zei ze dat niet uit beleefdheid ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef darktower het volgende:
Jeltje van Nieuwenhoven (die de voorzitter was van de kandidaatstellingscommissie binnen de PvdA) zei vanmorgen bij de perspresentatie van de lijst dat alle 80 kandidaten geschikt zijn voor de Kamer (er waren 551 kandidaten totaal). Altijd leuk om te horen.
je bent gewoon een kei harde zakenvrouw die het ver wil schoppen. je ambitie is puur carrière maken. geen probleem maar houd dan je mond over 3 maanden weeshuis verhalen om je cv te sieren. wat is nou 3 maanden? als je zo meevoelend was had je na 30 jaar gezegd dat je dat werk had gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef darktower het volgende:
7 jaar bij XS4ALL gewerkt, freelance journaliste voor o.a. Intermediair, Erasmus Magazine en Lokaal Bestuur, gewerkt bij het Ministerie van BZK, al een jaar of 11 PR-manager van de Osdorp Posse, afgestudeerd bestuurskundige, statenlid in ZH. Dat soort dingen (je moet toch wat in je vrije tijd). En ik ben dit jaar drie maanden naar China geweest om vrijwilligerswerk te doen. O.a. in een weeshuis voor (zwaar gehandicapte) te vondeling gelegde kinderen.
maar afgezien van de tekortkomingen in de zorg, dus opa's en oma's die aan de kant zijn geschoven door lieden als jij die graag carrière willen maken en verre reizen willen maken en dus onze ouderen in bejaarde huizen stoppen en vervolgens klagen dat er niet genoeg geld is om al hun wensen te bevredigen, afgezien hiervan vind je niet dat jij in ieder geval alle kansen heb gekregen in een land als Nederland en het zo ver hebt kunnen schoppen en dit te vertellen ipv andere te overtuigen en te leren hoe ze moeten klagen en schoppen tegen de autoriteiten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef darktower het volgende:
Maar goed,.ik vind het allang prima als mensen op de PvdA stemmen (maakt niet uit op welke persoon van de lijst), zodat de verdeling van welvaart weer wat eerlijker wordt in Nederland. Want de vier miljard die het CDA de komende periode bijvoorbeeld wil bezuinigen op de zorg, terwijl het water iedereen in die sector aan de lippen staat, vind ik uiteindelijk een stuk belangrijker dan babbelen over mijn cv.. :/
Ja, jammer hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef oYo het volgende:
Ik voorzie weinig reactie van deze gebruiker....
Nogal logisch. Het is op zijn zachtst gezegd een beetje gênantquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef oYo het volgende:
Ik voorzie weinig reactie van deze gebruiker....
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:38 schreef X. het volgende:
http://www.xs4all.nl/%7Ekirstenv/
Erg handig dat die dir ook nog steeds open is.
Da's toch net zo erg, zo niet erger dan wanneer ze het zelf verstuurd zou hebben. Een vriend die toegang heeft tot alle gegevens van je klanten, kom nou tochquote:Op maandag 27 november 2006 18:11 schreef oYo het volgende:
Verdel laat weten dat het een ’misverstand’ is geweest. ,,Een vriend van mij wilde mij een plezier doen en heeft heeft dit rondgestuurd. Ik begrijp dat ze er niet blij mee zijn. ’’
Tje, je weet niet hoe de situatie is natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch net zo erg, zo niet erger dan wanneer ze het zelf verstuurd zou hebben. Een vriend die toegang heeft tot alle gegevens van je klanten, kom nou toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |