weekendverlofquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:37 schreef Herald het volgende:
maar hij zat in 1995 toch in een kliniek?
zou je denken , ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef Meaghan het volgende:
Hij zou in die periode ontsnapt zijn uit de van mesdagkliniekWat ik niet begrijp is dat deze man nu pas in beeld komt voor de moord op Nicole en niet toen het net gebeurd was. Er moeten toch enorme alarmbellen zijn gaan rinkelen als er precies tijdens zijn ontsnapping een meisje wordt vermoord
![]()
Dat men dan tenminste de juiste naam vermeldt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij is op dit moment alleen nog maar verdachte, ook al heeft hij bekend. Verdachten worden beschermd door hun achternaam af te korten.
want zo heet hij niet. Krijgt straks iemand anders nog de schuld.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef Coelho het volgende:
Volgens heeft meneertje Hees haar misbruikt/verkracht en vervolgens haar vermoord uit paniek dat ze het door zou vertellen. Ze is verminkt, dat duidt normaal gesproken op paniek. Motief zal hem best in de relatiesfeer hebben kunnen zitten. Misschien wel in de American Beauty hoek...
Hees, Heeze, what's in a name. Diverse media gebruiken beide namen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat men dan tenminste de juiste naam vermeldt.
[..]
want zo heet hij niet. Krijgt straks iemand anders nog de schuld.
En het is Hesen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hees, Heeze, what's in a name. Diverse media gebruiken beide namen.
Inderdaad, wat maakt het uit hoe we hem noemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hees, Heeze, what's in a name. Diverse media gebruiken beide namen.
Enkele van de zeer humoristische reacties van het bovenintelligente GeenStijl-volk:quote:Br33z@h kwijt deel XVII
Omdat we nu eenmaal een goed hart hebben even aandacht voor het volgende. Al sinds twee weken ontbreekt ieder spoor van de 15-jarige Melanie Sijbers. U wilt profieltjes? U krijgt profieltjes! Inderdaad, mevrouw is een hakkende breezahbitch met een voorliefde voor dark speedcore terror en spuuglelijke lichaamsversieringen, maar daar gaat het nu even niet om. Sinds 10 september houdt de pliesie een vader van een vriendin van Melanie vast. Ook werd een vriend van deze man verhoord, maar deze is inmiddels weer vrijgelaten. Diverse media hebben er inmiddels aandacht aan gegeven en op het stampertjesforum wordt een en ander uit de doeken gedaan. Beide mannen hebben op z'n minst de schijn tegen, maar zoals zo vaak ontbreekt het harde bewijs vooralsnog. Omdat 130 tips niets hebben opgeleverd en de pliesie zoals gewoonlijk zwijgt in alle talen maar weer eens een verzoekje van onze kant uit uw doppen te kijken wanneer u het Noord-Brabantsche aandoet. U kunt er nog 10.000 euri mee verdienen ook. Hier een stijlloze suggestie onzerzijds. Al is Salou natuurlijk ook een optie.
Ja, je geplaatste post zal hen veel rust brengen als ze het lezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:11 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
Ik ben eerder bang dat het hen geen rust zal brengen, en dat ze het ook allang gelezen hebben voordat ik het hier plaatste. Ik denk dat het voor de nabestaanden prettig is om te weten dat er veel mensen zijn die deze manier van journalistiek bedrijven afkeuren. Ik ben dan ook blij dat het er hier op FOK een stuk beschaafder aan toe gaat dan op die paupersite GeenStijl.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, je geplaatste post zal hen veel rust brengen als ze het lezen.
Ah ja, dus omdat ze het al gelezen hebben herhaal je het hier nog een keer. En vervolgens wens je in 1 adem de nabestaande veel sterkte toequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het hen geen rust zal brengen, en dat ze het ook allang gelezen hebben voordat ik het hier plaatste. Ik denk dat het voor de nabestaanden prettig is om te weten dat er veel mensen zijn die deze manier van journalistiek bedrijven afkeuren. Ik ben dan ook blij dat het er hier op FOK een stuk beschaafder aan toe gaat dan op die paupersite GeenStijl.
Je snapt het.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus omdat ze het al gelezen hebben herhaal je het hier nog een keer. En vervolgens wens je in 1 adem de nabestaande veel sterkte toe.
waarom plaats het nu weer dan als het zo walgelijk is? waarom kom je dan op GS als het zo'n paupersite is, en denk je niet dat die arme mensen hun prioriteiten even ergens anders hebben liggen dan internetfora afstruinen naar door nognietsmeegemaakthebbende verveelde pubers geplaatste idioterie?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het hen geen rust zal brengen, en dat ze het ook allang gelezen hebben voordat ik het hier plaatste. Ik denk dat het voor de nabestaanden prettig is om te weten dat er veel mensen zijn die deze manier van journalistiek bedrijven afkeuren. Ik ben dan ook blij dat het er hier op FOK een stuk beschaafder aan toe gaat dan op die paupersite GeenStijl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |