SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef MaJo het volgende:
Ik neem het wel even van je over Chris
Die is goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaranquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
oh, die opmerking had ik nog niet eens gezien; vreemd jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaran
huh? ChrisJX had Betelgeuze al goedgerekend hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Betelgeuze is foutDe naam lijkt een beetje op Albedaran (qua letters)
Wel een beetje opletten, he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vraag is beantwoord, punt voor Uquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef ChrisJX het volgende:
Betelgeuze is goed.
Uhh, Betelgeuze is goed, dat heeft Chrisje zelf gezegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vincent Mancini ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef Mark het volgende:
Oja en Vincent, (Andy Garcia)
Da's meer iets voor een muziekvraagquote:
Heb je van Frantisek ook een achternaam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:11 schreef gablentz het volgende:
marco van basten, dick advocaat, thijs libregts, louis van gaal, leo beenhakker, guus hiddink, rinus michels, frantisek
Het eerste complete correcte lijstje (van 't Schip is assistent, en vipergts had er maar 7)quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jayhawk het volgende:
Dick Advocaat
Frank Rijkaard
Jan Zwartkruis
Ernst Happel
Guus Hiddink
Rinus Michels
Leo Beenhakker
Marco van Basten
quote:Met ingang van het seizoen 2004/'05 is hij in dienst getreden van de KNVB samen met Marco van Basten als bondscoach van het Nederlands elftal.
Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren, benieuwd hoe je daar op komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef gablentz het volgende:
Eh ja frantisek was zijn achternaam! Dus dat punt is voor mij!
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Mark het volgende:
Bondscoach is de gebruikelijke naam voor de hoofdcoach van het Nederlands voetbalelftal, dus geen assistent. Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren
Je hebt gelijk, ik zal het punt wijzigen, maar dan kunnen we doorgaan met de vraag van Jayhawk brother52.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:19 schreef U het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.
Is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |