ik zo net naar een leraar die ons opgedragen heeft om die interviews van 24u te houden.
Ik zo: Mja, ik heb dus al 20 minuten van het eerste interview verbatim verwerkt en ik zit al op vijf A4, is dat wel te doen?
Hij: Ja, zo moet het uiteindelijk.
Ik: Maar gast... als ik al vijf A4 heb voor 20minuten... dan, dan!![]()
![]()
Hij: Jot![]()
Ik:
Alle interviews moeten dus verbatim op A4 uitgewerkt worden, we hebben even uitgerekend... 15 A4 voor 1 uur interview... 15 x 24 = 360 pagina's!
Woooooot!
Maar ik ben rebels en ga dat niet doen, zeau!
Gelijk heb je.. Zover ik weet is kinderarbeid al lang geleden afgeschaft!quote:Maar ik ben rebels en ga dat niet doen, zeau!
je mot gewoon je teringsmoel houden!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn docent vandaag:
Euhm je heb 9 enquetes gedaan en ze hebben allemaal hetzelfde geantwoord?
Laat de rest van de enquetes dan maar zitten of je moet het leuk vinden, dat kan ook...
Whehe, herkenbaar, al lijkt MGS me ook tof.quote:
AL LIJKT MGS ME OOK TOF!? AL LIJKT MGS ME OOK TOF!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whehe, herkenbaar, al lijkt MGS me ook tof.
Mja, maar er zijn al 3 delen geweest, misschien tijd voor wat nieuws. Hoop dat dit de laatste wordt, ze mogen het nog even mooi afsluiten, maar daarna moeten ze stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
AL LIJKT MGS ME OOK TOF!? AL LIJKT MGS ME OOK TOF!!!MGS IS DE SHIT!!!
Dat zeg ik alleen bij beoordelingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef Roi het volgende:
[..]
je mot gewoon je teringsmoel houden!
Metal Gear Solid mogen ze van mij zo vaak uitbrengen als ze willen, als ze het verhaal maar zo geweldig houden als dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn al 3 delen geweest, misschien tijd voor wat nieuws. Hoop dat dit de laatste wordt, ze mogen het nog even mooi afsluiten, maar daarna moeten ze stoppen.
Bij ons doen ze dat soort dingen constant.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:19 schreef taart het volgende:
Bij ons in 't hoorcollege zat iemand sims 2 te spelen.
Toen ons elektrisch kookstel kapot was heb ik ons tosti ijzer als bakplaat gebruikt voor hamburgersquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:29 schreef peristilius het volgende:
hmm, worstenbroodje uit tostiapparaat is best lekker.
+3 inventief.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen ons elektrisch kookstel kapot was heb ik ons tosti ijzer als bakplaat gebruikt voor hamburgers
Prison Breakquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef Poit het volgende:
Oeh, wat blijft Prison Break toch een geniale serie![]()
Maar das niet zo vreemd, aangezien het eigenlijk gewoon een gril is. Een oven is het echter niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen ons elektrisch kookstel kapot was heb ik ons tosti ijzer als bakplaat gebruikt voor hamburgers
Bronquote:Holy shit, I think the developers of the game totally ripped off the idea of the game from the guys who proposed it in the Game Design-O-Rama section of Electronic Gaming Monthly, issue #203.
In case no one has that issue, here is the rundown on it. It was made up by Peter Kwarts and Bert Zuilhof, with a picture of Ross painting on the cover. The title is Bob Ross: The Game, and yes, it is a Revolution (Wii now) box.
The description they give it is:
"Finally, the killer-app launch title for Nintendo's 3D-pointer-equipped console can be revealed. Realize your dream of becoming a medicore landscape painter with the help of Afro-tastic PBS superstar Bob Ross. Learn to paint 'happy little trees, happy little clouds, and pretty little mountains,' all using Nintendo's freehand-style controller and optional palette attachment."
Ja, maar we hebben blijkbaar dus ook echt in de EGM gestaan, ik wil dat blad hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:10 schreef Chanty87 het volgende:
Zeau, helloKomt er één achter dat die gasten dat niet zelf hebben verzonnen.
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Chanty87 het volgende:
*downloadt de PDF...
Patserquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Chanty87 het volgende:
*downloadt de PDF...
Ik ben gewoon goedquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb het artikel(tje) gevonden trouwens
[afbeelding]
quote:@ peri; torrentlinkjes zijn toch verboden?Hij gaat alleen niet snel
Paupers met hun kutverbinding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ich oochquote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik weiger vandaag om goedemorgen te posten hierzo.
![]()
Zie ps2 topic voor impressies.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Doppertje het volgende:
Ik kom er net achter dat Okami al uit is.
Iemand hier 'm al gespeeld?
Van wie?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Roi het volgende:
Doen jullie allemaal mee aan de boycot van Douwe ?
Welke boycot?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Roi het volgende:
Hoi Laniboekje,quote:Op woensdag 27 september 2006 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag lieve GAM SC'ertjes van me.
Het gaat best productief vandaag op school.
Boycot? Douwe? Explain?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Hoi Laniboekje,
Wat leuk dat je een productieve dag gehad hebt vandaag op school?
Ik heb een gek vraagje! Doe jij ook mee aan de boycot van Douwe ? Al vele Fok!ers doen inmiddels mee!
LAAT HET ME MAAR WETEN![]()
Roi
iddquote:
Je moet mij boycotten omdat ik Roi heb gepwnd.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk wil het ook weten
Douwe is natuurlijk mordra, maar wat moet er geboycot worden
![]()
Okay. Dat ging dus net zo van: *PROEST! WTF MATE?!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:52 schreef mordradead het volgende:
Ik heb Roi gepwnd.... ik zou voor vandaag 12 uur een ganzenbord voor hem maken maar wegens omstandigheden (Problemen met Bassie & Adriaan) heb ik dat nagelaten, derhalve stond Roi om 12:30 uur voor gek op school omdat hij niets had.
BOYCOT MIJ DAAROM
Ik ga jou heus niet boycottenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je moet mij boycotten omdat ik Roi heb gepwnd.
Wie of wat is Douwe?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Roi het volgende:
Was wel mooie aanbieding.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vandaag iets leuks bij de Makro, ik hield een 129 delig bestekdoos op zn kop3 kwartier bezig geweest om alles weer netjes terug te leggen
!3cK p@sZsZ I0u D!e Qu0doWSZzszquote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef capibar het volgende:
H0Oii *OnE LuV*
Wii WeEt Wa@r Ik GrAtiZz WaLLp@pErz FoR Mii M0biLu TeL. K@n KrIJGuh???!!1/1?!!?!?
Pwnt..quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vandaag iets leuks bij de Makro, ik hield een 129 delig bestekdoos op zn kop3 kwartier bezig geweest om alles weer netjes terug te leggen
ICk PazZ U 2o0 KuD0wZ, N0w TeLL mE WhErE Ze B0mB iZz, 0w WaChT, WaAr K@n IcK Di AgTeRgRonD D0wnLoaDeN.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
!3cK p@sZsZ I0u D!e Qu0doWSZzsz
Jij bent goed manquote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik TiCk DiT GeWo0n ZeLf H0Or BaTtIE B0y!!!11!!!
maikuuul postte in je fobo ouwee! restecp!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik TiCk DiT GeWo0n ZeLf H0Or BaTtIE B0y!!!11!!!
Slaap zequote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kom even mededelen dat ik moe ben en dat ik een poging ga doen om te slapen.
Ciao!
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef mordradead het volgende:
Ik denk erover mijn kapsel te gaan millimeteren
Nee, dat is voor agresieve mensenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef mordradead het volgende:
Ik denk erover mijn kapsel te gaan millimeteren
Maar wat moet ik danquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat is voor agresieve mensenNiet voor jou Douwe
![]()
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Maar wat moet ik danik kan het niet eeuwig laten groeien
Ja, ik weet het, ik was laatst in Maastricht, maar ik kon de Brusselse Poort niet vindenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef taart het volgende:
[..]
maikuuul postte in je fobo ouwee! restecp!
Is goed.. Ik kom er zo aan meissiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kom even mededelen dat ik moe ben en dat ik een poging ga doen om te slapen.
Ciao!
LaWl ChAnTeRP@nTeR, JiJ BenT EgT Un MoDd@f0kKiNg PlAyaaaaquote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Is goed.. Ik kom er zo aan meissie![]()
![]()
Nou, als ik niet eens wakker ben geworden van je zal het wel niet boeiend zijn geweest.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef Poit het volgende:
Ik ben lekker tegen je aangekropen maar moest al weg toen je nog lag te slapen.. Je lag nog zo lekker dat ik je maar lekker heb laten liggen... Vanavond weer??![]()
![]()
Snap je het nou niet ofzo?!?!?! Ze wil gecopuleerd worden!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef Poit het volgende:
Ik ben lekker tegen je aangekropen maar moest al weg toen je nog lag te slapen.. Je lag nog zo lekker dat ik je maar lekker heb laten liggen... Vanavond weer??![]()
![]()
Een gemiddelde Hyves pagina ziet er zoiezo al niet uitquote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef taart het volgende:
wie weet er nog een oerlelijk slechte site? Zoek er een voor een presentatie.
Ik heb morgen 4 uur wiskunde.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Wat leukIk ben morgen de hele dag vrij
Vrijdag
![]()
geen kantinequote:Op donderdag 28 september 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Wat leukIk ben morgen de hele dag vrij
Vrijdag
![]()
Net als ik dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is dat nou voor gezeur dat jullie studentjes morgen vrij zouden hebben? Het zou niet mogen aangezien ik de godsganse dag college's kan gaan volgen morgen...
Je zou niet kunnen gaan, maar in mijn geval mis ik dan teveel.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat zullen wij daar eens aan gaan veranderen? Doe eens een voorstel?
In mijn geval krijg ik dan minpunten op mijn presentie en dan loopt mijn toegang tot het tentamen weer gevaar. Ook geen optie. Misschien moeten we gewoon de andere GAM SC'ertjes op een of andere manier naar school sturen, dan zijn we tenminste niet de enigen die een hele vrijdag op school zitten.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je zou niet kunnen gaan, maar in mijn geval mis ik dan teveel.
Iddquote:Op donderdag 28 september 2006 18:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen kantine
ook ik ben vrij maar moet toch naar school om project te maken![]()
ik werk morgen, mag dat ook?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In mijn geval krijg ik dan minpunten op mijn presentie en dan loopt mijn toegang tot het tentamen weer gevaar. Ook geen optie. Misschien moeten we gewoon de andere GAM SC'ertjes op een of andere manier naar school sturen, dan zijn we tenminste niet de enigen die een hele vrijdag op school zitten.
Dat mag ook, als je maar niet de hele dag vrij bent. In jouw geval ben je dat niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik werk morgen, mag dat ook?
Dat keur ik dan ook nog wel goed aangezien je een drukke dag hebt. Succes alvast met je sollicitatie!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb 11 uur sollicitatiegesprek bij de tpgen om 12 uur op school zijn om met een project bezig te gaan
en 's avonds moet ik werken
maar ik heb geen les
Ja maar de hondjes zijn heeeel erg drukquote:Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, Bernie.. vind ik niet meetellen. Honden uitlaten is namelijk iets leuks en dan mag je niet mee zeuren over een drukke dag.
Maar dat is juist leuk! Hondjesquote:Op donderdag 28 september 2006 18:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar de hondjes zijn heeeel erg druk![]()
We vertellen ze dat er op de Wii, PS3 en 360 te spelen valt en dan zetten we een paar duivelse leraren neer die ze aan het werk zetten.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In mijn geval krijg ik dan minpunten op mijn presentie en dan loopt mijn toegang tot het tentamen weer gevaar. Ook geen optie. Misschien moeten we gewoon de andere GAM SC'ertjes op een of andere manier naar school sturen, dan zijn we tenminste niet de enigen die een hele vrijdag op school zitten.
hier in de GAM SC zitten amper gamers man, dat werkt nietquote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
We vertellen ze dat er op de Wii, PS3 en 360 te spelen valt en dan zetten we een paar duivelse leraren neer die ze aan het werk zetten.
Dan zetten we het bier koud en laten we er lekkere wijven met grote tieten rondlopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hier in de GAM SC zitten amper gamers man, dat werkt niet
ja!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zetten we het bier koud en laten we er lekkere wijven met grote tieten rondlopen.![]()
Beste post met meest toegevoegde waarde ooit in GAM SC. Maar goed Lani gaat dus hier rond lopen?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zetten we het bier koud en laten we er lekkere wijven met grote tieten rondlopen.![]()
Lani zit dan natuurlijk op school.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar goed Lani gaat dus hier rond lopen?
juistquote:Op donderdag 28 september 2006 19:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lani zit dan natuurlijk op school.
Ben je gek, ik ga niet die ene leraar die al op studentes valt een tweede kans geven.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef mordradead het volgende:
met koud bier en ontbloot bovenlichaam?
Klinkt als een viespeuk.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ga niet die ene leraar die al op studentes valt een tweede kans geven.
![]()
Juiste benaming!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt als een viespeuk.
Klinkt alsof hij zijn eerste kans heeft verpest bij Lani.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt als een viespeuk.
Vergeet die leraar.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ga niet die ene leraar die al op studentes valt een tweede kans geven.
![]()
Dan blijft het een viesspeukquote:Op donderdag 28 september 2006 19:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij zijn eerste kans heeft verpest bij Lani.
Oh, ik ga gewoon zonder reden met koud bier en overigen daar in die klas zitten? Dacht het niet.quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, ik ga gewoon zonder reden met koud bier en overigen daar in die klas zitten? Dacht het niet.
Tja, het is het proberen waard.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juiste benaming!
Alhoewel, als ik ooit nog een voldoende wil voor mijn hertentamen moet ik het misschien ook vies gaan spelen.
![]()
Vergeet die klas.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, ik ga gewoon zonder reden met koud bier en overigen daar in die klas zitten? Dacht het niet.
Serieus he, als ik het vies zou spelen zou ik serieus een voldoende krijgen. Dat is het erge ook nog eens.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tja, het is het proberen waard.
Smerige leraar dan wel he? Soort van pedofiel dan wel he?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
GVD ik ga leraar worden.
SD wordt de gay gym teacher.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smerige leraar dan wel he? Soort van pedofiel dan wel he?
![]()
Werkt het bij die meiden?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus he, als ik het vies zou spelen zou ik serieus een voldoende krijgen. Dat is het erge ook nog eens.![]()
Er zijn zat meiden die in een kort rokje en strak truitje naar zijn tentamens gaan!
![]()
Viespeuk.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
GVD ik ga leraar worden.
Euhm... jij ben toch 18+? Niet dat ik vies ben van verrassingen ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smerige leraar dan wel he? Soort van pedofiel dan wel he?
![]()
Gym leraaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
SD wordt de gay gym teacher.
Ja...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Werkt het bij die meiden?
Jij ging leraar worden, niet mijn leraar.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Euhm... jij ben toch 18+? Niet dat ik vies ben van verrassingen ofzo.
Jawel anders heeft het ook geen nut.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik verlaag me niet tot dat niveau.
[..]
Jij ging leraar worden, niet mijn leraar.
Mooi. Dan heeft het geen nut.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jawel anders heeft het ook geen nut.!!!
Lieve Lani,quote:Op donderdag 28 september 2006 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, als ik niet eens wakker ben geworden van je zal het wel niet boeiend zijn geweest.Helaas dus.
Tyf op, ik ga krassenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef mordradead het volgende:
ik pass je die QquUdoOWsSZz
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef mordradead het volgende:
ik pass je die QquUdoOWsSZz
Lieve Poit,quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag gewoon lepeltje lepeltje in slaap vallen tegenwoordig niet meer??
Vrouwenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef capibar het volgende:
BLALBLALBA waarom draaien vrouwen er altijd zo omheen?
Ik zovan zullen we uitgaan zei zovan ja ik zovan ok dit weekend zei zovan nee vriendin langs ofzo daarna ga ik naar mijn vader blablalblal wij zo verder blablalblalblal'en `zei zovan gisteren was ik zo bij mijn vriend ik zovan ............................![]()
je kan beter bier houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef capibar het volgende:
[..]
.....je kan beter kippen houden.
... of wiet verbouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef capibar het volgende:
[..]
Volgens mijn economieleraar die ik had op de middelbare school waren kippen wel toffe beesten.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef capibar het volgende:
[..]
*BATS* Recht in het hartje...quote:Lieve Poit,
Nee.
Ik heb ze net nog gegeten.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens mijn economieleraar die ik had op de middelbare school waren kippen wel toffe beesten.
Tof!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
*BATS* Recht in het hartje...
"You sank my battleship"
goed plan, ik heb op enkele meters een fles martini bianco, en een fles rum staan.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:56 schreef mordradead het volgende:
Capibar, je moet je verdriet verdrinken.
Als je maar van m'n Destroyer alblijft!! Ik klap je!!quote:
Dat is toch het hele punt van zeeslag? Dat je alles van de ander vernietigd?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar van m'n Destroyer alblijft!! Ik klap je!!
leuke vriendinnen zijn moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
Er is een regel... je mag de helft van je relatie rouwen over je vriend/vriendin als het uit is. Als je bijv. 2 jaar hebt gehad mag je 1 jaar rouwen.
Ik neem aan dat Capibar nog geen relatie had, dus hoeft hij geen verdriet te verdrinken en kan hij meteen op zoek naar een leukere vriendin.
gast je bent oud en je pijpt bierglazen, per definitie QaNsChLoOs!¡!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
*BATS* Recht in het hartje...
"You sank my battleship"
Ja maar niet voordat ik al jou schepen heb vernietigd!! En je ligt er verdomme al 1 voorquote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt van zeeslag? Dat je alles van de ander vernietigd?
Doe ik goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja maar niet voordat ik al jou schepen heb vernietigd!! En je ligt er verdomme al 1 voor
dat staat buiten kijf, matroosquote:Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef mordradead het volgende:
desondanks moet capibar drinken
True, true..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast je bent oud en je pijpt bierglazen, per definitie QaNsChLoOs!¡!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |