Zo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
TT's zijn overrated. En iedereen hier heeft toch aanpas-rechten, dus veel plezier ermee.
.
Ik had 'm ook al aangepast.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
TT.
Je bedoelt morgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef ehqo het volgende:
En ik zal niet te laat gaan slapen.
Nee joh, das flauw.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oei.. Oh, en we kunnen hier wel blijven posten tot ze een nieuwe hebben aangemaakt natuurlijk
.
Jogy's piemel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, waar waren we?
Muntgeld en droogneukerij tussen deze en gene.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, waar waren we?
Zie vorig topic.quote:
Ah ja, en 23 centimeter.quote:
Mag ik bij deze een plekje op jouw schoot reserveren?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Muntgeld en droogneukerij tussen deze en gene.
Ik wou net zeggen dat ze niet zo moest mierenneuken...quote:
Pfff, nu lijkt het net alsof ik iets probeer te compenseren, stoute jogy.quote:
Ow kut.quote:
Ahh.. schattig zijn ze met die complexjes..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, nu lijkt het net alsof ik iets probeer te compenseren, stoute jogy.
Argentiniëquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn mensen die muntgeld in hun plasbuis kunnen proppen.
Jij weet er meer van?quote:
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hebben Janet en ik tijdens die eerste meet onderling grapjes zitten maken over de bobbel in je broek. Janet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens een keer penisschermen? Tezaam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is best lastig hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahh.. schattig zijn ze met die complexjes..
Ik word moe en praat mn mond voorbij.quote:
Graag! maar of ik me dan in kan houden weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eens een keer penisschermen? Tezaam?
Hmhm..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hebben Janet en ik tijdens die eerste meet onderling grapjes zitten maken over de bobbel in je broek. Janet?
"Don't hold back, I won't."quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Graag! maar of ik me dan in kan houden weet ik niet hoor.
Ik weet er alles van.quote:
Weer een dagonet-geheimpje minder?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word moe en praat mn mond voorbij.
Oh oh oh oh..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word moe en praat mn mond voorbij.
Meer 50-50, ook wel leuk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de rollen tussen man en vrouw hélemaal omgedraaid in deze reeks?
Niet segguhquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Weer een dagonet-geheimpje minder?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de rollen tussen man en vrouw hélemaal omgedraaid in deze reeks?
Ach, voor jou is dat niet zo erg hoor.quote:
Niet te serieus nemen hoorquote:
Hij wil nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef Misstique het volgende:
Kan ehqo niet nog ff snel blauw gemaakt worden voor de meet?
Jullie zijn wel goed met geheimpjes.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een zwarte tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |