Oh, ik bedoelde niet dat je het niet kán. Het staat alleen nogal in contrast met jezelf een litarair beginner noemen, een van de "allermoeilijkste" (wat dat dan ook maar moge betekenen) boeken kopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, lange zinnen met een overvloed aan comma's kan ik ook wel hoor. Het lijkt me nou echt serieus een goed boek. Ookal is de kans groot dat ik een herseninfarct krijg tijdens het lezen.
Geen probleem, BS. Als ik het niet meer aan kan of uitgelezen heb (quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:23 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Als je het niet meer wil dan stuur hem maar naar mij op, j. Serieus.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Braaf, J.
Ahh ok. Ach, er gaat niets boven jezelf meteen in het diepe mikken als je toch iets doet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet dat je het niet kán. Het staat alleen nogal in contrast met jezelf een litarair beginner noemen, een van de "allermoeilijkste" (wat dat dan ook maar moge betekenen) boeken kopen.
Ik zou het haast gaan geloven.quote:
Dat is niet lastig in deze reeksquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Hierrr kutmods.
Jep.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen probleem, BS. Als ik het niet meer aan kan of uitgelezen heb () dan laat ik het wel weten. [originele gebruikersnaam]@[jeweetwel] toch?
Mis je een "n"?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahh ok. Ach, er gaat niets boven jezelf meteen in het diepe mikken als je toch iets doet.
Hey, ik ben economisch hartstikke rendabel in het dagelijkse leven hoor. En als een braaf stukje menselijk vlees doe ik allemaal leuke dingen in de twee dagen dat ik weekend hebquote:
Hoe is het met het hoofdje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
Zeven is eik niet zo magisch.
Alsof er al drie dagen een stoomwals overheen gevaren is (met speedboot).quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe is het met het hoofdje?
Maken we er "Zeven. Een manier om zand van grind te scheiden." van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
Zeven is eik niet zo magisch.
Tijd voor pils.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, ik ben economisch hartstikke rendabel in het dagelijkse leven hoor. En als een braaf stukje menselijk vlees doe ik allemaal leuke dingen in de twee dagen dat ik weekend heb.
Glas-> Kaartje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
hoe krijg je een nachtvlinder uit je kamer zonder het beestje dood te slaan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof er al drie dagen een stoomwals overheen gevaren is (met speedboot).
K.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maken we er "Zeven. Een manier om zand van grind te scheiden." van.
Televisie is voor het plebs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
Fallen - net 5. Nu.
Tijd voor pils inderdaad. En eens in de zoveel tijd wat drugs om de ellende van de werkelijkheid te vergeten en te fantaseren van een leven in ee nTibetaans klooster waar je de hele dag een grindtuintje mag schoffelen.quote:
Met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
hoe krijg je een nachtvlinder uit je kamer zonder het beestje dood te slaan?
Mooi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maken we er "Zeven. Een manier om zand van grind te scheiden." van.
Wat hij zegt.quote:
Ik ben één met mijn plebsheid, BS.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:37 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Televisie is voor het plebs.
Niets fantaseren. Over anderhalve maand gaat het weer gebeuren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Tijd voor pils inderdaad. En eens in de zoveel tijd wat drugs om de ellende van de werkelijkheid te vergeten en te fantaseren van een leven in ee nTibetaans klooster waar je de hele dag een grindtuintje mag schoffelen.
Of je bent geen watje en doet zoals ik altijd doe-> Kommetje maken van de handjes, vanguh.quote:
Oranje staat me niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Tijd voor pils inderdaad. En eens in de zoveel tijd wat drugs om de ellende van de werkelijkheid te vergeten en te fantaseren van een leven in ee nTibetaans klooster waar je de hele dag een grindtuintje mag schoffelen.
He bah.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:40 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Nakend mag ook. Scheren niet.
Hey, tis mijn fantasie..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:40 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Pull out your dead roots, pull out your best suit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, tis mijn fantasie..![]()
*Zwart aantrekt.
* Doetquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Pull out your dead roots, pull out your best suit.
Och, het gaat me niet om dat het vies zou zijn in de zin van ongewassen. Ik vind het gewoon geen fijn beeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:42 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Je kunt je toch wassen?
Chique, maar niet erg comfortabel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:42 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een nieuw zwart satijnen dekbedovertrek.
Mooi, mooi. Ik ben allang blij dat ik me soms slimmer voel dan andere mensen. Op zich doorzie ik de rotte plekken van de samenleving maar ik pak de leuke dingen eruit en trek me niets aan van de rare ongein die ze verzinnen. Mijn mobieltje ( ja ik heb er één) is zo'n 4 jaar oud en ik hou van dat ding, gratis gekregen van de Postbank trouwens. Geheelonthouding is niet aan mij besteed, dan ga ik bepaalde zaken toch missen. Oh, en ik had 16 als score van die test.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:39 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Heb ik niets op tegen. Je gaat Finnegans Wake lezen. Dat siert je.
Jawel..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chique, maar niet erg comfortabel.
Ah, beter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:40 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
AUTIST.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Ik ben allang blij dat ik me soms slimmer voel dan andere mensen. Op zich doorzie ik de rotte plekken van de samenleving maar ik pak de leuke dingen eruit en trek me niets aan van de rare ongein die ze verzinnen. Mijn mobieltje ( ja ik heb er één) is zo'n 4 jaar oud en ik hou van dat ding, gratis gekregen van de Postbank trouwens. Geheelonthouding is niet aan mij besteed, dan ga ik bepaalde zaken toch missen. Oh, en ik had 16 als score van die test.
Om als autist te kwalificeren moest je toch een Chowi-score (35 ofzo) halen?quote:
Whehe, nee, het was het gemiddeldequote:
Ik had 9..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Om als autist te kwalificeren moest je toch een Chowi-score (35 ofzo) halen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, nee, het was het gemiddelde.
Das kort..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:50 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
So here's your future.
*wijst
True enough, ik heb trouwens wel een test gehad bij de geestgronden waar ik een aandachtstekortstoornis kreeg aangemeten, go figurequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach wat zegt zo'n test nou heh...
Ik had het ook over mijn toekomst.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:52 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Er past nog wel een "i" bij op, hoor.
Je bent dan ook geen homo! (quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik in de 1ste en 2de klas vaker naar de vogeltjes buiten keek dan naar de leraar.
Zet eens een opera op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijn toekomst.![]()
Oh well.. rozen verwelken, onkruid vergaat niet.
Geloof me, je gaat er vreselijk in zweten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel..
Het is satijn.. en de onderkant is wat katoenig..
Dus het is mooi én lekker zacht..
Ok ok, het maakte toen nog niet uit of het een vent of een dame was. Later in de brugklas lette ik heel goed op bij de engelse les. Godverdomme wat een lekker wijf was datquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen homo! (. ).
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough, ik heb trouwens wel een test gehad bij de geestgronden waar ik een aandachtstekortstoornis kreeg aangemeten, go figure.
Kan me nog herinneren dat ik in de 1ste en 2de klas vaker naar de vogeltjes buiten keek dan naar de leraar.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geloof me, je gaat er vreselijk in zweten.
Neh, vandaag niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Zet eens een opera op.
Ik ga binnenkort naar Maastricht.quote:
Kom eens op schoot zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef ehqo het volgende:
Zijn jullie al zover in het gesprek. Ik ga weer verdwalen, met een kop thee als gids.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Maastricht.
Depressief is voor mietjes! ga eens gewoon naar buiten en kijk om je heen, de hele poppenkast is gewoon heerlijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Vogeltjes zijn ook lief.
En volgens alle internettesten ga ik vroeg dood en ben ik depressief..
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega, bést eens waar kan zijn.
Verlaat me nou niet mijn kleine psychonaut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef ehqo het volgende:
Zijn jullie al zover in het gesprek. Ik ga weer verdwalen, met een kop thee als gids.
Er zijn zoveel mensen die niet kunnen genieten van de kleine dingen, j.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Depressief is voor mietjes! ga eens gewoon naar buiten en kijk om je heen, de hele poppenkast is gewoon heerlijk om naar te kijken.
Ja. Want. Omdat.quote:
Doe niet zo gemeen tegen mequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
PI, stomme clown!
Het valt me trouwens op dat ik tegenwoordig 2 van de 5 keer een stoplicht voor me heb die spontaan op groen springt als ik aan kom stormenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die niet kunnen genieten van de kleine dingen, j.
En groot, vergeet groot niet.quote:
Dat is helemaal waar.. maar buiten is zo eng.. en nu zo warm..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Depressief is voor mietjes! ga eens gewoon naar buiten en kijk om je heen, de hele poppenkast is gewoon heerlijk om naar te kijken.
Oeh, is dit weer een begin van een 'Ik ben dik!' 'Nee ik ben dikker!' 'Maar ik ben het dikst!' discussie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg een buikje.
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
Dat is helemaal waar.. maar buiten is zo eng.. en nu zo warm..
Nou ja, vanmiddag de hele middag op een terrasje gezeten, met bier.. en ijsthee..
Neen, het is puur een constatering mijnerzijds.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, is dit weer een begin van een 'Ik ben dik!' 'Nee ik ben dikker!' 'Maar ik ben het dikst!' discussie?
Dat is de wereld die je toelacht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat ik tegenwoordig 2 van de 5 keer een stoplicht voor me heb die spontaan op groen springt als ik aan kom stormen. Kleine wondertjes.
Och meissie toch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg een buikje.
Ik was met een vriendin.quote:
Sinds ik zweefteverige vormen begin aan te nemen lacht de wereld me toe in plaats van uit.quote:
Bier doet zorgen teniet,quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin.
We waren chagrijnig.
Haar portemonnee werd gerold.
Wij waren nog chagrijniger.
We hebben bier gedronken.
We waren vrolijk.
Daar is weinig mis mee. Vind ik dan. Persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg een buikje.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Ehwl. "Het leven is een feest en jíj bent de DJ!".
Naja, meestal wordt er op die manier ingesprongen hierquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, het is puur een constatering mijnerzijds.
Ik was er al voor gewaarschuwd, dat ik na het bereiken van een bepaalde leeftijd niet meer zomaar alles kon eten. Ik geloofde ze niet. Nu wel.quote:
"Je weet pas wat je had als je kwijt bent."quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Can you teach me, master?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Sinds ik zweefteverige vormen begin aan te nemen lacht de wereld me toe in plaats van uit.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
"Het leven is een feest en jíj bent de JD!".
Het leven is een verkeersongeluk maar jij staat aan de stoep naar het hele zooitje rondslingerende ledematen te kijken met een grijns op je smoelwerk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Bloed ze.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ff een half uur lang krassen.
Dan win je nog eens wat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Wilt u mijn mesjes lenen, moeder?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
*splet*quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leven is een verkeersongeluk maar jij staat aan de stoep naar het hele zooitje rondslingerende ledematen te kijken met een grijns op je smoelwerk.
Naja, ik kan je wel een boekentip geven maar dan begin je te lachen.quote:
Wist je dat de nabestaanden van de slachtoffers vrij snel na zo'n ongeluk een rekening gestuurd krijgen voor het schoonmaken van het wegdek?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leven is een verkeersongeluk maar jij staat aan de stoep naar het hele zooitje rondslingerende ledematen te kijken met een grijns op je smoelwerk.
En nu, wat doe je nu met je vrije tijd, gij blonde engel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Vroeger vulde ik mijn tijd met lezen en het luisteren van opera.
Zeg eens..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, ik kan je wel een boekentip geven maar dan begin je te lachen.
Het leven is wat chemische reacties. Soit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier, in Nederland?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist je dat de nabestaanden van de slachtoffers vrij snel na zo'n ongeluk een rekening gestuurd krijgen voor het schoonmaken van het wegdek?
Zijn ze al een beetje bot? Zodat ik veel druk moet zetten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wilt u mijn mesjes lenen, moeder?
Ik was het de afgelopen twee weken aan het vernachelen aan het interweb.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
En nu, wat doe je nu met je vrije tijd, gij blonde engel?
Ze hebben weken half in het water gelegen, zijn dus roestig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn ze al een beetje bot? Zodat ik veel druk moet zetten?.
Gimme!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze hebben weken half in het water gelegen, zijn dus roestig.
Tevens lagen ze in een mengsel van azijn en bleekwater voor het brandende effect.
Vroeger reed de trein nog op stoom en at iedereen aardappels.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:06 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Vroeger vulde ik mijn tijd met lezen en het luisteren van opera.
Aardappels.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger reed de trein nog op stoom en at iedereen aardappels.
Droevig, mocht het mij ooit overkomen dan mogen ze stikken in de rekening, wat ik dan duidelijk maak met een baksteen door een ruit.quote:
Dŕ zei gij al ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef mariaslittleelbows het volgende:
STICK TO A NUMB STARE STRIP TO YOUR UNDERWEAR
Mwoach, dat doe ik vanaf 2001.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik was het de afgelopen twee weken aan het vernachelen aan het interweb.
*Geeft.quote:
Of giet er even een vat olie leeg, mag het asfalt weg en de grond gesaneerd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:11 schreef jogy het volgende:
Droevig, mocht het mij ooit overkomen dan mogen ze stikken in de rekening, wat ik dan duidelijk maak met een baksteen door een ruit.
quote:
Preventief offe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Droevig, mocht het mij ooit overkomen dan mogen ze stikken in de rekening, wat ik dan duidelijk maak met een baksteen door een ruit.
Dank. Je krijgt ze zo weer terug.quote:
Van jou of van Dago?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank. Je krijgt ze zo weer terug.
Neehee, als het mij overkomt dat ik een rekening krijg als mijn paps het wegdek besmeurt met zijn ingewanden en stukjes staal, bijvoorbeeld.quote:
Goedzo, BS. Veel plezier in het bos en dergelijke.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Feckshit. Ik ga een opera luisteren en mijn verse stapel boeken aanbreken. Daarna een wandeling door het bos. Slapen. Opstaan, visumzooi regelen, woonruimte in de verkoop doen en de bureaucratische middelvinger naar willekeurige maatschappelijke zaken opsteken.
Altijd weer een excuus. Heb je geen warmhoudflesje ofzo? Ik ben vergeten hoe zo'n ding heet waar oude mensen hun koffie in doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Nouja, eerst moet de pot thee leeg.
Check.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef Slarioux het volgende:
Shit, 16 blocks is gaaf!
Húúúú...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Neehee, als het mij overkomt dat ik een rekening krijg als mijn paps het wegdek besmeurt met zijn ingewanden en stukjes staal, bijvoorbeeld.
De. Laatste. Tijd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met die kenkerkloontjes de laatste tijd?
Thermosfles.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd weer een excuus. Heb je geen warmhoudflesje ofzo? Ik ben vergeten hoe zo'n ding heet waar oude mensen hun koffie in doen.
Thermoskan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd weer een excuus. Heb je geen warmhoudflesje ofzo? Ik ben vergeten hoe zo'n ding heet waar oude mensen hun koffie in doen.
Ik wil een RenP topic openen maar heb geen kloons tot m'n beschikking.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met die kenkerkloontjes de laatste tijd?
Goede tip. Thermoskan zal het zijn dan. Heb je een Thermoskan, BS?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Ik zou een meisje kiezen als ik jou was, j.
Ik heb DyingFox nog wel ergens liggen, als je wil.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil een RenP topic openen maar heb geen kloons tot m'n beschikking.
Nee, ik heb geen thermoskan. Ik heb een theepot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Goede tip. Thermoskan zal het zijn dan. Heb je een Thermoskan, BS?
Worden er ook wel eens R&P-topics geopend door users die niet net zijn aangemaakt?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Knikkerputje lenen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt clitloosdingetje toch nog?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb er nog eentje die in OO kan, die gelooft iedereen:7quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
AUTIST.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Aantal posts: 342 (gemiddeld 107 per dag)
Honderdzeven?,
,
?
Ik zie er niet heel veel bekenden, nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Worden er ook wel eens R&P-topics geopend door users die niet net zijn aangemaakt?
Je bent kennelijk ongeveer pi dagen geregistreerd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Honderdzeven?,
,
?
Auch. Daarom hou ik gewoon deze, die heeft nog een jaartje pauze gehad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Honderdzeven?,
,
?
Ok, hier is je aandacht. Alsjeblieft!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Honderdzeven?,
,
?
Ik heb ook nog een kloon voor dat subforum, maar heb onlangs besloten dat ik die niet meer gebruik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie er niet heel veel bekenden, nee.
Mensen iets geven waar ze niet naar vragen is best ongepast, SX.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, hier is je aandacht. Alsjeblieft!
Deze heeft een half jaar pauze gehad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Auch. Daarom hou ik gewoon deze, die heeft nog een jaartje pauze gehad.
Mja, je zou zeggen 'gewoon onder je eigen nick posten'. Maar je hebt van die zielige, zielige, héle zielige mense ndie je postgeschiedenis nakijken en dingen tegen je gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kloon voor dat subforum, maar heb onlangs besloten dat ik die niet meer gebruik.
Mijn account is van 2003, pas dit kalenderjaar over de 10.000 gegaan en zit inmiddels op zo'n zestien-en-een-half-duuzend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Janetje het volgende:
Deze heeft een half jaar pauze gehad.
En het is te zien.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Het knopjesloze (whehe) leven.
Daar heb ik ook over nagedacht maar zielige mensen mogen best in de stront zakken, niet echt belangrijk wat ze van je denken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Mja, je zou zeggen 'gewoon onder je eigen nick posten'. Maar je hebt van die zielige, zielige, héle zielige mense ndie je postgeschiedenis nakijken en dingen tegen je gaan gebruiken.
Precies, precies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht maar zielige mensen mogen best in de stront zakken, niet echt belangrijk wat ze van je denken.
Ik heb het idee dat dat klopt..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn account is van 2003, pas dit kalenderjaar over de 10.000 gegaan en zit inmiddels op zo'n zestien-en-een-half-duuzend.
Iets zegt me dat mijn postgedrag ook niet helemaal eerlijk over de tijd verdeeld is geweest.
Dit account is vanaf *nu* dood. Ik ga naar opera en boeken. Dag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Honderdzeven?,
,
?
Ja, dag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Dit account is vanaf *nu* dood. Ik ga naar opera en boeken. Dag.
K.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Kruisje voor mijn naam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
"Je kunt je fallus afhakken van je lichaam, dan word je niet meer zo geconfronteerd met de lengte."quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef jogy het volgende:
Oh, ja kan je postcount weghalen uit je profiel, BS. Dan word je niet meer zo geconfronteerd met je aantal.
Trčs pornographique.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
"Je kunt je fallus afhakken van je lichaam, dan word je niet meer zo geconfronteerd met de lengte."
Typisch mannen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
"Je kunt je fallus afhakken van je lichaam, dan word je niet meer zo geconfronteerd met de lengte."
Hallo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een piemel.
Yeah, check my postcount babyquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Typisch mannen..
Hun fallus vergelijken met hun postaantal..![]()
Hey, hoi jogy.![]()
Zo van 'snij de mijne maar af en naai hem tussen je benen'?quote:
Vraag het aan de piemelfee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een piemel.
Ontopicquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nummer 3 is open en het vet nadert de goddelijke 180 graden![]()
![]()
Wanna see mine?quote:
Hij kijkt een beetje droevig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vraag het aan de piemelfee.
[afbeelding]
Hij keek naar z'n postcount.quote:
Alleen als je ze op je borsten schrijft met een watervaste stiftquote:
Typisch vrouwen. Alleen de piemel willen, de rest is useless.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo van 'snij de mijne maar af en naai hem tussen je benen'?
Je gaat veel te verquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je ze op je borsten schrijft met een watervaste stift.
Hij had niet eens een account.quote:
Ok ok, een briefje tussen de borsten is ook goed.quote:
* Doetquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok ok, een briefje tussen de borsten is ook goed.
Je mag het ook mailen hoor. Dan mail ik een foto met de postcount op mijn erecte penis, anders past het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Doet
Oh, ik maak er trouwens geen foto's van.
Je hebt microschrift wel onder de knie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag het ook mailen hoor. Dan mail ik een foto met de postcount op mijn erecte penis, anders past het niet.
*Nat washandje op voorhoofd legtquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef ehqo het volgende:
Het zweet parelt van mijn voorhoofd, en dat terwijl ik geen donder uitvoer.
Dat zijn geen grappen, J.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt microschrift wel onder de knie?
Ja nou heb ik 'm al verstuurd..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef jogy het volgende:
Dat was maar een grapje!
Oei oei oei, hij is op z'n postcount getrapt..quote:
Ja nou, dat is het enige waar ik genoeg trots over voel om het te moeten bewijzen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oei oei oei, hij is op z'n postcount getrapt..
Bewijs eens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nou, dat is het enige waar ik genoeg trots over voel om het te moeten bewijzen.
Ik weet van je chantagemap mevrouw.quote:
Ja.. en?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet van je chantagemap mevrouw.
Ja, en dat hou ik graag zo. Anyway, mijn digitale camera heb ik vandaag ter reparatie weggebracht, dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. en?
Jogy.rar heb ik nog niet.
Daar heb je die warmte en veiligheid weer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nat washandje op voorhoofd legt
*IJsthee inschenkt
Smoesjes!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en dat hou ik graag zo. Anyway, mijn digitale camera heb ik vandaag ter reparatie weggebracht, dus
Crewmeet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Smoesjes!
Naja.. dan moet je het maar anders bewijzen
Waag het niet om me mamma te noemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar heb je die warmte en veiligheid weer.
Nauwelijks verkapt nueckseks-date-verzoek.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
Smoesjes!
Naja.. dan moet je het maar anders bewijzen
Goed plan.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Nauwelijks verkapt nueckseks-date-overeenkomst.
Als jij dan het briefje tussen je borsten plaatst dan kán ik niet anders dan het er tussenuit te vissen natuurlijk. Daarna moet je wel mijn postcount bekijken.quote:
Ik zal 'm opplakken op de meet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij dan het briefje tussen je borsten plaatst dan kán ik niet anders dan het er tussenuit te vissen natuurlijk. Daarna moet je wel mijn postcount bekijken.
Ik koop wel een watervaste stift danquote:
Dat is toevallig, ik heb net een biertje die te lang in de vriezer lag tussen mijn benen geduwd om het op te warmen, toen dacht ik hetzelfdequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
B-b-b-b-bier.
Met dunne punt heh..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik koop wel een watervaste stift dan![]()
.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb net een biertje die te lang in de vriezer lag tussen mijn benen geduwd om het op te warmen, toen dacht ik hetzelfde.
Ja, nou, ik dacht het omdat ik het zo koud had dat ik me warme aan een bier. Oh en, Geert Wilders is níét grappig, okay?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb net een biertje die te lang in de vriezer lag tussen mijn benen geduwd om het op te warmen, toen dacht ik hetzelfde.
Niet? Wat een deceptie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou, ik dacht het omdat ik het zo koud had dat ik me warme aan een bier. Oh en, Geert Wilders is níét grappig, okay?.
Zal ik helpen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Misstique het volgende:
Uitgekrast. Ik ben er niet goed in.
Ik zou nooit durven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waag het niet om me mamma te noemen.
Hij was in De Lama's.quote:
Anders zou tiek al oma zijn.quote:
Neuh, ik mis de zwartgallige inborst.quote:
Gofferdomme, jij bent wel goed in psychologie.quote:
Je pest me.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Gofferdomme, jij bent wel goed in psychologie.
Niet waar. Ik plaag je, dat is wat anders.quote:
Alsof ooit iets bij de Lama's grappig is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nou, ik dacht het omdat ik het zo koud had dat ik me warme aan een bier. Oh en, Geert Wilders is níét grappig, okay?.
Iew, ik zie Tique nu voor me met Kukident in haar handtas en haar haar vastgemaakt in een degelijk knotje. Oh, en een rolator natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Anders zou tiek al oma zijn.
Dan heeft ze nog een reden om te krassen.
Hun eerst show was wél grappig, het was al snel kut daarna.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alsof ooit iets bij de Lama's grappig is.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar. Ik plaag je, dat is wat anders.
Ja, soms is het leuk. Maar Whose Line is natuurlijk beter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alsof ooit iets bij de Lama's grappig is.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iew, ik zie Tique nu voor me met Kukident in haar handtas en haar haar vastgemaakt in een degelijk knotje. Oh, en een rolator natuurlijk.
Beloof je dat je met een jaartje of veertig, vijftig, nog eens terug komt in BeF om een foto te posten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH
* Misstique gillend wegrent.
De rimpels komen toch wel, eerst een paar grijze haren die je nog weg kan plukken, dan zijn het er op een gegeven moment zo veel dat je het gaat kleuren. Op een gegeven moment kijk je in de spiegel en heb je rookmondrimpels en een lichte kraaiepoot bij je ogen. En dat is maar het begin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef Misstique het volgende:
Ik heb trouwens besloten niet meer te verjaren.
Jullie wéten dat ik hierop terug ga komen op de meet he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij dan het briefje tussen je borsten plaatst dan kán ik niet anders dan het er tussenuit te vissen natuurlijk. Daarna moet je wel mijn postcount bekijken.
DE EERSTE SHOW WAS TOF!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef ehqo het volgende:
DE LAMA'S ZIJN KUT. BASTA.
Ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Beloof je dat je met een jaartje of veertig, vijftig, nog eens terug komt in BeF om een foto te posten?.
Uhu.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie wéten dat ik hierop terug ga komen op de meet he?
Ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie wéten dat ik hierop terug ga komen op de meet he?
Hč ja joh, vrolijk me even op!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef jogy het volgende:
[..]
De rimpels komen toch wel, eerst een paar grijze haren die je nog weg kan plukken, dan zijn het er op een gegeven moment zo veel dat je het gaat kleuren. Op een gegeven moment kijk je in de spiegel en heb je rookmondrimpels en een lichte kraaiepoot bij je ogen. En dat is maar het begin.
Okay, okay. Vrede en bier. Sjee, ik wist niet dat ik zo'n gevoelig onderwerp aansneed.quote:
Kom JD. Wij gaan wel samen vlooienwippen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef JDude het volgende:
Oh, het draait uit op een crewmeet-topic?
En dan hou ik me niet aan de afspraak.. dan plak ik heul geen briefje op.quote:
Jij mag dit keer de foto's maken terwijl J. jogy's postcount bekijkt. Ik heb niet zo'n vaste hand.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hč ja joh, vrolijk me even op!
Jullie gaan ergens heen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom JD. Wij gaan wel samen vlooienwippen.
Ik stop gewoon een briefje tussen je borstjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan hou ik me niet aan de afspraak.. dan plak ik heul geen briefje op.
Hó. Wacht op mij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik stop gewoon een briefje tussen je borstjes.
Prima hoor, ik raak niet zo gauw van mn stuk door een pielemoosje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag dit keer de foto's maken terwijl J. jogy's postcount bekijkt. Ik heb niet zo'n vaste hand.
Snel, ren naar de winkel voor Nivea© Anti rimpel creme© Met Glucosegel©, hop extract©, lelyblaadjes© en andere zooi©©!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hč ja joh, vrolijk me even op!
Doe maar een botox behadeling instead.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Snel, ren naar de winkel voor Nivea© Anti rimpel creme© Met Glucosegel©, hop extract©, lelyblaadjes© en andere zooi©©!
Mét bier?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
Waarom visualiseer ik alles?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gemoedelijk. Mogen wij je navel gebruiken als vlowippotje?
Goed punt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef JDude het volgende:
Je kunt altijd nog met je poes in de Playboy.
Dat zeg ik, een vloek en een zege.quote:
Waarom zie ik nu voor me dat jogy op een tafel springt, z'n broek (met klittenband) in één beweging lostrekt, 20 cm aan erect vleesgeweld tevoorschijn tovert en met zijn heupen wiegt terwijl hij met een Amerikaans accent 'Yeah baby yeah!' roept. Met Yvonne die briefjes van 5 tussen z'n samengeknepen billen propt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima hoor, ik raak niet zo gauw van mn stuk door een pielemoosje.
Jup.. bedankt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu voor me dat jogy op een tafel springt, z'n broek (met klittenband) in één beweging lostrekt, 20 cm aan erect vleesgeweld tevoorschijn tovert en met zijn heupen wiegt terwijl hij met een Amerikaans accent 'Yeah baby yeah!' roept. Met Yvonne die briefjes van 5 tussen z'n samengeknepen billen propt.
Dán zou je schrikken.
Ocherm.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Ik viel van de trap.
Mjaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een vloek en een zege.
Nee hoor, dat gebeurde bij de vorige crewmeet ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu voor me dat jogy op een tafel springt, z'n broek (met klittenband) in één beweging lostrekt, 20 cm aan erect vleesgeweld tevoorschijn tovert en met zijn heupen wiegt terwijl hij met een Amerikaans accent 'Yeah baby yeah!' roept. Met Yvonne die briefjes van 5 tussen z'n samengeknepen billen propt.
Dán zou je schrikken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dán zou je schrikken.
quote:
Alleen als mijn ondergoed aan mag blijven!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gemoedelijk. Mogen wij je navel gebruiken als vlowippotje?
Jamaarkijk. Langer dan 20 is ronduit pijnlijk (lijkt me). En het moet allemaal wel passen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef ehqo het volgende:
Twintig? Het is wel die van jogy. Jógy!
*Herinnert jogy eraan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]. Herinner me eraan om géén GHB te nemen tijdens die avond.
Toen was ik er niet, dat was waarschijnlijk iteejer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurde bij de vorige crewmeet ook.
Of drankjes van BeF-meiden aannemen, komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
. Herinner me eraan om géén GHB te nemen tijdens die avond.
Het past altijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaarkijk. Langer dan 20 is ronduit pijnlijk (lijkt me). En het moet allemaal wel passen natuurlijk.
wtf is er gebeurt dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik zie er nog niet genoeg uit alsof ik door 14 autochtonen in elkaar gemept ben.
Van voor tot achter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef Misstique het volgende:
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Hee, wij zijn niet zó karnaal ingesteld hoor. Wat denk je wel niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als mijn ondergoed aan mag blijven!
Valt best mee hoor.quote:
Voorlopig dan. Totdat e. in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef Chowi het volgende:
Alleen als mijn ondergoed aan mag blijven!
Oh niks..quote:
*flop* naar binnen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
Zolang ze maar geen muntgeld gaan geven trouwens.
Laat maar, mijn mental-image viewer is al in volle gang.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen krachten niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |