thanks ik heb er erg mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kuttitel en wat een kutOPPerfect GD zeg ik
morgen liefjequote:Op zaterdag 23 september 2006 09:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen Hans.
quote:
Hoho ik ga die rommel echt niet downloaden, wou Kab ff laten weten dattie uit wasquote:
God moge mij verdoemenis brengenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef mordradead het volgende:
godverdomme
Oh ghut. Ik krijg nu direct in mijn hoofd dat chanty de gehele avond alleen maar f5 heeft lopen drukken wachtend tot hier weer wat werkt. Kleine meid die haar f5 knop heeft gemollesteerd vanavondquote:
Haha nee hoor. Zat een avondje te Zelda-enquote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh ghut. Ik krijg nu direct in mijn hoofd dat chanty de gehele avond alleen maar f5 heeft lopen drukken wachtend tot hier weer wat werkt. Kleine meid die haar f5 knop heeft gemollesteerd vanavondWas het leuk ?
correctquote:Op zondag 24 september 2006 09:46 schreef mordradead het volgende:
godverdomme wat is het vroeg
iddquote:Op zondag 24 september 2006 14:41 schreef taart het volgende:
goedemiddag, ik heb ook weer een hectische nacht gehad.![]()
Nummertje uno!quote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welk deel speel je P?
Prijzencircus FTW!quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, ik krijg zo een smsje 'Friends box voor 100 euro bij de V&D' en ik dus als een gek naar de V&D fietsen. Kom ik daar blijkt de aanbieding woensdag pas in te gaan
Nope, dat niet. Moest cadeautjes kopen voor vriendin van me en ik had mezelf ook voorgenomen niets anders te kopen, heb me er prima aan gehouden.quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Poit het volgende:
Nog wat leuks gekocht?
Ja gekkenhuis, kei druk daaroquote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prijzencircus FTW!
Hallo allemaal, mijn voeten doen pijn van al het struinen.
Zie antwoord hierboven! Geen cadeaus voor jou, tenzij je een meisje bent dat 21 wordt?quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja gekkenhuis, kei druk daaro
Wat heb je allemaal gekocht? Kadootjes voor mij toevallig?
Die leeftijd ben ik reeds lang geleden gepasseerd. Ik ben teleurgesteld.quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zie antwoord hierboven! Geen cadeaus voor jou, tenzij je een meisje bent dat 21 wordt?
Maar je bent dus wel een meisje?quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik reeds lang geleden gepasseerd. Ik ben teleurgesteld.
Die heb ik samen met V al een keer voor de PlayStation gekocht, ga ze niet nog een keer kopen.quote:Op zondag 24 september 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best een tof deel inderdaad, alleen het verbleekt een beetje bij deel IV die je ook op de GBA kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |