Klik er dan eens op.quote:
Hij speelt het af maar dan hoor ik nietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klik er dan eens op.![]()
Dit fragment is wel van Eva Cassidy, maar dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Da's gek, want bij de anderen doet ie het wel. Heb je je geluid niet op mute staan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef MaJo het volgende:
Hij speelt het af maar dan hoor ik niets
Dan weet ik hem nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit fragment is wel van Eva Cassidy, maar dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Ja he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:
Het is wel heel kort hé.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef MaJo het volgende:
Kabeltje bleek niet goed in de stereo te zitten
The wizard of Oz?
Nee, het is vast een kutnummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Dat heb ik gedaan omdat de titel anders wel erg veel weggeeft. En als je het nummer kent, zou je hieraan genoeg moeten hebben.
En het downloaden gaat zo ook veel sneller.
Dorothy ís echt!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt?
Eva Cassidy toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt? Diana Ross
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Of in het echt? Diana Ross
Ja sorry, had het allemaal iets te laat doorquote:
Jaaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Oh nee Diana Ross is in the WizJe bedoelt wie dorothy in The Wizard of oz is? Judy Garland toch?
Ik dacht het te herkennen maar toen begon wyccie ineens over Eva Cassidy en ik dacht aan the OZquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, had het allemaal iets te laat doorJe vraag is ook wel een beetje onduidelijk
Het verbaasd me dat niemand verder Somewhere over the rainbow herkent
Dat heb ik helemaal nergens staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |