abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42106963
quote:
Familie mag Melanie niet meer zien

Het stoffelijk overschot van de 15-jarige Melanie Sijbers is zo verminkt, dat het onherkenbaar is geworden.
De politie heeft de familie van de vermoorde tiener verteld dat ze Melanie daarom niet meer kunnen zien om afscheid te nemen.

Om het meisje toch te eren, heeft de familie zaterdag de plek bezocht waar het lichaam van Melanie is gevonden. Wat de doodsoorzaak is, wordt onderzocht in het Nederlands Forensisch instituut.

De politie heeft de hoofdverdachte in de zaak, de 41-jarige Peter H., sinds dit weekeinde in hechtenis. De stiefvader van Melanies hartsvriendin meldde zich zaterdag bij het politiebureau in Eindhoven. Hij was een dag na de vermissing op de vlucht geslagen, toen bleek dat de politie hem voor de tweede keer wilde horen. Peter H. had op de dag van de verdwijning van Melanie drie keer telefonisch contact met haar en had met haar afgesproken. Sindsdien ontbrak elk spoor van het meisje.

Uit de gsm-gegevens van H. blijkt dat hij donderdagavond tussen half negen en tien uur in Someren was. Onbekend is nog of hij gezelschap had.

Mogelijk is ook zijn vriend Antoine de H. daar die avond geweest. Hij is ook verdachte.
quote:
Melanie was lief meisje van uitersten
Door ANNELIEKE DIJKSTRA

GELDROP - Het was een meisje van uitersten. Ze kon in haar kamer uit haar dak gaan op hardcore housemuziek, maar ook...

...urenlang op de bank luisteren naar Guus Meeuwis. Maar die tienervreugde is Melanie Sijbers, het 15-jarige meisje uit Geldrop, niet meer gegund. Dit weekeinde maakte de politie bekend dat het inderdaad haar levenloze lichaam is dat afgelopen vrijdag bij de bossen van Someren is gevonden.

Familie en vrienden vragen zich vertwijfeld af waarom juist Melanie dit moest overkomen. Ze was lief en altijd in voor gezelligheid. Maar ze had ook ADHD en de bijbehorende hyperactiviteit. Ze zocht wanhopig naar liefde en aandacht. Het gemis van een liefdevolle moeder, die zo’n twee jaar geleden na veel strijd het gezin verliet, zorgde bij Melanie soms voor een extreme hunkering naar warmte.

Ze had een eigen weblog op contactsite sugababes.nl en was veel op het internet aan het chatten met jongens. Zo ontmoette ze tien maanden geleden ook haar vriend Erik. ,,Ik vergeet het nooit meer. We hadden afgesproken in een speeltuintje. Ik was meteen verliefd. Melanie had humor, was open en spontaan,’’ zei hij gisteren.

Uitgaan deed ze bijna nooit, omdat ze nog geen 16 was. En als ze ging, dan ging de hele familie mee. Vader John was gek op zijn jongste dochter, zij was zijn oogappel. En ook met broer John (19) en zussen Angela (21) en Marina (23) had ze een innige band.

Haar moeder sprak ze heel af en toe sinds de scheiding. Zij zou sinds de vermissing nog niets van zich hebben laten horen.

Melanie zat op het vmbo en deed de richting verzorging. Ze wilde het liefste masseuse worden, misschien in een sportcentrum of iets dergelijks. En kinderen vond ze geweldig. Alle kinderen in de buurt kenden Melanie dan ook en hielpen de afgelopen twee weken mee om posters met haar foto op te hangen in de buurt.

Maar een goede vriendin verklaarde een dag na de vermissing van Melanie bij de politie dat het meisje behalve lief en zorgzaam, ook een wat ‘gevaarlijke levensstijl’ had. Ze sprak soms af met mannen die ze niet kende en wist dan ook dat ze een risico nam. Het was alsof ze die spanning nodig had in haar leven. Er zijn dan ook veel vraagtekens rond de afspraak die ze had met Peter H., de stiefvader van hartsvriendin Sharon. Volgens Melanie zouden ze samen een cadeautje gaan kopen, maar ze vertelde een vriendin wel dat ze ‘het niet vertrouwde’ en vroeg haar haar elk half uur te bellen. Tien minuten na de afspraak met Peter H. was Melanie echter al onbereikbaar voor iedereen
AD.nl
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 25 september 2006 @ 11:53:27 #42
3542 Gia
User under construction
pi_42109032
Tjonge.

Dat doet echt wel vermoeden dat die Peter H. de dader is. En onherkenbaar verminkt...
Wat heeft die gek met haar gedaan!!
pi_42109449
tvp
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42112917

[ Bericht 100% gewijzigd door Barcelona op 25-09-2006 14:41:16 ]
  maandag 25 september 2006 @ 14:40:45 #45
3767 Herald
Come get some
pi_42113013
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Barcelona het volgende:
Dit is 'm volgens mij onder een andere naam: http://www.andydewitt.info/
ik geloof dat die man gewoon Ad van den Hurk heet, wat een smerige oprui post zeg

Andy de Witt onthult naam moordenaar stiefdochter
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42113072
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een smerige oprui post zeg
Flikker op zeg, kneus! Die gast werd anders op geenstijl meerder malen genoemd..
  maandag 25 september 2006 @ 15:09:09 #47
3767 Herald
Come get some
pi_42113165
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Barcelona het volgende:
Flikker op zeg, kneus! Die gast werd anders op geenstijl meerder malen genoemd..
ohja en als Geenstijl het zegt is het waar
Die gasten daar zijn in staat het telefoonnummer van elke Peter H. in Geldrop te posten "en gooi de ruiten van die Peter H. ook maar in, better safe than sorry!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42113205
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Ow god.............geenstijl.nl

Kneus..........
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42121853
Ben ik de enige die het woord 'hartsvriendin' een stom woord vind?
Dat je het in spreektaal gebruikt, oke, maar toch niet persberichten
pi_42122180
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die het woord 'hartsvriendin' een stom woord vind?
Dat je het in spreektaal gebruikt, oke, maar toch niet persberichten
Is nou niet het eerste waar ik aan denk nee, bij zo'n bericht.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_42122694
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Is nou niet het eerste waar ik aan denk nee, bij zo'n bericht.
Los van het bericht eppo.
Dat is toch gewoon basisschooltaal :'W
pi_42123710
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Los van het bericht eppo.
Dat is toch gewoon basisschooltaal :'W
Wat boeit dat nou zeg!! In zo'n topic, ga je schamen doos.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_42124115
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou zeg!! In zo'n topic, ga je schamen doos.
Ik vind het storend dat ik dat woord overal lees.
pi_42125077
quote:
Peter H. heeft lang strafblad
Door ANNELIEKE DIJKSTRA

GELDROP - Peter H., de hoofdverdachte in de moordzaak van Melanie Sijbers, heeft een groot crimineel verleden.

De advocaat van de 41-jarige man bevestigt dat zijn cliënt een lang strafblad heeft. Welke delicten hij heeft gepleegd is nog onduidelijk. Wel verklaarde zijn vriendin bij de politie dat Peter H., wegens zijn verleden, in de buurt wordt gezien als ‘pedo’ en ‘verkrachter’.

Peter H. komt uit een gebroken gezin en heeft broers die ook al diverse keren met justitie in aanraking kwamen. De familie is berucht in de omgeving van Geldrop en het nabijgelegen Mierlo, de geboorteplaats van H. Het is des te opmerkelijker dat de politie de man een dag na de vermissing van Melanie Sijbers liet gaan na het eerste verhoor. Op dat moment was ook al bekend dat H., stiefvader van Melanies hartsvriendin, op het tijdstip van de vermissing een afspraak met haar had. Hij ontkende dat overigens, maar zijn alibi hield geen stand. Zijn gsm-gegevens verraadden dat hij in de omgeving van de vindplaats van Melanie was op de avond van de verdwijning van het meisje.

Peter H. meldde zich afgelopen weekeinde zelf bij de politie en werd meteen ingerekend. Hij wordt vandaag voorgeleid bij de rechter-commissaris, die zal bepalen of hij langer vast blijft zitten.

Intussen is een andere verdachte in de zaak, de 38-jarige Ger L., naar Polen vertrokken. Volgens zijn raadsman betekent dat niet dat hij op de vlucht is. L., die in een caravan woont vlakbij de vindplek van Melanie, gaat vaker naar Polen om oude auto’s op te halen.

De politie zegt dat de man is vrijgelaten en daarom niet in het land hoeft te blijven. L. ontkent iets met de zaak te maken te hebben. Hij zegt dat hij Peter H. niet kent.

Melanie wordt vrijdagmiddag in Geldrop begraven. Volkszanger Frans Bauer is ook uitgenodigd. Volgens de vader van Melanie kende hij het meisje goed. Ze is een paar keer bij hem in Fijnaart geweest en was een groot fan van de zanger. Op haar begrafenis zal een nummer van Bauer worden gezongen.

AD.nl
pi_42126844
Ja, t is echt een bizar verhaal.
jammer dat het topic bij omroepbrabant weg is.
En jammer dat de topics bij GS nog bestaan

PS. reden dat ik GS noem is het feit dat t er daar zo soms diep triest & respectloos aan toe gaat...zulke mensen zijn er ook, zowel in het plaatsen van topics als in reacties. Op zich al bekend maar wat ze vandaag hebben/hadden spant de kroon voorlopig.

@amaranta...probeer even verder in TTK ofzo ajb

[ Bericht 62% gewijzigd door Moon_of_74 op 25-09-2006 23:09:03 (qoute weggehaald en PS en @ toegevoegd.) ]
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  maandag 25 september 2006 @ 23:29:43 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42128016
ja geenstijl kansloos vandaag
  dinsdag 26 september 2006 @ 07:33:09 #57
3542 Gia
User under construction
pi_42133088
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind het storend dat ik dat woord overal lees.
Hartsvriendin is een heel gewoon woord om aan te duiden dat iemand je beste vriendin is.

Om je daar nu aan te storen.

Ben 42 en heb al vanaf de middelbare school een hartsvriendin. So what?
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:44:05 #58
3542 Gia
User under construction
pi_42135643
Trouwens, die gsm-gegevens....

Zou het kunnen zijn dat de moord is geflimd met een gsm en dat dit filmpje is doorgestuurd? Bijvoorbeeld naar de vriendin van die Peter?

Ik bedoel, je kunt iemand doden en je kunt iemand doden. Maar als je iemand zwaar verminkt, dan doe je dat met een reden.
pi_42135706
nee, ze hebben geconstateerd aan de zendlogs dat zijn gsm in de omgeving Someren was, en niet in de omgeving waar hij zei te hebben gevist met die maat van hem.

dat verminken kan zijn omdat er sprake is van extreme woede, ms wilde het meisje hem verraden, zijn vrouw inlichten.
ms was het een impuls moord, afgesproken om iets uit te praten en dat liep uit op ruzie of zo.
pi_42135798
Weer een TBS klant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')