Zo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
TT's zijn overrated. En iedereen hier heeft toch aanpas-rechten, dus veel plezier ermee.
.
Ik had 'm ook al aangepast.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
TT.
Je bedoelt morgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:24 schreef ehqo het volgende:
En ik zal niet te laat gaan slapen.
Nee joh, das flauw.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Oei.. Oh, en we kunnen hier wel blijven posten tot ze een nieuwe hebben aangemaakt natuurlijk
.
Jogy's piemel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, waar waren we?
Muntgeld en droogneukerij tussen deze en gene.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:25 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, waar waren we?
Zie vorig topic.quote:
Ah ja, en 23 centimeter.quote:
Mag ik bij deze een plekje op jouw schoot reserveren?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Muntgeld en droogneukerij tussen deze en gene.
Ik wou net zeggen dat ze niet zo moest mierenneuken...quote:
Pfff, nu lijkt het net alsof ik iets probeer te compenseren, stoute jogy.quote:
Ow kut.quote:
Ahh.. schattig zijn ze met die complexjes..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, nu lijkt het net alsof ik iets probeer te compenseren, stoute jogy.
Argentiniëquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn mensen die muntgeld in hun plasbuis kunnen proppen.
Jij weet er meer van?quote:
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hebben Janet en ik tijdens die eerste meet onderling grapjes zitten maken over de bobbel in je broek. Janet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens een keer penisschermen? Tezaam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is best lastig hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahh.. schattig zijn ze met die complexjes..
Ik word moe en praat mn mond voorbij.quote:
Graag! maar of ik me dan in kan houden weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eens een keer penisschermen? Tezaam?
Hmhm..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hebben Janet en ik tijdens die eerste meet onderling grapjes zitten maken over de bobbel in je broek. Janet?
"Don't hold back, I won't."quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Graag! maar of ik me dan in kan houden weet ik niet hoor.
Ik weet er alles van.quote:
Weer een dagonet-geheimpje minder?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word moe en praat mn mond voorbij.
Oh oh oh oh..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word moe en praat mn mond voorbij.
Meer 50-50, ook wel leuk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de rollen tussen man en vrouw hélemaal omgedraaid in deze reeks?
Niet segguhquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Weer een dagonet-geheimpje minder?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de rollen tussen man en vrouw hélemaal omgedraaid in deze reeks?
Ach, voor jou is dat niet zo erg hoor.quote:
Niet te serieus nemen hoorquote:
Hij wil nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef Misstique het volgende:
Kan ehqo niet nog ff snel blauw gemaakt worden voor de meet?
Jullie zijn wel goed met geheimpjes.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een zwarte tussendoor
Hij heeft niks te willen!quote:
Te laat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen hoor.
*In oor fluistertquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Jullie zijn wel goed met geheimpjes.
Jij bent té goed in raden gewoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Jullie zijn wel goed met geheimpjes.
You sick, sick mind...quote:
Wat betreft nutteloze info zeker, maar zodra het in de persoonlijke sfeer belandt dan is het huilen met de pet opquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent té goed in raden gewoon.
Do elaborate..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat betreft nutteloze info zeker, maar zodra het in de persoonlijke sfeer belandt dan is het huilen met de pet op.
Dit vraagt om voorbeelden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat betreft nutteloze info zeker, maar zodra het in de persoonlijke sfeer belandt dan is het huilen met de pet op.
oe... see me shiver.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef jogy het volgende:
Als ik Duits begin te typen is het geen grapje.
Jawohl Herr jogy.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef jogy het volgende:
Nein.
Sticks and stones.quote:
Janetje!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawohl Herr jogy.
Sage sofort was du meinst.. oder...![]()
Awww.. het komt wel goed..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef jogy het volgende:
Boehoe.
Ja? Was ist?quote:
Pest mijn mamma niet, bullyquote:
Niks. Ik moet even een schone string gaan aantrekken is all.quote:
Nou maaahaaaammmm...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks. Ik moet even een schone string gaan aantrekken is all.
Vergeet niet dat ik niks zei over drankjes joog.quote:
Ah fuckit. *op de bar springt*quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik niks zei over drankjes joog.
Toch niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:43 schreef Misstique het volgende:
De heren zijn verdwenen.
*aanmoedigtquote:
*Met centjes zwaaitquote:
Hoera. Iemand uit mijn dimensie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:44 schreef Bizznitch het volgende:
Goedenavond allen.
Hey mop.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:44 schreef Bizznitch het volgende:
Goedenavond allen.
Begin jij nou ook al?quote:
De dames zijn hitsig vanavond.quote:
quote:
Hoi schatjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef Janetje het volgende:
Hoi lieve bizje.
Ja, godverdééé. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die 7.gif bij mij doorgaans geen negatieve bijklank heeft?quote:
Damn straight.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jogy is volgens mij als BeF-man van het jaar gekozen.
Ik denk dat ik het er ook wel mee eens ben.quote:
Geloofwaardig beeb, geloofwaardig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er ook wel mee eens ben.
Ik twijfel nog.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jogy is volgens mij als BeF-man van het jaar gekozen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef Misstique het volgende:
Ik bedoel, mijn stem gaat naar Dago, natuurlijk..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geloofwaardig beeb, geloofwaardig.
Ohquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, godverdééé. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die 7.gif bij mij doorgaans geen negatieve bijklank heeft?
Past dat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef jogy het volgende:
[..]. Krijg ik nou nog een extra tagje dan?
Ik meende het hoor!!quote:
Pfrt..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef jogy het volgende:
Goffer, daar gaat mijn aanhang.
Neh, we blijven stiekem soppen hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef jogy het volgende:
Goffer, daar gaat mijn aanhang.
Ok, de linkerkant mijn postcount en de rechterkant mijn extra tagje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Past dat?
Of moet c_c het even op jou schrijven met haar penseeltje?
Slaap fijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
Slaap. Später.
je kunt je scrotum ook nog onderkalken als de ruimte ontbreekt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, de linkerkant mijn postcount en de rechterkant mijn extra tagje.
Okidokie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, de linkerkant mijn postcount en de rechterkant mijn extra tagje.
Slaap lekker jochie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
Slaap. Später.
Daar moet dan eerst wat hete wax overheen, eigenlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
je kunt je scrotum ook nog onderkalken als de ruimte ontbreekt.
*mt naar voren schuift.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar moet dan eerst wat hete wax overheen, eigenlijk.
Fuzzballs.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef Misstique het volgende:
Ik wil niet op zwart.
Mag ik mag ik mag ik maaaag iiiiiiiiik?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dag hoor slaap fijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
Slaap. Später.
Scheren is beter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil écht nog een keer een man waxen.
Ik save me gek echtquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef Misstique het volgende:
Ik moet echt mn bek gaan houden nu..
Welnee, gewoon vrouwenpraat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is dit hier, horney avond ofzo
Om de pijn te zien zekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil écht nog een keer een man waxen.
Fokken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja fucking lamstralen, ik twijfel over serie's kijken of Fokken trouwens
Ah kan ik mooi de boel verstoren, met mn oeverloze gezwamquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vrouwenpraat.
Nou ik ben into de serie House sinds gisterenquote:
Je wilt niet dat iemand weet dat je de schaamstreek van dago's 23cm lange penis hebt geschoren ofzo? Kriebelde het bij hem?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef Misstique het volgende:
Ik moet echt mn bek gaan houden nu..
Ik vind jou eng zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Misstique het volgende:
Alhoewel een flinke neukpartij niet verkeerd zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef Misstique het volgende:
Alhoewel een flinke neukpartij niet verkeerd zou zijn.
Ik neem nog een wijntje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Je wilt niet dat iemand weet dat je de schaamstreek van dago's 23cm lange penis hebt geschoren ofzo? Kriebelde het bij hem?
Ik val uit mn rol, excuses.quote:
Nope, je scrotum is aan de beurt, zet je schrap.quote:
Ik moest even naar het toilet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef Misstique het volgende:
Zit iedereen weer in een multi ofzo?.
O.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, je scrotum is aan de beurt, zet je schrap.
Skypequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef Misstique het volgende:
Multi als in enge Dribbel msn sessie's ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef Misstique het volgende:
Mja, nee, eigenlijk niet. Ik hou niet van stoppels. En ik heb een hele lichte huid dus je ziet alles. En het irriteert heel erg bij mij. Maar waxen doet zo'n pijnquote:
Dealquote:
The pain is like the shame, you only feel it once.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, nee, eigenlijk niet. Ik hou niet van stoppels. En ik heb een hele lichte huid dus je ziet alles. En het irriteert heel erg bij mij. Maar waxen doet zo'n pijn.
Ik weet welk topicquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
Ik moest even m'n blauwe gezag laten gelden door middel van een zeer geoorloofd slotje.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet welk topicdenk ik
Nee dus
Vergeet tennissers niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Harsen is voor homo's en wielrenners, of homofiele wielrenners
Nou te weinig, als ik Fok even rondfietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoeveel slotjes worden er geplaatst om 1 uur desnachts denk je?
Je bent eng.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef Misstique het volgende:
Of ging dat nou over neuken?
Misschien komt hij nog wel voor dit topic vol zit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:08 schreef Misstique het volgende:
Deze moet vol voordat Dago komt.
Ja doodeng he', een geile Tiek, die over piemels scheren praat enzo, ik ga er niet aan wennen denk ikquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:08 schreef Misstique het volgende:
Deze moet vol voordat Dago komt.
Ah ik kan wel een paar hoogstandjes, ergens anders gaan quoutenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien komt hij nog wel voor dit topic vol zit.
Of hij komt om het topic vol te maken.
Brazilian wax.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie wel 's de schaamstreek geharst?
Neuh, hij is aan het werk nu. Zonder internet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien komt hij nog wel voor dit topic vol zit.
Of hij komt om het topic vol te maken.
Ja, ja, dat. Op zich mooi enzo, maar ik durf niet.quote:
Ik mail 'm wel een linkje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, hij is aan het werk nu. Zonder internet.
Wees niet bang, het zal bij deze keer blijven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja doodeng he', een geile Tiek, die over piemels scheren praat enzo, ik ga er niet aan wennen denk ik
Ohja, dat is best naar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, hij is aan het werk nu. Zonder internet.
Bonkjes, sliertjes en chocola..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ja, dat. Op zich mooi enzo, maar ik durf niet.
Dingen die de jongens niet willen weten - deel 1
Please don't.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mail 'm wel een linkje.
Of open een topic in FC.
Ok.quote:
Vrouwen en zielig kijkenquote:
Zou er iets in het water zitten vandaag?quote:
Ik denk het, een soort het heeft geen nut aanslag van Al quada ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou er iets in het water zitten vandaag?
Of misschien is het wel zo dat er naast ghb in het water ook een soort geestdodend middeltje zit waardoor vrouwen vatbaarder worden voor Islamitische invloeden. Vanavond neuken ze dan allemaal, dan worden ze morgen geindoctrineerd en over 17 jaar heb je een héleboel strijdertjes erbij..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk het, een soort het heeft geen nut aanslag van Al quada ofzo
of komma's vergeten en punten
,,,.
En jij noemt míj eng?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of misschien is het wel zo dat er naast ghb in het water ook een soort geestdodend middeltje zit waardoor vrouwen vatbaarder worden voor Islamitische invloeden. Vanavond neuken ze dan allemaal, dan worden ze morgen geindoctrineerd en over 17 jaar heb je een héleboel strijdertjes erbij..
Ohquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of misschien is het wel zo dat er naast ghb in het water ook een soort geestdodend middeltje zit waardoor vrouwen vatbaarder worden voor Islamitische invloeden. Vanavond neuken ze dan allemaal, dan worden ze morgen geindoctrineerd en over 17 jaar heb je een héleboel strijdertjes erbij..
Jup, dit ben je toch wel gewend van me?quote:
Ja je weet het niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohik had niet verwacht dat ze er zo diep over na zouden denken
Maar dat dachten ze op de Tweelingtorens ook niet.
Moeten ze eerst allemaal langs de huisarts om het maagdenvlies weer dicht te naaien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, als de kinderen er eenmaal zijn worden ze gestenigd omdat het hoeren zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeten ze eerst allemaal langs de huisarts om het maagdenvlies weer dicht te naaien.
Mer? is dat een Al quada grootheid ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, dit ben je toch wel gewend van me?
[..]
Ja je weet het niet.
Laten we het Mer vragen.
Nietmachine en een helpende vriendin will do the trick hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Moeten ze eerst allemaal langs de huisarts om het maagdenvlis weer dicht te naaien.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, als de kinderen er eenmaal zijn worden ze gestenigd omdat het hoeren zijn.
Mét baard.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mer? is dat een Al quada grootheid ?
Argh ende auch!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nietmachine en een helpende vriendin will do the trick hoor.
Jup.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mer? is dat een Al quada grootheid ?
Doet me denken aan je voorhuid aan je navel nieten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nietmachine en een helpende vriendin will do the trick hoor.
En de balzak aan de binnenkant van je bovenbeen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doet me denken aan je voorhuid aan je navel nieten.
Als je daarna meteen een split doet heb je helemaal een orgie van pijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En de balzak aan de binnenkant van je bovenbeen.
Je tepels aan je kin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:24 schreef jogy het volgende:
[..]
En de balzak aan de binnenkant van je bovenbeen.
quote:
*mt aan Dago vastniet..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef Misstique het volgende:
Enge SM'erts.
Alleen als ik boven mag.quote:
Van mij wel.quote:
Doe eens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Misstique het volgende:
Mag ik even een Jamiaanse opmerking plaatsen?
quote:
Join the clubquote:
Ik wil geen sex hoor, zou er niet aan moeten denkenquote:
Whehhe.. filmpje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef jogy het volgende:
Oh trouwens, die nachtvlinder van een tijdje geleden heb ik naar buiten gegooit met behulp van een wijnglas, die nog niet helemaal leeg was, volgens mij is het beestje dronken.
DAT WAS JAMIAANS SPOOK!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg weer 1, ik kan ze bundelen zo
Ach mij best hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil geen sex hoor, zou er niet aan moeten denken
Ik zit best
Hoi, zullen we ons lidmaatschap opzeggen? hihi, ik zei 'lid'quote:
Ja blauw en ze zijn geil, het is een soort horrornachtquote:
Welk lid(quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
Hoi, zullen we ons lidmaatschap opzeggen? hihi, ik zei 'lid'
Pfff en m'n wijn is opquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja blauw en ze zijn geil, het is een soort horrornacht
Ik ben niet zo'n MSNert. Dat stoort me tijdens het Fok!ken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OI! waarom ben je nooit op msn,
quote:
quote:
Ah gelukkig, ik dacht dat je me geblocked had.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n MSNert. Dat stoort me tijdens het Fok!ken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik heb me ooit bescheurd, samen met een vriendin, om een bij die bij haar in het raamkozijn lag. Het ding lag op z'n rug, en z'n angel bewoog telkens op en neer, dus zij bedacht dat hij gewoon telkens heel diep ademde tijdens het slapen. Dat heeft ze opgenomen en naar mij gestuurd. Mên, wat waren we melig.
Neh, als ik één keer per week op MSN ben is het veelquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik dacht dat je me geblocked had..
Nee je bent bang, dat je een jihad over je heen krijgt andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
!! Ik kan me er iets bij voorstellen.
Dat soort dingen zeg ik nooit op MSN.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik denk er wel over Tiek
Zometeen zit mn vriendin erbij ofzo, kom jij hoi ik wil sex
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik dacht dat je me geblocked had..
Neehee, kuisheid is saai.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef Misstique het volgende:
Daar ben ik dan weer netjes, kuisch en zedigh.
Dat verklaart.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, als ik één keer per week op MSN ben is het veel.
Ik ben ook eigenlijk heul saai.quote:
Stille wateren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk heul saai.
Och jezus we krijgen nu de Dago kan meelezen, laatste postjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk heul saai.
Okidokie.quote:
[insert inkopper]quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Mannen houden gewoon niet van msn, meerdere dingen tegelijkt doen zuigt
...zijn geil.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Och jezus we krijgen nu de Dago kan meelezen, laatste postjes
Slaap je nou nog steeds op de bank trouwens?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop het maar voor d'r, met die 23 cm van Dago.
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehh.. bank?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Slaap je nou nog steeds op de bank trouwens?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:
Lamaar, een misguided brainfart van een multi denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo met mnmass delete knopje
spelen.
Dat helpt, wat betreft dago danquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo met mnmass delete knopje
spelen.
Oh wacht.. ik heb wel een tijd thuis op de bank gelegen.. 2 maanden geleden..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Lamaar, een misguided brainfart van een multi denk ik.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo met mngenotsknopje
spelen.
Alsof hij gaat teruglezenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat helpt, wat betreft, dago dan :").
Nee klopt, ze sliep op de bank in de zomer, toen het te heet was in haar eigen kamertje bij haar moeder thuis. Waarom ik dat wel nog weet en zij niet is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Lamaar, een misguided brainfart van een multi denk ik.
Tering, heb ik het zolang onthouden? Coole shit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik heb wel een tijd thuis op de bank gelegen.. 2 maanden geleden..![]()
Toen was het thuis te warm..
Maar ik ben nu op m'n fijne studentenkamertje.. dus neh..
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik heb wel een tijd thuis op de bank gelegen.. 2 maanden geleden..![]()
Toen was het thuis te warm..
Maar ik ben nu op m'n fijne studentenkamertje.. dus neh..
l33t enzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg gewoon dat mn account gehax0rd was.
En wat zegt dat over jou?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, heb ik het zolang onthouden? Coole shit..
'ja maar je IP adres was gewoon hetzelfde hoor' 'ohja, hihihihihihihihihihi.....hi....i..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg gewoon dat mn account gehax0rd was.
Ik begin natte handjes te krijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef jogy het volgende:
[..]
'ja maar je IP adres was gewoon hetzelfde hoor' 'ohja, hihihihihihihihihihi.....hi....i..'
Dat je toch een speciaal plekje bij me hebt, ergens.quote:
Dat hij ammel nutteloze feitjes over je onthoudt. Hij wíl je. Langzaam, liefdevol, zacht, overgaand op diep, hard, zuchtend, kreunend, spuitend.quote:
ÍEUW, TMI TIEK... TMI..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik begin natte handjes te krijgen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker spook. (komma's in te zetten naar eigen inzicht).
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat je toch een speciaal plekje bij me hebt, ergens.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij ammel nutteloze feitjes over je onthoudt. Hij wíl je. Langzaam, liefdevol, zacht, overgaand op diep, hard, zuchtend, kreunend, spuitend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |