Eten op eigen gelegenheidquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Nolius het volgende:
Hoe zit het met het eten eik? Heeft er weer iemand een toffe reservering gemaakt?
Maar niet met z'n allenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eten op eigen gelegenheid.
Nou vooruit. Ik kijk even hoe met vervoer, maar zet me vast maar op de kom-lijstquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
De mensen die vanaf 4 uur komen zijn zeker gezellig (enis er).
De eerste meet vond ik het leukst en toen was ik ook voor 12 uur weg.
Gewoon komen Remco.
We hebben het geprobeerd in voorgaande topics, maar er was geen tot weinig animoquote:
Misschien krijgen we dan groepskortingquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:26 schreef JDude het volgende:
Gewoon met dertig man in de Febo.
Hank zei je toch? Dat heeft een rechtstreekse verbinding met Utrecht, als je even naar de snelweg wandeltquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:26 schreef Remco2002 het volgende:
Nou vooruit. Ik kijk even hoe met vervoer, maar zet me vast maar op de kom-lijst
(hopelijk krijg ik er geen spijt van)
"Neem maar even pauze menneke, we frituren zelf wel!"quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien krijgen we dan groepskorting.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Hank zei je toch? Dat heeft een rechtstreekse verbinding met Utrecht, als je even naar de snelweg wandelt. Interliner 401.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
"Neem maar even pauze menneke, we frituren zelf wel!"
B(ier) e(n) F(rituur)quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
"Neem maar even pauze menneke, we frituren zelf wel!"
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
B(ier) e(n) F(rituur) [afbeelding].
We kopen gewoon een paar kratten bier en nemen de Febo over.
Mja, dat heb ik ook (moet vanuit Breda komen)... gewoon op tijd beginnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Remco2002 het volgende:
Maar de laatste bus gaat om half 12 alweer terug. Dat was eigenlijk m'n enige probleem...
Dat is ook wel zo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook (moet vanuit Breda komen)... gewoon op tijd beginnen.
Dat sloeg toen nergens op die losers die opeens niet meer gingenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Nolius het volgende:
Hoe zit het met het eten eik? Heeft er weer iemand een toffe reservering gemaakt?
Mensen die komen voorborrelen, spreken te plaatse wel iets af toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat sloeg toen nergens op die losers die opeens niet meer gingen
oh daar mochten we niet meer over beginnen he
Ja hij is van de partij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:54 schreef JDude het volgende:
PDL! Komt Stofje ook? Dan moet ik even met 'm regelen dat we dezelfde verbinding hebben, kei goeiekoper!
Net gevraagd. Hij is die dag al in Utrecht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of hij uit Breda moet komen, en laat op de avond weer terug gaat?
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:56 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Mensen die komen voorborrelen, spreken te plaatse wel iets af toch?
Ah spijtig. Dan wordt mijn reis wat duurder.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Net gevraagd. Hij is die dag al in Utrecht.
Ja,modjes,doe eens editten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef moemoe het volgende:
pussydeluxe en RealZeus moeten nog een borrelglaasje achter hun nick.
Aangepast.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
B(ier) e(n) F(rituur) [afbeelding].
We kopen gewoon een paar kratten bier en nemen de Febo over.
Voilà madame.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef purplerose het volgende:
bij mij moet er trouwens ook een voorborrelglaasjething bij
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef JDude het volgende:
Ah. Ik verneem net dat ik die avond ook in Breda ben uitgenodigd voor een avondje pilsen. Schrap mij maar.
Merci beaucoupquote:
Het grote afzeggen is begonnen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Da's wel heel erg ineens hè, JD?
Het is immers een Fok! meet. En ik was ook de laatste die zich aanmeldde geloof ik, niemand die het merktquote:
Bluh, niks daarvan. Je komt gewoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
Mja. Het scheelt me drie uur reizen. En een bak geld. En ik ken m'n huisgenoot plus 'aanhang' toch beter dan -tig man van een internetforum. En zo. Nou goed. Dat dus.
gelukkig maar, wat voor meeting zou het zijn zonder opeens zeker 100 dode familieleden, vergeten verjaardagen, onvoorziene financieele drama's etc etc?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het grote afzeggen is begonnen!
Oke.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
Mja. Het scheelt me drie uur reizen. En een bak geld. En ik ken m'n huisgenoot plus 'aanhang' toch beter dan -tig man van een internetforum. En zo. Nou goed. Dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |