Gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:42 schreef Alxander het volgende:
Er moet niet meer inhoud in deze topic komen
Goh, zoiets denk ik momenteel ook over mezelf...quote:Op zondag 24 september 2006 11:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik moet best wel iets gaan doen vandaag, maar daar heb ik echt geen zin in. Luie lummel dat ik ook ben.
In het kader van 'je moet toch wat als fok down is' ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
Gisteravond (zaterdag avond!!!!) al mijn samenvattingen uitgetikt![]()
Ssssst. Niet zeggen hoooorquote:Op zondag 24 september 2006 12:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
In het kader van 'je moet toch wat als fok down is' ?![]()
Het is zondagquote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Jemig de eerste 52 bladzijden gingen als koek maar nu .....![]()
Koffie doet wonderen!quote:Op maandag 25 september 2006 07:46 schreef Renesite het volgende:
Eerste uur geen zin in hoor![]()
Ik kan niet wakker worden![]()
Dat zit in de lucht: ik kon mn bed ook niet uitquote:Op maandag 25 september 2006 07:46 schreef Renesite het volgende:
Eerste uur geen zin in hoor![]()
Ik kan niet wakker worden![]()
Dat doe ik wel vaker, maar ik heb nu het probleem dat ik gister enthousiast al mn kleren heb gewassen en die zijn nu dus nog niet droogquote:Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben zowaar naar college geweest![]()
Niet doenquote:Op maandag 25 september 2006 12:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, maar ik heb nu het probleem dat ik gister enthousiast al mn kleren heb gewassen en die zijn nu dus nog niet droogIk betwijfel of ik zin heb om naar college te gaan in halfnatte kleren....
Geskipt, ben je niet wijs.quote:Op maandag 25 september 2006 15:07 schreef Renesite het volgende:
IPV 1e uur maar het laatste uur geskipt![]()
Mangquote:Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geskipt, ben je niet wijs.
Naar school zul je gaan, eigenwijs!
Nee, ik skip lekker mn uurtje.
En bedel op centraal voor een vuurtje.
![]()
Bel je dan wel bij me aan.quote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mang
Praat niet zo spang
Jij kunt me niet neppen
Ik zal je voor je neus moeten meppen![]()
![]()
![]()
![]()
En daar besteden ze dan nog meer tijd aan dan aan dr studiequote:Op maandag 25 september 2006 19:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Poezie pur sang hier.
Dat is voor mij 8 jaar geledenquote:Op maandag 25 september 2006 19:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
En daar besteden ze dan nog meer tijd aan dan aan dr studie![]()
ja, eigenlijk welquote:Op maandag 25 september 2006 19:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
En daar besteden ze dan nog meer tijd aan dan aan dr studie![]()
Wordt het dan niet weer eens tijd?quote:
Bijdehandquote:Op maandag 25 september 2006 21:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wordt het dan niet weer eens tijd?
Die momenten zijn spaarzaam zeker?quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach je hebt zo je momenten he...
Helaas wel.quote:Op maandag 25 september 2006 23:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Die momenten zijn spaarzaam zeker?
Dat mis ik zo enorm van een middelbare schoolquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Kauki het volgende:
Mijn college van vanmorgen had filmpjes: dat was de eerste keer dat ik dit collegejaar een college snel vond gaan
Zonder pauze?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mis ik zo enorm van een middelbare school
Daar had je ook lesuren van 30 min, max 90 min les - 90% was 60 minuten. Hier 100, met 150 minuten bij sommige lessen. Dat valt soms echt niet te doen hoor![]()
Bij engels weet die gast dat we allemaal na het 1e uur weggaan (laatste uur is van half 4 tot 20 over 5) dus wil hij ons geen pauze geven, dus dat is 100minuten zonderquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Zonder pauze?!
Hier duren colleges eigenlijk altijd 1 uur en 3 kwartier, waarvan 97% van de docenten na 3 kwartier een minuut of 10-15 pauze geeft. 3% van de docenten heeft minder te vertellen (bijv. statistiek-vakken, waar je meer opsteekt als je zelf oefent enzo), die geven vaak een uur of iets langer college en laten je dan gaan. Die laatste docenten verwachten dus wel dat je meer zelfstudie verricht.
Dan weet ik niet waar die lulhannes z'n opleiding heeft gevolgd (als die die al heeft gevolgd, natuurlijk, tegenwoordig is het ook best hip de eerste de beste zwerver van de straat te plukken om docent te spelen), maar 100 minuten straight achter elkaar les geven is not done. Je hersenen moeten de info opslaan etc, dus het maximum minuten lesgeven achter elkaar wordt op 60 gehouden. Beter nog is het 'voetbalprincipe': 45 minuten les/studeren, kwartier pauze...quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij engels weet die gast dat we allemaal na het 1e uur weggaan (laatste uur is van half 4 tot 20 over 5) dus wil hij ons geen pauze geven, dus dat is 100minuten zonder
hij spoort dan ook niet, gedraagt zich als een kleuter, vind het fijn om ons de meest moeilijke opdrachten te geven (En dan erbij gaan lachenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar die lulhannes z'n opleiding heeft gevolgd (als die die al heeft gevolgd, natuurlijk, tegenwoordig is het ook best hip de eerste de beste zwerver van de straat te plukken om docent te spelen), maar 100 minuten straight achter elkaar les geven is not done. Je hersenen moeten de info opslaan etc, dus het maximum minuten lesgeven achter elkaar wordt op 60 gehouden. Beter nog is het 'voetbalprincipe': 45 minuten les/studeren, kwartier pauze...
Maar wellicht dat Engelse docenten dat niet snappen of graag een uitzondering daarop vormen![]()
Dat is standaard bij docenten Engels. Mijn oud-leraar ging lachen om zn eigen debiele grappenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij spoort dan ook niet, gedraagt zich als een kleuter, vind het fijn om ons de meest moeilijke opdrachten te geven (En dan erbij gaan lachenbosmongool)
Heb je eindelijk je superpin0 kunnen halenquote:
Superpinoquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je superpin0 kunnen halen![]()
Neuh, nie zo'n zin in eik.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Superpino![]()
Wat zeg je nou bi(n)0
Ik kan je niet echt volgen
Zou je voor verheldering kunnen zorgen?
Helaas is het niet zo vergaanquote:Op woensdag 27 september 2006 17:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, nie zo'n zin in eik.
Maar je zag die pin0, en riep: "me like".
Je had wat centen, en kocht Pin0.
Geen gebitch, je eigen Al Pacino.
3 editsquote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helaas is het niet zo vergaan
Met mijn oude toetsenbord was het gedaan
Net als mijn oude winterjas
Beide en een vest heb ik gekocht met mijn pinpas
bekijk niet de editgeschiedenis - wil je![]()
Post even de edits. Kunnen wij ook lachen!quote:
1tje danquote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Post even de edits. Kunnen wij ook lachen!![]()
quote:Helaas is het niet zo vergaan
Met mijn oude toetsenbord was het gedaan
Net als mijn oude winterjas
Beide en een vest heb ik gekocht nadat ik het heb gepast
niet zo geleerd doen hèquote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef Demophon het volgende:
Vertaling: We hebben geen geen onderwijs nodig!Dubbele ontkenning: je bedoelt dus dat we volgens jou wel onderwijs nodig hebben?
Hebben we dat dan nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef Demophon het volgende:
Vertaling: We hebben geen geen onderwijs nodig!Dubbele ontkenning: je bedoelt dus dat we volgens jou wel onderwijs nodig hebben?
Oef!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:17 schreef Kauki het volgende:Was ik eindelijk lekker aan het studeren, bellen mn ouders net op dat ze over een uur aan mn deur staan omdat ik hier een sleutel heb liggen die zij daar graag willen gebruiken. Ofwel: om een hoop gezeik te voorkomen kan ik maar beter mn kamer ietwat opruimen...
Voor hun meer als voor mij hoor, ik hoef niet een uur heen en een uur terug te rijden met een geleende auto omdat ik te lam ben om morgen met de fiets naar het werk te gaan.quote:
Goed excuus wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Kauki het volgende:
[..]
Voor hun meer als voor mij hoor, ik hoef niet een uur heen en een uur terug te rijden met een geleende auto omdat ik te lam ben om morgen met de fiets naar het werk te gaan.
Mijn vader heeft zijn garagesleutels in de garage laten liggen en ik heb de sleutel van mn moeder vorig weekend gekregen omdat zij hem toch nooit gebruikteEn aangezien ik morgenavond naar huis ga, had ik ze dan meteen die sleutel kunnen geven. Maar nee, morgen moet mn vader met de auto naar het werk (nog geen 10 km verderop), dus tja, dan moeten ze toch die sleutel maar komen halen.
Ik vind het nu best amusant. Alleen jammer van die kameropruiming![]()
zijn ouders wel toe in staat ;Dquote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Tis een complot! Die sleutel is helemaal niet kwijt, ze willen gewoon dat ik opruim!![]()
Een ideaal excuus ook om even niets aan de studie te doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Tis een complot! Die sleutel is helemaal niet kwijt, ze willen gewoon dat ik opruim!![]()
Believe me, daar heb ik niet eens een excuus voor nodig hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Een ideaal excuus ook om even niets aan de studie te doen.![]()
Als ze maar niet verwachten dat je nu nog koffie voor ze gaat zetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef Kauki het volgende:
Mn ouders zijn niet eens binnen geweest![]()
Dat verwachten ze nooit, aangezien ik nooit koffie zet (ik lust het zelf niet). Maar vandaag moest ik de sleutel maar aan de deur afgeven, ze hadden haast. Daar heb ik dan mn kamer voor op staan ruimenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat je nu nog koffie voor ze gaat zetten.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen, maar ik moet echt even *ergens* kwijt dat ik echt helemaal schele koppijn krijg van dit hoofdstuk historiografie dat ik moet samenvatten voor mijn mastervak historiografie (geschiedenis van de geschiedschrijving). Ik vond het echter geen KLB-topic waard.
Maargoed, even in het kort:
Beste Duitse negentiende-eeuwse historici:
Rot op met je Kulturdenken, rot op met je staatvorming, rot allemaal gewoon lekker een eind op.
Oh en schrijver van dit boek:
Leer schrijven, en haal het niet nogeens in je hoofd om woorden als "itinerary" of "prowess" te gebruiken..
Zo. Dat lucht op.
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
De opdracht was om een kritische samenvatting van het hoofdstuk te maken. Nou heb ik al een hekel aan het maken van Nederlandse samenvattingen van Engelse boeken, maar dit is gewoon echt zwaar vervelend..
.
.
En het schiet maar niet op. Nog drie bladzijden, en de vorige vijf hebben me al twee uur gekost.
Ik ben die regen nu alweer spuugzat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
De omslag naar pure dikke herfst helpt ook niet echt mee met productief zijn en optijd uit bed gaan...
Ik heb me voor genomen een slaapritme te creeëren die mij veel vrije tijd geeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Zielig, dat woord zocht ik. Altijd als ik me zielig vind, hoef ik van mezelf niet aan de studie. Dat lukt dan toch niet, kan dan maar beter goed uitrusten et cetera...
Hahahah ja dat ken ik... Dat probeer ik al sinds ik op kamers woon (4 jaar). Een slaapritme met veel vrije tijd lukt wel, maar dat houdt in dat ik gewoon niks doe.. 11 uur eruit 2 uur erin is toch ook ritme, maarja ik wil pvdomme disciplinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb me voor genomen een slaapritme te creeëren die mij veel vrije tijd geeft.
Heb ik ook daarbij, ik doe nu, half11 bed in, ff tv kijken (dat valerio gebeuren is lachen) en dan echt ogen dicht. normaal zapte ik door tot half 1 , 1 uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hahahah ja dat ken ik... Dat probeer ik al sinds ik op kamers woon (4 jaar). Een slaapritme met veel vrije tijd lukt wel, maar dat houdt in dat ik gewoon niks doe.. 11 uur eruit 2 uur erin is toch ook ritme, maarja ik wil pvdomme discipline![]()
's Nachts droom ik daar wel eens van. Al zal je dit vanavond niet meer lezen. Ik doe nu al wel mn computer uit (het is een begin hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik ook daarbij, ik doe nu, half11 bed in, ff tv kijken (dat valerio gebeuren is lachen) en dan echt ogen dicht. normaal zapte ik door tot half 1 , 1 uur.
En om 7 uur er ook écht uit. Het werkt! En smiddags gelijk ff dingen uittikken en dan tussendoor ff andere dingen doen, 1 maal het forum doorlezen en weer verder. ik heb dan de hele avond vrij![]()
Humpf, vanmiddag 2 colleges, dan snel boodschappen doen en eten om vervolgens te vergaderen op het sportcentrum en daarna te trainen (squash)... Alles behalve vrij dus, maar gelukkig begint mijn maandag pas over een uurtje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
HoeraEen vrije maandag
Beter kan de week niet beginnen
Vandaag pas om 12.15 uur eruit...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik ook daarbij, ik doe nu, half11 bed in, ff tv kijken (dat valerio gebeuren is lachen) en dan echt ogen dicht. normaal zapte ik door tot half 1 , 1 uur.
En om 7 uur er ook écht uit. Het werkt! En smiddags gelijk ff dingen uittikken en dan tussendoor ff andere dingen doen, 1 maal het forum doorlezen en weer verder. ik heb dan de hele avond vrij![]()
Dat was wel de planning voor de ze week, maar helaas.quote:
De planning was leuk. maar ik verbouwde liever mijn kamerquote:
Kamer verbouwen is ook leuk. Maar misschien had je dat in een vakantie moeten doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
De planning was leuk. maar ik verbouwde liever mijn kamer
Troost je, je bent niet de enige met zo'n probleemquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat was wel de planning voor de ze week, maar helaas.![]()
Dat is hetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:34 schreef Kauki het volgende:
[..]
Kamer verbouwen is ook leuk. Maar misschien had je dat in een vakantie moeten doen![]()
Het is vakantiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik kom zeker te laat met mijn tip...?![]()
Ja of nee?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef Gollemrulez het volgende:
En weer een tentamen briljant gemaakt![]()
Gefeliciteerd ermee! Je hebt precies genoeg gedaan!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
jajajajaja een 6... Jeetje lang geleden dat een 6 zo belangrijk voor mij is geweest
ik wou dat ik zessen kreegquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
jajajajaja een 6... Jeetje lang geleden dat een 6 zo belangrijk voor mij is geweest
Iedereen doet alsof hij/zij druk aan het studeren isquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef Gollemrulez het volgende:
Dit topic gaat wel erg rap...
Ontopic: morgen 9 uur doelstelling: 5,5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |