Jij vraagt alleen of anne frank het boek is en jij mag helmaal geen vraag stellen want je bent niet aan de beurtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
Niemand antwoord op mijn vraag?
"Wie zong het orgineel genaamd: "Heart of Gold" ?
Hoi Yurithemasterquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Stom dat k daar niet aan dacht![]()
Dart![]()
Insgelijks. Geschreven komt het/ik fouter over denk ik, maak je maar niet druk alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je doet wel vaker raar tegen me, en snap gewoon niet waaromMaar laten we het gezellig houden. En de meeste posts van mij moet je maar niet te serieus nemen
En jij zei 'anne frank'. En niet 'het dagboek van anne frank'. En de vragensteller beslist. mg, lees..lees..quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:40 schreef Grim. het volgende:
Noem de game-event die bij de volgende plaatsnaam hoort:
Los Angeles: E3
Tokyo: Tokyo game show
Leipzig: games convention
Londen: World cyber games?
Oké, hetzelfde geldt voor mijn berichtjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Insgelijks. Geschreven komt het fouter over denk ik, maak je maar niet druk alsjeblieft.
Die laatste ken ik dus nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Grim. het volgende:
Alleen de laatste is fout @ yurithemaster. Schijnt dat het een van de kutste beursen was
En dit heb je niet opgezocht?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Tha_wrecka het volgende:
London Games and Media Event (GaME '06).
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Grim. het volgende:
E.TS![]()
Note to self: Geen games vragen meer.
Is vast een gigantische beurs:).quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordgames vragen kunnen best wel hoor zolang ze maar niet over onbekende beursen gaan
![]()
Nog niet van gehoord. Dus het is niet degene die ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef Tha_wrecka het volgende:
London Games and Media Event (GaME '06).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |