SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef MaJo het volgende:
Ik neem het wel even van je over Chris
Die is goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaranquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
oh, die opmerking had ik nog niet eens gezien; vreemd jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaran
huh? ChrisJX had Betelgeuze al goedgerekend hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Betelgeuze is foutDe naam lijkt een beetje op Albedaran (qua letters)
Wel een beetje opletten, he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vraag is beantwoord, punt voor Uquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef ChrisJX het volgende:
Betelgeuze is goed.
Uhh, Betelgeuze is goed, dat heeft Chrisje zelf gezegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vincent Mancini ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef Mark het volgende:
Oja en Vincent, (Andy Garcia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |