Het is een soort van remix (of een origineel misschien) van de soundtrack van requiem for a dream. Het Kronos quartet heeft de soundtrack verzorgd maar kweet de titel niet precies maar zoek maar eens naar de soundtrack van requiem for a dream en je zult the theme song wel herkennenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:58 schreef davidita het volgende:
eey mensen,
ik zoek het nummer dat hier wordt afgespeeld.
http://video.google.nl/videoplay?docid=684068410742960244&q=nwo
Het is een klassiek nummer dus googlen is lastig.
Hopelijk weet iemand er raad mee.
David
Daar ben ik ook erg benieuwd naar dus wie o wie???quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe heet het liedje dat je tijdens de aankondeging van black hawk down op rtl5 steeds hoorde?
Niet geluisterd maar Clint Mansell -Requiem for a Dream (orchestra version) miss??quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Het is een soort van remix (of een origineel misschien) van de soundtrack van requiem for a dream. Het Kronos quartet heeft de soundtrack verzorgd maar kweet de titel niet precies maar zoek maar eens naar de soundtrack van requiem for a dream en je zult the theme song wel herkennen
Soort muziek? Meer info neededquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:40 schreef de_Peel het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer. Weet er alleen heel weinig over. Word volgens mij turks ofzo en engels in t liedje gezongen. Het is iig geen nieuw nummer. Dat weet ik zeker.
Alvast Bedankt,
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer, dat ik toevallig op vanmorgen op SlamFM! hoorde, het is een techno/electro achtig nummer dat gewoon lekker klinkt, er wordt niet in gezongen, maar het opvallende aan dit nummer is dat het een hele vreemde melodie heeft, omdat er niet ingezongen wordt zie ik ook verder geen manier om dit nummer te omschrijven, het heeft veel weg van een electro nummer, met een lekkere beat erin, het nummer is denk wel al een een maandje of 2 oud. Kan iemand hier wat mee?
als dat dit hem is, is het de pakito original mix... beter uiteraard dan de radio remixquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw ?
Is volgens mij pop. En volgens mij word er gezongen door 2 mannen. eros rammazotti stijl ofzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Soort muziek? Meer info needed...
"In The Air Tonight"quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben op zoek naar wat ik denk een cover van "In The Air Tonight" van Phil Collins. Het refrein is volgens mij dezelfde tekst, alleen het is sneller (rock-achtig) en volgens mij is de stem ook Phil Collins, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik met LimeWire niks kon vinden.
Suggesties?
Nope, dit is hem nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
"In The Air Tonight"
Performed by NonPoint
Miami Vice soundtrack (2006)
Zanger/pianist VanVelzen (1978) verrast Nederland met een on-Nederlands goed Engelstalig album op de grens van pop en rock. RoelVan Velzen is een opvallende verschijning. Met zijn 1.50m krijgt hij al alle ogen op zich gericht. Zodra hij begint te zingen, wil je niet meer stoppen met luisteren. Zijn single ‘Baby get higher’ ligt vanaf 21 september in de winkels. De cd van Roel van Velzen ‘Unwind’ komt binnenkort uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:02 schreef hayder het volgende:
hoi
ik heb een vraagje.
der was iemand te zien..is een kleine gast..achter een piano bij de wereld draait droor.
hoe heet hij?.
I Go Chop Your Dollar - Osofiaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek een nigeriaans nummer dat gaat over de 419 fraude.
Iets met: You are the loser, I am the winner...
Room 5 - Music & You?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:15 schreef Blik het volgende:
Ik zoek een nummer: het is een soort club/trance nummer, met veel zang. De zang lijkt op:
It's just music in you, it's just music in me.
It's just music, music, music oh-oh
etc.
ik heb al gegoogled maar kon niks vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |