kan nog hard aankomen, zegquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Hee, niet springen he! Tenzij je op de begane grond woont. Dan mag dat.
Lees de op eensquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:30 schreef Tha_wrecka het volgende:
hmm ik gooi er even een snelle makkelijke vraag in om the crowd op gang te krijgen;
Hoe heet het lid van K3 dat deze week is bevallen van haar 2e kind?
2e vraag:
"Wie zong het orgineel genaamd: "Heart of Gold" ?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Tha_wrecka het volgende:
hmm naja laat die K3 vraag dan maar zitten... zojuist de OP gelezen...
Fijn dat je het even meldt. Issues, haha, lekker Nederlands, maar nee hoor, maar jij kondigt aan uit het raam te springen, dus ik neem even netjes afscheid.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heet wyccie en het is een dubbele punten topic![]()
Hebben we issues ofzo?
Jij moet het antwoord geven. Niet ik!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Tha_wrecka het volgende:
Wyccie: Is het meest vertaalde NL'se boek Anne Frank?
Da's het boek dat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Grim. het volgende:
Het achterhuis?
Ga voortaan die frustraties maar even lekker op jezelf afreageren in plaats van op mij... Verzin jij maar even een beter woord voor issues in het Nederlands (of weet je niet wat het betekend?). Maar liev dat je afscheid van me neemtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldt. Issues, haha, lekker Nederlands, maar nee hoor, maar jij kondigt aan uit het raam te springen, dus ik neem even netjes afscheid.
Stom dat k daar niet aan dachtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's het boek dat ik bedoel.
Grim. +2
Hey dartquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef dartfanaat het volgende:
Even een hele snelle groet vanuit het zuiden
(tvp enzo)
Hoi Mayoquote:
Je doet wel vaker raar tegen me, en snap gewoon niet waaromquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb geen frustaties hoor, niet met iemand hier, snap je probleem niet zo, behalve dat je suicidaal leek...
Nee, jij was niet aan de beurt om een vraag te stellen. Dacht dat je zei dat je de OP had gelezen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
Niemand antwoord op mijn vraag?
Nogmaals: lees de OP aub.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou als we dan toch op de letter nauwkeurig alles gaan bijhouden dan is het antwoord op de vraag van Wyccie: Het dagboek van Anne Frank. en heb ik dus de punten
Niemand antwoord op mijn vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |