Aangepast.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
B(ier) e(n) F(rituur) [afbeelding].
We kopen gewoon een paar kratten bier en nemen de Febo over.
Voilà madame.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef purplerose het volgende:
bij mij moet er trouwens ook een voorborrelglaasjething bij
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef JDude het volgende:
Ah. Ik verneem net dat ik die avond ook in Breda ben uitgenodigd voor een avondje pilsen. Schrap mij maar.
Merci beaucoupquote:
Het grote afzeggen is begonnen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Da's wel heel erg ineens hè, JD?
Het is immers een Fok! meet. En ik was ook de laatste die zich aanmeldde geloof ik, niemand die het merktquote:
Bluh, niks daarvan. Je komt gewoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
Mja. Het scheelt me drie uur reizen. En een bak geld. En ik ken m'n huisgenoot plus 'aanhang' toch beter dan -tig man van een internetforum. En zo. Nou goed. Dat dus.
gelukkig maar, wat voor meeting zou het zijn zonder opeens zeker 100 dode familieleden, vergeten verjaardagen, onvoorziene financieele drama's etc etc?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het grote afzeggen is begonnen!
Oke.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
Mja. Het scheelt me drie uur reizen. En een bak geld. En ik ken m'n huisgenoot plus 'aanhang' toch beter dan -tig man van een internetforum. En zo. Nou goed. Dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |