Mijn vorige topic was te lang, dus ik ben weinig wijzer geworden.
Met deze probeer ik 't opnieuw, en
Het zit zo:
Na 7 jr wkam ik een ex tegen waarvoor ik toch nog puur meer voelde dan ik dacht.
Zij getrouwd 2 kids, ik samenwonend.
Toen heb ik gebroken omdat ik zelf in de knoop zat, niets met haar te maken, geen problemen of wrijving.
We raakten aan de mail en dat klikte aardig over die 3 jaar, konden goed 'praten'.
1,5 Jaar gelee is zij gescheiden, zat in een ongelijkwaardige relatie zodat ze vond/vind dat ze beter af is.
mijn relatie liep ook niet top, en die is 2,5 mnd gelee geindigd.
Waarschijnlijk omdat ik in een relatie zat is zij uiteraard doorgegaan met 'r leven en heeft iets minder dan een jaar een nwe relatie, maar zij woont nog alleen met haar kids.
Nu kwam ik haar met de feestweek tegen en hebben lange tijd doorgebracht.
We kwamen (dat we in relaties zaten) elkaar meer tegen met eventjes, en konden dan altijd ERG goed opschieten.
Bij laatste eventje 2 wkn Gelee gaf ze d'r nr zodat we konden sms-sen. Vorige week zaterdag een paar sms over en weer waarop ze naar me toekwam, wat een zeer passionele afloop had.
Nu laat ze niets meer horen mail of sms, en ik weet niet wat ik moet.
2 mnd gelee gaf ze aan verliefdheidskriebels te hebben als ze me zag, en dan een tijd niets liet horen omdat zij getrouwd was, en ik in een relatie zat en 't geen toekomst had, omdat we 'verbonden' waren.
Ik ben na feestweek en die avond helemaal hoteldebotel, en die enkele zeldzame keer dat je voelt voor elkaar 'bestemd' te zijn.
Ik heb idee dat andersom ook zo is, als je mail en contact verloop kent, maar dat ze niet durft ofzo, omdat wat ze nu heb 'veilig' is.
Ze vertelde me met feestweek dat ze de huur per half dec heb opgezegd, reageerd niet meer, en enigste mogelijkheid dat ik haar nog tegenkom is een optreden begin Nov. waar ze alleen met vriendinnen heengaat. tenzij ik haar opwacht ofzo, maar dat wil ik niet. Begin Nov is een end weg nu als ik Dec als uitgangspunt neem.
Don heb ik een mail gestuurd waarin ik met me 'billen bloot' ben gegaan wat ik voelde, en wat ik wil.
Ik wil haar voor me 'winnen' en voel me hopeloos.