op de vorige pagina citeerde ik dat afschuwelijke bericht over die zaak van 1987.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Bron AD.nl
Al moet ik zeggen dat ik "het leven van" nogal gechargeerd klinkt.![]()
Waarom hier?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:17 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik ken milagro niet anders dan cynisch, dus dat dringt wel degelijk tot me door.
Waarom zou ik hiermee naar de vader van het meisje moeten stappen?Als je de onethische journalistiek van GeenStijl wilt stoppen kan het helpen om je bewust te worden van wat daar allemaal geplaatst wordt. En daarom kan het helpen om mensen te wijzen op de slechte artiken.
Nieuwnieuws.nlquote:'Moord op Melanie niet bekend'
De 41-jarige verdachte P. Heeze uit Geldrop heeft de moord dan wel doodslag op Melanie Sijbers niet bekend bij de rechter-commissaris.
Dat heeft zijn advocaat Huub van Stiphout maandag laten weten in een eerste, even raadselachtige als summiere verklaring. Hij weigert het bericht toe te lichten.
Was zeker een ongeluk!quote:
Huh? Ze heeft hem tijdens zijn tbs tijd ontmoet, toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Was zeker een ongeluk!
"Tja, meneer de rechter, ik sloeg iets te hard en opeens ademde ze niet meer"
Volgens mij komt Hesen hier niet onderuit.
Vandaag stonden verschillende artikelen in de krant van zijn vriendin. Zij wist schijnbaar niet dat hij al eerder was veroordeeld voor verkrachting. Zij heeft op die avond nog telefonisch contact met hem gehad, om een uur of 10. Toen klonk hij raar, volgens haar en zei dat hij niet hardop kon praten.
Maar goed, ze moeten hem gewoon op een vooraf in de krant vermeld tijdstip loslaten in het centrum van Geldrop. Komt het vanzelf goed.
Ja, stond er ook bij. Ze heeft zelfs het dossier in mogen zien en heeft met behandelaars gesproken. Nergens was ze het woord verkrachting tegengekomen, zei ze. Mensen in de buurt die ervan wisten hebben haar ook niets gezegd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Huh? Ze heeft hem tijdens zijn tbs tijd ontmoet, toch?
Wat dacht ze, dat hij daar zat vanwege foutparkeren?
Wees blij dat ik je aandacht geefquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:30 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Moet je dan maar hier reageren?...
hier verder
Waar heb jij nou weer last vanquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jezus zeg, kan in dit topic geen oplettende Mod ingrijpen ofzo? Stelletje kleuters...
sja je kunt overal wel over gaan azijnzeiken... Ik doe dat liever niet, maar ga jij vooral door liever Gia.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hier?
Je hoeft ons niet te waarschuwen voor Geenstijl, want als we GS zo geweldig zouden vinden, zouden we daar wel rondhangen.
Het is echt misplaatst om er hier over te beginnen.
Zoals gezegd, klagen over GS mag, ook op Fok, maar doe het dan in Klaagbaak.
Wat denk je van die hele Geen Stijl-discussie? Kijk eens naar de TT?quote:
Oke. Gezien, maar om eerlijk te zijn beetje flauw en kinderachtig allemaal !quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat denk je van die hele Geen Stijl-discussie? Kijk eens naar de TT?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:49 schreef JohnDope het volgende:
En zijn er al namen uitgelekt van de mensen die verantwoordelijk zijn voor de vrijlating van die psychopaat?
Het wordt tijd dat er koppen gaan rollen.
bron: omroep brabantquote:GELDROP - In Geldrop vindt aanstaande donderdag een stille tocht plaats voor Melanie Sijbers. ’s Avonds om acht uur begint de tocht vanaf het huis van de familie Sijbers aan de Akert in Geldrop.
De familie wil overigens dat de stille tocht ook voor andere kinderslachtoffers is. Het is de bedoeling dat deelnemers kaarsen of lichtjes meenemen.
In overleg met de gemeente heeft de familie Sijbers besloten dat de tocht geen protest tegen het tbs-beleid wordt.
Melanie Sijbers is afgelopen vrijdag begraven nadat haar lichaam een week eerder in de bossen bij Someren was gevonden.
dinsdag 3 oktober 2006 om 09:03 uur
hou het dan maar op figuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef JohnDope het volgende:
En zijn ook die verantwoordelijken (voor de vrijlating) van Peter H ook al ondergedoken?
Het wordt namelijk hoogtijd dat er koppen gaan rollen, het maakt mij niet uit; letterlijk of figuurlijk, als er maar koppen gaan rollen![]()
* er hangt met dit zaakje toch iets raars in de lucht, we komen er wel achterquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
hou het dan maar op figuurlijk![]()
ik weet niet of die bekend zijn.
Maar wat me nog steeds opvalt in dat filmpje (vanaf 1:33) >>>
"In 2003 werd hij vrijgelaten. De reclassering hielp hem op weg om terug te keren in de maatschappij. Toen die hulp voorbij was klopte hij toch weer uit zichzelf aan bij de reclassering zo werd vandaag bekend"
Nee, ik weet waarom hij aanklopte. voor t zelfde geldt kon ie geen woning vinden.
vervolg: " Hij wilde hulp en werd toen doorverwezen naar een andere instantie"
Kreeg ie daar die hulp wel? 't komt op mij over van niet![]()
beetje vaag stuk berichtgeving. weet iemand anders hier misschien iets van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |