Je slaapt overdag dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel met echt ontzettend romig en knus, ik ben dekenwarm, de slaap die ik krijg van het vasten is ongekend.²
Nee?quote:
Ik heb 's morgens heerlijk gehaktbrood gegeten. Probleem is enkel het feit dat ik vroeg op moet en laat erin ga vanwege moskee bezoek e.d. Het hele ritme in de respectabele Ramadan is veranderd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nu licht en je gaat weer verzwakt zonder een goed onbijt naar je werk dan?
Dus je komt slaap tekort om gewoon te doen wat in de westerste wereld als normaal gezien wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens heerlijk gehaktbrood gegeten. Probleem is enkel het feit dat ik vroeg op moet en laat erin ga vanwege moskee bezoek e.d. Het hele ritme in de respectabele Ramadan is veranderd.²
Is het gewoon in de Westerse wereld (voor de originele westerlingen) om te vasten, naar de moskee te gaan in de avond voor 1,5 uur lang en 's morgens vroeg te eten en te drinken en de rest van de dag niks?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus je komt slaap tekort om gewoon te doen wat in de westerste wereld als normaal gezien wordt.
![]()
En dan vasten ze oa om te ervaren wat arme mensen ervaren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel met echt ontzettend romig en knus, ik ben dekenwarm, de slaap die ik krijg van het vasten is ongekend.
Hoe moet dat idd over 5 jaar met 30 graden buiten en een zonsondergang van 22.30 uur? Lijkt me een lastige opgave dan niet te mogen drinken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze moeten die Ramadan eens midden in de zomer houden. Dan zijn het pas helden met dat lange licht.
quote:Enkele data omstreeks welke ramadan waarschijnlijk begint
* 24 september 2006
* 13 september 2007
* 1 september 2008
* 22 augustus 2009
* 11 augustus 2010
* 1 augustus 2011
* 20 juli 2012
* 9 juli 2013
Op het moment dat je je werk (of het nou gewoon werk, huishoudelijk werk of schoolwerk is) niet meer kan vervullen doordat je vast, krijg je (geloof ik, ik weet het ook niet zeker) vrijstelling.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef belanov het volgende:
[..]
Hoe moet dat idd over 5 jaar met 30 graden buiten en een zonsondergang van 22.30 uur? Lijkt me een lastige opgave dan niet te mogen drinken.
[..]
Anders lees je de topic effe door. We vasten niet om te ervaren wat de armen ervaren, ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:35 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En dan vasten ze oa om te ervaren wat arme mensen ervaren...![]()
Komt vast door de gedachte dat je vanavond weer flink kan schransen...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |