Man, begin niet zo hysterisch te janken. Eerst topic-kapen en als er iets van wordt gezegd de vermoorde onschuld uithangen. Ga lekker naar Geen Stijl om daar je klachten te spuien. Je bent er vast welkom.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
What the fuck??? Het is hier toch geen condoleanceregister??? Het is hier een DISCUSSIEFORUM en dit topic gaat precies over het onderwerp waar ik over post!! Blijkbaar zit het hier vol met overgevoelige cda- en sgp-stemmertjes (huile) , damn...
Ik heb die teksten niet geschreven, remember?? Ik vind het net zo erg als jullie, en het enige wat ik doe is er wat van zeggen. Ik loop me al maanden te ergeren aan de walgelijke manier van journalistiek van GeenStijl, en ik denk dat het heel belangrijk is als daar eens wat van gezegd wordt en als mensen daar eens tegenin gaan. Maar blijkbaar zit het hier vol met slaafse ja-knikkertjes.![]()
Wieber op, het zal je kind zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
What the fuck??? Het is hier toch geen condoleanceregister??? Het is hier een DISCUSSIEFORUM en dit topic gaat precies over het onderwerp waar ik over post!! Blijkbaar zit het hier vol met overgevoelige cda- en sgp-stemmertjes (huile) , damn...
Ik heb die teksten niet geschreven, remember?? Ik vind het net zo erg als jullie, en het enige wat ik doe is er wat van zeggen. Ik loop me al maanden te ergeren aan de walgelijke manier van journalistiek van GeenStijl, en ik denk dat het heel belangrijk is als daar eens wat van gezegd wordt en als mensen daar eens tegenin gaan. Maar blijkbaar zit het hier vol met slaafse ja-knikkertjes.![]()
Bron: geenstijl.nlquote:Pieter liet Peter op vrije voeten]
Het eerste probleempje voor de kersverse minister van Justitie, Ernst Hirsch Ballin, dient zich aan. Want naar nu blijkt is Peter Heeze, de moordenaar van Melanie Sijbers, door het Pieter Baan Centrum als genezen verklaard. Meneer de serieverkrachter zou namelijk heel goed op eigen benen kunnen staan en het aan stukken trekken van minderjarige bReEzAh’s zou totaal niet meer in zijn hoofd opkomen. Zo blijkt uit een persbericht dat de pers nooit bereikte. De top van het Openbaar Ministerie dacht dat het beter was deze info onder de pet te houden, alleen stapte de familie van het slachtoffer naar de Televaag. Hieruit blijkt dat de dames en heren spiegelogen nogal verschilden over de geestelijke gesteldheid van Peter. De artsen van de Van Mesdag kliniek zagen hem het liefst levenslang in een dwangbuis, terwijl de sandaaldragers van het Pieter Baan centrum van mening was dat het allemaal zo’n vaart niet zou lopen. Enfin, de rest van het verhaal is bekend. In 2003 meende de justitieel forensisch psychiater dat de TBS voor Heeze in z’n geheel moest worden beëindigd. En hoe voelt dit psychiatertje zich vandaag? Lekker met de kiddo’s naar de Efteling, of wordt het op deze mooie herfstdag toch golfen met vrinden...
Update: Meisjes lastig vallen? Dat lossen we onderling in onze cel, zelf wel op.
De TBS-rellen van de afgelopen 2 jaren niet gevolgd? Met die aan het pluche vastgelijmde verantwoordelijke minister?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:41 schreef 16meter het volgende:
Ja en de politiek hoor je hier niet meer over. Verkrachters en pedofielen die verlof krijgen en vervroegd vrijgelaten worden... wat een systeem..
sja je zult maar idealen hebben en dingen BELANGRIJK vinden...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Man, begin niet zo hysterisch te janken. Eerst topic-kapen en als er iets van wordt gezegd de vermoorde onschuld uithangen. Ga lekker naar Geen Stijl om daar je klachten te spuien. Je bent er vast welkom.
Hier was het totaal geen issue totdat jij hier de verontwaardigde primadonna uit kwam hangen: "ik denk dat het heel belangrijk is". Laat me niet lachen zeg, ga ergens anders de joker uithangen.
idealenquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
sja je zult maar idealen hebben en dingen BELANGRIJK vinden...![]()
Ik ken milagro niet anders dan cynisch, dus dat dringt wel degelijk tot me door.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:52 schreef milagro het volgende:
[..]
idealen
nou, Ons Geweten, struin internet af naar alle nare dingen geschreven over dit meisje , print het uit, bundel het en stap naar haar vader en laat het hem lezen en zeg hem dan "maar maakt u zich niet druk, IK ga er werk van maken, GS zal boeten, dit kan zo niet langer, hier moet iets gebeuren, ik zie dit als een roeping, ja, want ik heb nog idealen, ik weet wat belangrijk is...zeg, rouwende vader, luistert u wel??..."
![]()
Ik denk dat er wat verantwoordelijken en doktoren moeten gaan onderduiken(en terecht), want die familie van dat meisje lijkt me niet zo makkelijkquote:Pieter liet Peter op vrije voeten
Het eerste probleempje voor de kersverse minister van Justitie, Ernst Hirsch Ballin, dient zich aan. Want naar nu blijkt is Peter Heeze, de moordenaar van Melanie Sijbers, door het Pieter Baan Centrum als genezen verklaard. Meneer de serieverkrachter zou namelijk heel goed op eigen benen kunnen staan en het aan stukken trekken van minderjarige bReEzAh’s zou totaal niet meer in zijn hoofd opkomen. Zo blijkt uit een persbericht dat de pers nooit bereikte. De top van het Openbaar Ministerie dacht dat het beter was deze info onder de pet te houden, alleen stapte de familie van het slachtoffer naar de Televaag. Hieruit blijkt dat de dames en heren spiegelogen nogal verschilden over de geestelijke gesteldheid van Peter. De artsen van de Van Mesdag kliniek zagen hem het liefst levenslang in een dwangbuis, terwijl de sandaaldragers van het Pieter Baan centrum van mening was dat het allemaal zo’n vaart niet zou lopen. Enfin, de rest van het verhaal is bekend. In 2003 meende de justitieel forensisch psychiater dat de TBS voor Heeze in z’n geheel moest worden beëindigd. En hoe voelt dit psychiatertje zich vandaag? Lekker met de kiddo’s naar de Efteling, of wordt het op deze mooie herfstdag toch golfen met vrinden...
Bron AD.nlquote:Van diefstal tot verkrachting en moord
Het leven van Peter H., die heeft bekend de 15-jarige Melanie Sijbers te hebben verkracht en vermoord.
mei 1965: geboren in Mierlo. Oudste in gezin met twee broers, John en René.
1978: Peter H. komt na diefstal voor het eerst in aanraking met politie.
1981: Vader verlaat gezin. Peter H. zorgt voor problemen. Jeugdzorg raakt betrokken.
1981-1986: H. zit geregeld vast, vooral voor inbraken.
1987: H. verkracht in Mierlo een vriendin van zijn vriend. Hij krijgt een jaar cel.
Mei 1988: H. breekt in en misbruikt inwoonster in huis Eindhoven.
Juli 1988: H. breekt in en verkracht inwoonster huis Mierlo.
Maart 1989: Rechtbank Den Bosch veroordeelt hem tot 6 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Het Hof brengt dit terug tot 4 jaar cel en tbs.
Mei 1991: H. gaat naar Van Mesdagkliniek in Groningen voor tbs-behandeling.
1995: H. vlucht tijdens zijn eerste begeleid verlof. Hij vestigt zich in Zagreb en belandt daar in gevangenis.
1997: H. keert terug naar de Van Mesdagkliniek.
2000 : H. krijgt relatie met jeugdkennis uit Geldrop en vraagt om vrijlating.
2001: Rechtbank in Den Bosch en Van Mesdagkliniek willen hem vasthouden, maar in april laat het Hof in Arnhem hem vrij.
2003: OM vindt H. genezen: officieel einde tbs en proeftijd.
April 2006: H. wordt opgepakt voor poging tot inbraak.
23 sept 2006: H. meldt zich bij het politiebureau en wordt gearresteerd voor de moord op en verkrachting van Melanie Sijbers.
Ik zie iets met een muur, nou ja ik ga me niet verder verlagen.quote:Van diefstal tot verkrachting en moord
Het leven van Peter H., die heeft bekend de 15-jarige Melanie Sijbers te hebben verkracht en vermoord.
mei 1965: geboren in Mierlo. Oudste in gezin met twee broers, John en René.
1978: Peter H. komt na diefstal voor het eerst in aanraking met politie.
1981: Vader verlaat gezin. Peter H. zorgt voor problemen. Jeugdzorg raakt betrokken.
1981-1986: H. zit geregeld vast, vooral voor inbraken.
1987: H. verkracht in Mierlo een vriendin van zijn vriend. Hij krijgt een jaar cel.
Mei 1988: H. breekt in en misbruikt inwoonster in huis Eindhoven.
Juli 1988: H. breekt in en verkracht inwoonster huis Mierlo.
Maart 1989: Rechtbank Den Bosch veroordeelt hem tot 6 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Het Hof brengt dit terug tot 4 jaar cel en tbs.
Mei 1991: H. gaat naar Van Mesdagkliniek in Groningen voor tbs-behandeling.
1995: H. vlucht tijdens zijn eerste begeleid verlof. Hij vestigt zich in Zagreb en belandt daar in gevangenis.
1997: H. keert terug naar de Van Mesdagkliniek.
2000 : H. krijgt relatie met jeugdkennis uit Geldrop en vraagt om vrijlating.
2001: Rechtbank in Den Bosch en Van Mesdagkliniek willen hem vasthouden, maar in april laat het Hof in Arnhem hem vrij.
2003: OM vindt H. genezen: officieel einde tbs en proeftijd.
April 2006: H. wordt opgepakt voor poging tot inbraak.
23 sept 2006: H. meldt zich bij het politiebureau en wordt gearresteerd voor de moord op en verkrachting van Melanie Sijbers.
Helaas voor je, topic is gesloten !quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Bron AD.nl
Al moet ik zeggen dat ik "het leven van" nogal gechargeerd klinkt.![]()
Moet je dan maar hier reageren?...quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Helaas voor je, topic is gesloten !
Dus vandaar kerel![]()
Ja hier !quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:30 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Moet je dan maar hier reageren?...
hier verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |